een paar uur + 4 uur oid = volledige nachtrustquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef Onbepaald het volgende:
Interessant!![]()
Er was toch ook zoiets dat je na het eten ('s avonds) ging slapen voor een paar uur en vervolgens de nacht doorkwam met 4 uur oid, dat is opzich nog wel possible.
Succes TS!
19:00-20:00 tot 22:00 slapen en 3:00 tot 7:00quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
een paar uur + 4 uur oid = volledige nachtrust
Toch?
Zonde van je avondquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Microtechs het volgende:
[..]
19:00-20:00 tot 22:00 slapen en 3:00 tot 7:00
Dat zijn nou niet echt de meest enerverende baantjes. En wat moet je dan overdag doen? Ook werken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Of je zoekt passend werk. Aangezien er weinig mensen zijn te porren om 's nachts te werken lijkt me dat niet al te moeilijk.
Enkel op dag 1 en het begin van dag 2 was dit moeilijk. Het lichaam is heel effectief in het aannemen van een ritme. Zelfs al ben ik klaarwakker om 19:45, mijn lichaam weet al dat het tijd is om te gaan slapen om 20:00, en val ik alsnog binnen de 3 minuten in slaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Kan zijn dat het al gevraagd is, maar lukt het om steeds die 20 minuten te slapen? Lijkt me moeilijk om elke 4 uur in slaap te moeten vallen.
Hij slaapt ook nog 2 uur per dag, hij kan natuurlijk af en toe uitslapen en daar 3 of zelfs 4 uur van makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog even een vraagje.
Stel nu dat het je allemaal lukt, dat je het idd op 6 x 20 minuten slaap kunt redden, er helemaal aan gewend raakt en ook je leven zo kan indelen dat het te doen is, ga je dan niet alsnog gewoon het slapen missen? Ik vind het altijd heerlijk om te slapen, kan er echt van genieten. Ik ben zelf niet echt een uitslaper, maar de keren dat ik dat toch doe, vind ik echt heel lekker.
Je hebt dan wel graag meer uren in een dag (lees ik hier), maar ik vind de uren die ik slaap nu niet echt tijdverspilling ofzo.
De enige reden waarom ik fan ben van lang slapen is omdat je meer droomt naarmate je langer slaapt. Ondanks het feit dat ik zelf nog geen ervaring heb met polyphasic dromen, wordt er wel gezegd dat dromen in 20min naps heel erg vivide zijn, en zo uitgebreid zijn dat ze de indruk wekken dat je uren hebt liggen slapen. Als dit echt het geval zou zijn, denk ik niet dat ik nog terug zou willen naar lang uitslapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog even een vraagje.
Stel nu dat het je allemaal lukt, dat je het idd op 6 x 20 minuten slaap kunt redden, er helemaal aan gewend raakt en ook je leven zo kan indelen dat het te doen is, ga je dan niet alsnog gewoon het slapen missen? Ik vind het altijd heerlijk om te slapen, kan er echt van genieten. Ik ben zelf niet echt een uitslaper, maar de keren dat ik dat toch doe, vind ik echt heel lekker.
Je hebt dan wel graag meer uren in een dag (lees ik hier), maar ik vind de uren die ik slaap nu niet echt tijdverspilling ofzo.
Duidelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:04 schreef Renaissance het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik fan ben van lang slapen is omdat je meer droomt naarmate je langer slaapt. Ondanks het feit dat ik zelf nog geen ervaring heb met polyphasic dromen, wordt er wel gezegd dat dromen in 20min naps heel erg vivide zijn, en zo uitgebreid zijn dat ze de indruk wekken dat je uren hebt liggen slapen. Als dit echt het geval zou zijn, denk ik niet dat ik nog terug zou willen naar lang uitslapen.
Werk je ook ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:19 schreef Renaissance het volgende:
[..]
Yup, ik zal vannacht wel een update posten.
Alles gaat nog steeds wel vrij goed.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Hahahah zombie mode, die youtube filmpjes
Gelukkig zijn zo'n momenten mij wel gespaard geblevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ja dat wilde ik eigenlijk nog aan TS vragen, heb je ook die momenten?
en wat doe JIJ dan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |