Ik vind het waardeloos, mede vanwege de beroerde kwaliteit van Studio Sport heb ik Eredivisie Live.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Prima samenvattingen van de hoogtepunten.
Maar ja, daar begonnen ze niet altijd met Ajax en Feyenoord he. En och och och, dat arme NOS had toch geen bestaansrecht zonder voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De samenvattingen daar waren inderdaad van een beduidend hoger niveau.
Die blokken samenvattingen van 1 minuut zo af en toe tussen de reclame door?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De samenvattingen daar waren inderdaad van een beduidend hoger niveau.
Ja lekker uren naar 0-0 wedstrijden zitten kijken. Maar prima dat jij dat wilt. Ik houd van het uurtje voetbal oop zondagavond, prima.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos, mede vanwege de beroerde kwaliteit van Studio Sport heb ik Eredivisie Live.
En nu zeurt iedereen weeer dat de samenv atting van PSV-Ajax langer had moeten duren. Voetbalfans zijn gewoon zeikerds.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar ja, daar begonnen ze niet altijd met Ajax en Feyenoord he. En och och och, dat arme NOS had toch geen bestaansrecht zonder voetbal.
De samenvattingen daar waren gemiddeld beduidend langer dan bij de NOS, juist de NOS kort de samenvattingen te zeer in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die blokken samenvattingen van 1 minuut zo af en toe tussen de reclame door?
Langer is toch niet altijd beter?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De samenvattingen daar waren gemiddeld beduidend langer dan bij de NOS, juist de NOS kort de samenvattingen te zeer in.
Reclame was enige nadeel, maar verder samenvattingen van een hoger niveau en altijd goede analyses na afloop. Eredivisie Live is idd ook veel beter dan NOS ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die blokken samenvattingen van 1 minuut zo af en toe tussen de reclame door?
Duurde maar een half uurtje langer, indien gewenst langer, de NOS propt het in een uur, minder zelfs, want er moet ook nog tijd zijn voor de reclame voorafgaand aan het journaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker uren naar 0-0 wedstrijden zitten kijken. Maar prima dat jij dat wilt. Ik houd van het uurtje voetbal oop zondagavond, prima.
Dat deden ze voordat het voetbal naar Talpa ging niet, toen was het gewoon van 19 tot 20 de grotere wedstrijden (met langere samenvattingen) en na het nieuws de overige wedstrijdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De samenvattingen daar waren gemiddeld beduidend langer dan bij de NOS, juist de NOS kort de samenvattingen te zeer in.
Och.. dat kan ook wel in een kwartiertje, mij ergert het verminderde niveau van de NOS en het MOETEN proppen van alle wedstrijden in de 50 minuten die ze hebben. (want ze moeten ook nog een tenenkrommend filmpje uitzenden he)quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu zeurt iedereen weeer dat de samenv atting van PSV-Ajax langer had moeten duren. Voetbalfans zijn gewoon zeikerds.
Een topper met zeven goals, veel kaarten en veel discutabele en leuke momenten verdient inderdaad meer tijd dan een 1-0 wedstrijdje van Feyenoord in Almelo ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu zeurt iedereen weeer dat de samenv atting van PSV-Ajax langer had moeten duren. Voetbalfans zijn gewoon zeikerds.
Niet per definitie, maar de samenvattingen bij de NOS zijn echt veel te kort.quote:
Ik vind het echt lang zat. En mijn vriend al helemaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duurde maar een half uurtje langer, indien gewenst langer, de NOS propt het in een uur, minder zelfs, want er moet ook nog tijd zijn voor de reclame voorafgaand aan het journaal.
Ze werden kampioen in het geelquote:
Krijgt het toch ook?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Een topper met zeven goals, veel kaarten en veel discutabele en leuke momenten verdient inderdaad meer tijd dan een 1-0 wedstrijdje van Feyenoord in Almelo ja.
Ja hoor, Talpa is er de schuld van dat de kwaliteit bij de NOS belabberd isquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat deden ze voordat het voetbal naar Talpa ging niet, toen was het gewoon van 19 tot 20 de grotere wedstrijden (met langere samenvattingen) en na het nieuws de overige wedstrijden
Dus talpa heeft het een beetje verneukt voor de rest
En toen zond de NOS dus ook al reclame uit tijdens het voetbal. Namelijk voor en na het Journaal. Dus heel veel is er met Talpa niet veranderd. Alleen nu de rechten minder opbrengen lijkt de NOS er ook minder aan te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat deden ze voordat het voetbal naar Talpa ging niet, toen was het gewoon van 19 tot 20 de grotere wedstrijden (met langere samenvattingen) en na het nieuws de overige wedstrijden
Dus talpa heeft het een beetje verneukt voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |