quote:Op zondag 25 september 2011 02:54 schreef FTWO het volgende:
3 down 2 to go
* ontkent dit topic te gebruiken om de volgende dag na te gaan hoe laat ik thuis was...
true.. maar de bocht voor de bieb blijft gewoon een rot ding.. ( mensen die vanaf de GKW die de buitenbocht nemen.. en mensen vanaf de EAB die de binnenbocht nemen :/quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gehoord dat ze 56 bomen willen kappen in park Ter Huivra vanwege de verkeersveiligheid/het overzicht. Als mensen nou gewoon eens zelf uit gaan kijken en NIET met alle geweld fietsers e.d. in gaan halen ofzo ...
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef 2cv het volgende:
Dat ligt hem niet aan de bomen. Ik overweeg de remmen van m'n auto te demonteren en een blok beton op de voorbumper te knopen, dan voelen ze het eens.
dat is wat ik er van begreep.. (via via via via via via enzo dus)quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef 2cv het volgende:
Door Ter Huivra heen ? Welke idioot heeft dat bedacht ? Dan wordt de EAB een racebaan met hindernissen.
hm. officieel zijn er geen plaatsen voor..quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:46 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een beetje veel kerst-vreterij gekregen en wil een deel weggeven aan iemand die het minder goed heeft. Alex gaf me de tip om een oost-europese vrachtwagenchauffeur die met de kerstdagen ver weg van huis en haard in 1 of andere rammelkar moet zitten te zoeken en hem wat te geven. Zijn er in/om Joure plaatsen waar dat soot lui wel eens geparkeerd staan ?
Zoveel Friesland-topics zag ik niet. Plús,het Friesche bevrijdingsfestival is in Leeuwarden. Dus ik neem aan dat er ook mensen uit Joure naartoe gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef 2cv het volgende:
Uhm, dit is het topic voor Joure hoor![]()
Of ga je alle Fryslân-gerelateerde topics af ? Zo ja: dan heb ik niks gezegd
nee jij gaat je BX van wat meer power geven ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef 2cv het volgende:
Oh, op zo'n manier
Ik ga niet, maar succes in elk geval ! [ afbeelding ]
bij de plaatselijke boer met rodedieseltank?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef 2cv het volgende:
Waar in/om Joure kan je goedkope rode diesel tanken ?
Motor-onderdelen schoonmaken.quote:
zou die ook werkelijk elk jaar gehouden zijn? (iets met oorlogen enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef FTWO het volgende:
1466 - 2012, editie #547 dus...
Dagje dom soepe...
dat is geheel correctquote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef 2cv het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat Wikipedia dat niet vertelt. Niets meer, niets minder.
is er nog iets dan wat hier wel staat en jij niet weet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:48 schreef 2cv het volgende:
Tenzij ik nog iets wil weten over De Jouwer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |