Aaah, dus het is een document dat je pas kunt uitprinten wanneer ik heb ingecheckt? En inderdaad, daarom vind ik het ook allemaal een beetje apart tot nu toe. Ben niet zo'n ervaren vlieger.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:45 schreef just.in.case het volgende:
Je kunt op z'n vroegst 24 uur vantevoren online inchecken op de site van BA. Dat print je uit, en neem je mee naar Brussel. Kun je ook alvast je stoel uitkiezen enzo. Wel relaxt
Je kunt je eigen stoel uitzoeken en je hoeft op het vliegveld bij een aparte balie alleen nog maar je koffers af te geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef SyClooS het volgende:
Ah ok. Relaxt! Dus wanneer ik online incheck, dan hoef ik niet meer langs de incheckbalie? Maar ik moet m'n koffers wel inchecken. Dus ik moet sowieso in de rij gaan staan. Wat is het voordeel van online inchecken?
http://www.britishairways(...)ocation/public/en_usquote:NUMBER OF KIOSKS - 4
LOCATION - Departure Hall, Level 3, Row 8 next to British Airways Check-in desks, adjacent to Ticket Desk.
FUNCTION - Check-in for British Airways
LANGUAGES - English, French, German, Italian, Spanish
Same here.. Vorig jaar moesten we gewoon bij 1 van de incheck-rijen aansluiten ondanks online inchecken. Iets wat ook niet vreemd is eigenlijk als je 8 balies (4 vliegtuigen) naast elkaar hebt met 1 bagage dropp off. Dat zou pas een rij worden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:56 schreef christvs het volgende:
Uhuh.. ik weet niet hoe het op Brussel zit, maar op A'dam had ik de afgelopen 2 keer geen aparte balie voor fast bag drop. Best jammer. Maar in LA een week geleden wel, dat scheelde toen een hele lange rij.
Op A'dam was er idd ook een balie met Fast Bag Drop, maar de ground attendant wees ons naar de gewone rij. Blijkbaar gebruiken ze hem dus niet altijd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef SyClooS het volgende:
Heb even gebeld met de Helpdesk. De persoon aan de andere kant van de lijn vertelde dat er een speciale incheckbalie is. Ach, ik zie het wel. Heb toch geen haast in dat opzicht. Dan heb ik tenminste tijd genoeg om van m'n ouders afscheid te nemen ;-)
Je mag een tas mee nemen met bepaalde afmetingen + een laptop tas. Geen dank.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef SyClooS het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de handbagage bij BA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |