Ik hoop echt dat hij komt ja. Jol zocht spelers die kunnen scoren. 1 + 1 = 2.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Dvm86 het volgende:
En Honda heeft er weer twee ingelegd. Ik zou hem echt graag op ons middenveld zien spelen, maar ik ben bang dat hij naar PSV vertrekt.
Ach, Amrabat zou het daar ook even gaan maken en daar bleef niet zoveel van over. Verder goede TT.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:28 schreef Dvm86 het volgende:
En Honda heeft er weer twee ingelegd. Ik zou hem echt graag op ons middenveld zien spelen, maar ik ben bang dat hij naar PSV vertrekt.
Na vandaag zie ik ons daar wel verliezen. Ons tedere ploegje kan sowieso moeilijk met sfeer omgaan. Maar ik heb 100% vertrouwen in Jol zijn tactiek. Kijk maar naar vorige week. Gaat spannend worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik gok op een gelijkspelletje volgende week.
Psv speelde niet slecht tegen Twente.
Nee joh. Aissati moet zich op de plek centraal gaan richten. Kaatsen en aanvoeren. Laat Honda maar het spel maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is al een overschot aan middenvelders..... Honda nu halen is bye-bye Aissati..
Ik gniffelde om de stand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |