abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72145317
Chan, wel een opluchting ja, volgens mij zowel voor haar als voor mij ;-).

Miss_sly, Iris poepte om de 4 dagen, nu zaten er dus 9 tussen...
Oh ja, 15 dagen luiers... ik ken iemand die haar kindje had bijna 3 weken "opgespaard" en toen het kwam zat ze dan ook van boven tot onder onder zo ongeveer... . Dus ik ben er niet zo rouwig om dat het tijdens het verschonen kwam, ik weet niet of t luiertje het had gehouden...
Het is ook lastig te zeggen of ze ergens last van hebben en van wat dan. Iris was de afgelopen dagen behoorlijk huilerig, daar baseer ik mn "last van hebben" dan maar op...
Soms wel lastig dat ze nog niet kunnen praten he... (terwijl dat ook wel zn voordelen heeft soms, haha).

FTA, wat fijn dat je een recept hebt gekregen van de huisarts, hopelijk snel spruw-vrij! Moet jij dat nystatine ook oraal innemen? Anders misschien de LK nog even bellen of je het niet op je tepels moet smeren, ik weet het niet... (nog) geen ervaring mee.
Fake it till you make it...
pi_72145474
Owlet volgens de apotheek moet ik het oraal innemen 4x daags en op mijn tepels smeren. Voor Finn zit er een spuitje bij, maar het is dus beter om het gewoon na de voeding in zijn mondje te smeren dan 4x daags? Dan ga ik dat in ieder geval doen!

en wassen inderdaad dat zei de LK ook, maar naast wassen ook strijken omdat dat pas de schimmel doodt zei ze !
pi_72145715
Idd, beter in zijn mond smeren dan met een spuitje en nog beter is het om na elke voeding een klein beetje te smeren inplaats van vier keer per dag veel.
Maar ik denk ook dat je vanzelf merkt wat handig werkt voor jullie. Als hij het maar in zijn mond krijgt, da's het voornaamste
pi_72147249
Alleen oraal werkt idd niet FTA,ik zoek nog ff de juiste info...

hier!

of je ververst je scherm even als je aan het koken bent

[ Bericht 38% gewijzigd door Jelief op 25-08-2009 18:03:10 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72163352
Bedankt jelief! Ik hoop dat we snel verbetering zien!
pi_72165054
FTA Super zoals je het aangepakt hebt.
En wat lijkt me dat pijnlijk zeg. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan.

Chan fijn dat het bij jou ook beter gaat.

Hier trouwens ook veel en erg harde windjes. Wel grappig voor verbaasde reacties in de winkel als er weer zoeentje ontsnapt vanuit de kinderwagen of erger de draagdoek. Mensen kijken mj er in eerste instantie op aan.
Verder poept ze erg veel 6 (soms meer) poepbroeken op een dag is geen uitzondering. Ook niet echt makkelijk zeg maar. Vaak op het aankleedkussen of als ik haar net verschoond heb. De luiers vliegen erdoorheen. Twee weken terug had ze echter 3 poepvrije dagen. Daarna een lekkere poepbom.
pi_72165901
FTA ik hoop dat de medicijnen snel helpen!

Hier ook eentje die elke luier vol weet te poepen en dan ook tussen het luier verwisselen door nog eens extra poepen uiteraard

Gisterenavond moest Timo ineens heel erg spugen de hele tijd, het leek wel of het niet meer ophield.. Hij heeft zelfs de visite compleet onder gespuugd, gelukkig iemand die zelf ook net een baby heeft dus ze vond het niet erg.. En 's avonds weer heel erg last van krampjes, het was zo zielig
pi_72193637
Even crosspost uit het babietjestopic:

Even een vraagje: Senna spuugt regelmatig, laaste dagen lijkt het wat vaker. Ze is ook huilerig en hangerig, huilen soms ook echt hard en soms even heel hoog, lijkt echt wel van pijn. Ze heeft duidelijk last van haar buikje/darmpjes. Tot zover niets bijzonders, waarschijnlijk. Wat ik een beetje raar vind, is als ze spuugt het heel vaak helder is. Geen melk dus die ze teruggeeft, of een beetje wit ertussen wat melk kan zijn, maar het lijkt meer water. En dat krijgt ze toch echt niet....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72196559
Miss dat zie ik hier ook wel eens inderdaad, af en toe een stukje wit er tussen maar verder dat waterige. Misschien dat de voedingsstoffen dan meteen al zijn opgenomen in het lichaam en dat over blijft?
pi_72196593
Dat zou kunnen, maar het is hier echt kort na de voeding. Boertje, even niets en dan komt het al.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72196917
Miss Sly, zo spuugt Ruben ook. Daar heb je verder niets aan want ik weet ook niet of dat normaal is.
pi_72207973
Hoe/waarin vriezen jullie de bv in?
IJsblokbakjes of andere bakjes/zakjes/dingetjes?
pi_72209268
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Jelief het volgende:
Miss Sly, zo spuugt Ruben ook. Daar heb je verder niets aan want ik weet ook niet of dat normaal is.
Was hier ook regelmatig zo en Leander doet het nog steeds goed
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:28 schreef Nijna het volgende:
Hoe/waarin vriezen jullie de bv in?
IJsblokbakjes of andere bakjes/zakjes/dingetjes?
Ik deed het in die aventbekertjes. Wel handig
pi_72210893
Ik deed het ook in de Avent Via bekers. Sticker erop met hoeveel en de datum en first in first out. Heb ook een paar keer de zakjes van Medela gebruikt, maar die vond ik niet super fijn. Had ik wel altijd als reserve in mijn kolftas zitten
pi_72211380
En kookten jullie die bekers dan ook steeds uit? En je kolfonderdelen, ook elke dag (mits gebruikt that is natuurlijk...)?
pi_72211976
Ik wel, nja in de magnetron sterilisator dan. Eigenlijk heb ik dat heel lang gedaan, bijna tot ze een jaar was denk ik met alles. Zeker mijn kolfspullen, die deed ik daar altijd in (bang voor rode schilden enzo). Op een gegeven moment kan het ook wel in de vaatwasser hoor, dat doe ik nu nog met de bekers die leegkomen.
pi_72214462
Rode schilden?
Ik zag net op een site dat die Avent Via bekers maar een keer of 4 te gebruiken zijn? Is dat gewoon om meer te verkopen of zijn ze echt niet zo duurzaam?
Je hebt van Beaba van die soort ijsblokjesbakjes met een deksel voor 7x60ml, zou dat handig zijn? En ze dan als blokjes eruit wippen en bewaren in diepvrieszakjes?
Want een gewoon ijsblokbakje is niet afsluitbaar, althans ik heb nog geen afsluitbare variant gevonden... Maar die kan je zeker ook weer niet uitkoken,,, dat ding van beaba weet ik ook niet of dat uit te koken is.

(men wat een vragen )
pi_72214949
Ik merk dat die bekers van Avent soms lekken, misschien is dat die 4 keer gebruiken. Maarja ik hou echt niet bij welke bekers ik hoe vaak gebruik, ze lijken zo op elkaar

Ik heb ook wel ijsklontjeszakjes gebruikt bij Emma maar dat was écht niet handig.
Zo'n afsluitbaar ijsblokbakje lijkt mij wel handig dan kan je beter afmeten hoeveel je ontdooit.
pi_72215486
Ik hou het ook niet bij, maar vermoed dat er wel exemplaren zijn die al vaker dan 4x ingevroren zijn (vaker dan 4x gevuld en in koelkast in elk geval)
Hier alleen lekken als ik het dekseltje niet goed toedraai. Er zijn er twee stuk gegaan, één door uitzetting in de vriezer (toch net te vol gedaan) en eentje dat bevroren op de grond viel (ook een grote barst in de zijkant)

Als je in een gewoon ijsblokbakje wil invriezen, kan je er een diepvrieszakje overtrekken. (heb ik eens als tip gekregen, maar zelf niet zo handig met die dingen) Maar zo'n afsluitbaar bakje kan handig zijn.
Goed uitwassen en dan flink heet omspoelen, dat kan vast wel denk ik.

Oh, en het spugen (en hoe het eruit ziet) is ook erg herkenbaar.
pi_72232500
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Iksje het volgende:
Ik hou het ook niet bij, maar vermoed dat er wel exemplaren zijn die al vaker dan 4x ingevroren zijn (vaker dan 4x gevuld en in koelkast in elk geval)
Hier alleen lekken als ik het dekseltje niet goed toedraai. Er zijn er twee stuk gegaan, één door uitzetting in de vriezer (toch net te vol gedaan) en eentje dat bevroren op de grond viel (ook een grote barst in de zijkant)

Ja ik heb de mijne ook vaker dan 4x ingevroren hoor. Geen lekkages, idd. alleen als de deksel niet goed zat. Ik kolf nu niet meer (als ik er niet ben zijn er ook zat andere dingen die Yara kan drinken nu ze wat groter is maar heb de bakjes daarna ook nog gebruikt om kleine porties groente en dat soort dingen in te vriezen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:24:36 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72237864
hmmm miss_sly hier ook al een dag of 2 een spugende Roy, de ene keer een boog, dan weer gewoon melk terug geven, en dan weer zure klonterige brokjes.

tussendoor laten boeren, en nadien laten boeren, helpt niet echt veel.

Nu weet ik dat ik aardig wat melk heb en dat er wat terug kan komen.
maar vanaf wanneer word het reflux?

Niet dat ik me daar zorgen om maak, daarvoor spuugt Roy nog niet zoveel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72238348
Het wordt reflux als dat door een arts is vastgesteld

Hier is ook maandenlang heel heel veel gespuugd, het begint nu een beetje af te nemen ( )
Ik heb me er nooit zorgen om gemaakt, hij groeide goed en hij had er weinig last van. Dat laatste is het belangrijkste criterium om eventueel actie te ondernemen trouwens, pijn is niet goed.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:47:02 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72238390
of hij pijn heeft dat kan ik er nu nog niet echt uithalen. ik denk zelf van niet.
en tussendoor is hij ook wel tevreden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72248336
Hmzz..hier begint mn vrouw te spelen met mijn tiet
Er tegen kletsen, erin knijpen en er vrolijk naar lachen.. is dit een faseeeeeee? want ze drinkt minder goed en speelt er voornamelijk mee..alleen de nachtsessies gaan simpel.
pi_72248394
Fase
Variety is the spice of life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')