Spreek voor jezelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb maar te doen met die intolerante entiteiten. Ze zien een ontwikkeling, en die is gelukkig niet te stoppen: de Moslims worden in de meerderheid, o.a. door:
Ja hoor Banshee boy.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb maar te doen met die intolerante entiteiten. Ze zien een ontwikkeling, en die is gelukkig niet te stoppen: de Moslims worden in de meerderheid, o.a. door:
- import groter dan export
- grotere gezinnen bij Moslims
- bekeerlingen
- ontzuiling bij de "tegenpartij"²
Ze kiest voor opvattingen die geen gemeengoed zijn in haar woonplaats, zelfs strijdig zijn met deze opvattingen, vent ze publiekelijk uit, en is dan verbaasd dat er een negatieve reactie volgt. Precies dus zoals het de NSB verging enige tientallen jaren geleden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
NSB? De enige NSB'ers zijn de mensen die niet om kunnen gaan met mensen die anders zijn.
Is goed, excuses daarvoor.quote:
Slechte vergelijking. Ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ze kiest voor opvattingen die geen gemeengoed zijn in haar woonplaats, zelfs strijdig zijn met deze opvattingen, vent ze publiekelijk uit, en is dan verbaasd dat er een negatieve reactie volgt. Precies dus zoals het de NSB verging enige tientallen jaren geleden.
Het is een uitstekende vergelijking, of denk jij dat de gereformeerde Elspeters haar niet zien als verraadster die heult met de vijand, dus NSBer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Ik ga er niet eens op in.
Uit de OP:quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:14 schreef Picchia het volgende:
Overigens staat nergens dat ze bedreigd wordt. Hier een uitgebreider Trouw artikel.
quote:En ik krijg veel hatemails en verwensingen op straat.
Pff.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef Mylene het volgende:
Je moet ook niet gesluierd over straat gaan. Dat kan reacties uitlokken.
Dat meisje uit A'dam kan er over mee praten. Aldus de mensen die vonden ze er kennelijk om vroeg omdat ze schaars gekleed zou zijn.
Vrouw mishandeld op het Leidseplein #4
Vanwaar die oorlogsretoriek steeds?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is een uitstekende vergelijking, of denk jij dat de gereformeerde Elspeters haar niet zien als verraadster die heult met de vijand, dus NSBer?
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef Mylene het volgende:
Je moet ook niet gesluierd over straat gaan. Dat kan reacties uitlokken.
Dat meisje uit A'dam kan er over mee praten. Aldus de mensen die vonden ze er kennelijk om vroeg omdat ze schaars gekleed zou zijn.
Vrouw mishandeld op het Leidseplein #4
Toch gewoon een ludieke actie dit? Wordt niemand mee geschaad en dat meisje gedraagt zich bijzonder asociaal door zich zomaar in een christelijke gemeente te bekeren tot de islam.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Een hatemail is kritiek leveren?
Misschien heeft ze een heel bewuste keuze gemaakt, misschien is het een bevlieging. Laat het meisje toch lekker.
Uit de OP gepaard met het Trouw artikel kan ik toch echt niet opmaken dat het om doodsverwensingen of bedreigingen met geweld gaat. Volgens mij ervaart ze gewoon pesterijen.quote:
Ze wordt zelf Moslima, ze doet het anderen toch niet aan? Wanneer wordt je 12?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:25 schreef Harlon het volgende:
[..]
Toch gewoon een ludieke actie dit? Wordt niemand mee geschaad en dat meisje gedraagt zich bijzonder asociaal door zich zomaar in een christelijke gemeente te bekeren tot de islam.
Dat is niet flauw, maar dat is ook een primaire eigenschap van de mens.quote:
Dus omdat er een paar mongolen in Amsterdam wonen is dit terecht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Eigen schuld, dikke bult. Moet ze maar geen Moslima worden.
Met alle respect meki, maar het feit dan een puber even in een vlaag van verstandsverbijstering tot de islam is bekeerd kan je gewoon niet serieus nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:59 schreef Meki het volgende:
[..]
het lijkt wel of alleen elspeters hier reageren.
Zonder enige kennis of berichtgeving begin jij te oordelen over de de bekeerling.
Waarvan deze idiote oordeling ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |