Ook niet, of bij beide. Niet nu opeens gaan doen terwijl er nog 2 hele boeiende wedstrijden volgen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, alleen maar urenlange analyses wanneer het Ajax betreft. Wat dénken ze wel niet bij dat Duitse provincieclubje
Echt hé, zouden ze dat ook doen als ze verloren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef GGMM het volgende:
Kick.
Wat ongelooflijk irritant dat ze blijven door analyseren over Twente zeg.godverdomme, laat de rest van de samenvattingen gewoon zien.
Nee, dit is puur popiejopie gedrag van die verslaggever die naast Mustermann mag staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt hé, zouden ze dat ook doen als ze verloren?
Die vond ik zeer terecht, hij is gewoon te laat en schopt daarbij Martens bijna in 84 stukken. Er was geen sprake van opzettelijk willen blesseren, maar onbesuisd inkomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
Overdreven rode kaart voor Swerts trouwens.
echt belachelijk ja, Roda had ook 2 rode kaarten verdiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:
Willem II wordt voor de verandering weer eens genaaid.
in ieder geval Kah ja. Wat Swinkels doet slaat ook nergens op...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
echt belachelijk ja, Roda had ook 2 rode kaarten verdiend.
3 geloof ik, waarvan 1 keer terecht. Deze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef StijnDa het volgende:
Hoeveel rood heeft Swinkels al gepakt dit seizoen?
nee maar die Roda speler had daarvoor ook bestrafd moeten worden, slaande beweging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
in ieder geval Kah ja. Wat Swinkels doet slaat ook nergens op...
Die tegen VVV was ook terecht...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 geloof ik, waarvan 1 keer terecht. Deze.
ze juichen voor een Fries en ze zijn Jans beu.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef GGMM het volgende:
Raar die reactie van het Heerenveenpubliek.
Want? Het seizoen is toch al verloren, Jans is niet populair. Geert Arend is een echte clubjongen, Fries én eigen jeugd. Hij heeft zoveel tegenslagen gehad dat het Heerenveenpubliek hem gewoon alles gunt. Ik vond het eigenlijk wel mooi en bijzonderquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef GGMM het volgende:
Raar die reactie van het Heerenveenpubliek.
Je hebt gelijk, ik had pas later door dat het om een Heerenveenhuurling ging die scoorde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Want? Het seizoen is toch al verloren, Jans is niet populair. Geert Arend is een echte clubjongen, Fries én eigen jeugd. Hij heeft zoveel tegenslagen gehad dat het Heerenveenpubliek hem gewoon alles gunt. Ik vond het eigenlijk wel mooi en bijzonder
Roorda is de enige Fries op het veld, bij Heerenveen spelen alleen buitenlanders en nog een paar niet-Friezen. Die lui zingen niet voor niks aan het begin van elke wedstrijd het Fryske Folksliet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had pas later door dat het om een Heerenveenhuurling ging die scoorde.
En terecht.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hoe makkelijk
Maar over 2 weken natuurlijk de beste wedstrijd van het seizoen spelen
Woont het dichst in de buurt van Arnhem? Evert Ten Napel hoor je eigenlijk ook alleen bij Twente of Heracles.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt áltijd Jan Roelfs bij Vitesse, is dat zijn favo club ofzo?
Sowieso vond ik het op RTL vroeger beter. De NOS richt zich meer op huisvrouwen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogal... en het was de tweede, want ipv het Twentelogo stond Feyenoordlogo
18 per dag omfgquote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
aantal posts: 41208 (gemiddeld 18 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |