abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70715469
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef Manono het volgende:

[..]

ja einstein, dat we het over kleding gingen hebben is met dank aan het meisje zelf, die interviews geeft en foto's laat plaatsen, lees eens zou ik zeggen
Precies. Ze koos er zelf voor om schaars gekleed in de Telegraaf te poseren.
Eerdere delen

Vrouw mishandeld op het Leidesplein #2
Vrouw Mishandeld op het Leidseplein # 3

Het bericht in de de telegraaf
quote:
Weer vrouw mishandeld na stapavond

AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.

Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.

"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."

Glas

Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.

De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.

Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.

De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.

[ Bericht 77% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:09:10 (De OP van Manano toegevoegd aan deze OP) ]
  maandag 6 juli 2009 @ 20:48:27 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715531
Tering, is deel 3 alweer dicht dan, gaat hard.

De foto in de telegraaf lijkt me niet schaars gekleed, maar zomers gekleed.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 6 juli 2009 @ 20:48:35 #3
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_70715539
Ik heb de eerste delen gemist/foto's van schaarsgeklede dames posten svp.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_70715566
Eerdere delen

Vrouw mishandeld op het Leidesplein #2
Vrouw Mishandeld op het Leidseplein # 3

Het bericht in de wakkerste krant van Nederland natuurlijk de telegraaf
quote:
Weer vrouw mishandeld na stapavond

AMSTERDAM - Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.

Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op Foto: Cris
"Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden", vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.

"De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg."

Glas

Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. "Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien", zegt Noëlle geschokt.

De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. "Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk..."

"Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen", meent de Amsterdamse.

Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.

De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen "om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad", aldus een woordvoerder.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 juli 2009 @ 20:49:32 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715600
Oke, betere OP, laten we hier verdergaan.
DeviantArt
pi_70715648
Wat is het toch met die Leidseplein
pi_70715657
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Hukkie het volgende:
Tering, is deel 3 alweer dicht dan, gaat hard.

De foto in de telegraaf lijkt me niet schaars gekleed, maar zomers gekleed.
Mwah, als je goed kijkt kun je liplezen.
pi_70715877
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mwah, als je goed kijkt kun je liplezen.
Volgens mij hang je nu een beetje de troll uit.

Je was immers eerst wat meer genuanceerd over de zaak.
pi_70715899
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef IHVK het volgende:
Wat is het toch met die Leidseplein
idd mooi dat het op de schop gaat, hoop dat ze er goed over hebben nagedacht want leidseplein en leidsestraat zijn echt ellende snachts - er loopt een verkeerde zenuw oid

ook de verkrachting op de herengracht was bij de leidsestraat, zelf ben ik ooit aangevallen ter hoogte vh koningsplein en joes kloppenburg is doodgeslagen in de handboogsteeg/ straat

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 06-07-2009 21:10:27 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 20:56:31 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70715913
OKe, je was 2 minuten eerder met je topic, maar misschien kun je op zn minst wat moeite doen om een OP te maken.
DeviantArt
pi_70715978
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Volgens mij hang je nu een beetje de troll uit.

Je was immers eerst wat meer genuanceerd over de zaak.

Ik vind dat ze er niet al te jofel bij loopt inderdaad. Niet dat het gedrag van het straatschoffie goed te praten is, absoluut niet, maar als je er zo bij loopt heb je een meer dan gemiddelde kans om dit soort problemen tegen het lijf te lopen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:01:02 #12
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70716121
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind dat ze er niet al te jofel bij loopt inderdaad. Niet dat het gedrag van het straatschoffie goed te praten is, absoluut niet, maar als je er zo bij loopt heb je een meer dan gemiddelde kans om dit soort problemen tegen het lijf te lopen.
Invaliden lokken het zeker ook uit? Beetje in zo'n karretje rondrijden... laten zien dat invalide bent... ja, dan vráág je er ook om...

Dit soort redeneringen is echt zo idioot...
pi_70716266
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Ze koos er zelf voor om schaars gekleed in de Telegraaf te poseren.

Nou, ze zegt zelf dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren.

Verder noemt ze hem een Marokkaan omdat ze veronderstelt dat hij dat is maar de dader is nooit gepakt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Manono op 06-07-2009 21:09:20 ]
pi_70716290
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Invaliden lokken het zeker ook uit? Beetje in zo'n karretje rondrijden... laten zien dat invalide bent... ja, dan vráág je er ook om...

Ik zie de correlatie met invaliden niet, maar dat kan natuurlijk helemaal aan mij liggen.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:08:27 #15
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_70716483
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie de correlatie met invaliden niet, maar dat kan natuurlijk helemaal aan mij liggen.
Je hebt het over uitlokken... daar zijn meerdere varianten van als ik jouw logica volg.

Feit is dat die gast die dit meisje heeft mishandeld zijn handen moet thuis houden. Het maakt niet uit hoe zij gekleed gaat. Of bedoel je dat vrouwen in een zwembad of op een strand er helemaal om vragen en het daar zeker uitlokken...
pi_70717448
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou, ze zegt zelf dat de aanleiding haar blonde haar en haar 'jurkje' waren.

Verder noemt ze hem een Marokkaan omdat ze veronderstelt dat hij dat is maar de dader is nooit gepakt.

Als ze het zelf zegt, dan zal het wel zo zijn.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:32:58 #17
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70717662
Jep, waarom niet?
DeviantArt
pi_70717665
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je hebt het over uitlokken... daar zijn meerdere varianten van als ik jouw logica volg.

Feit is dat die gast die dit meisje heeft mishandeld zijn handen moet thuis houden. Het maakt niet uit hoe zij gekleed gaat. Of bedoel je dat vrouwen in een zwembad of op een strand er helemaal om vragen en het daar zeker uitlokken...
Ik zie nog altijd de correlatie met invaliden niet. Die mag je me dus nog steeds uitleggen.

Over het zwembad-verhaal hebben we het in het vorige deel al uitgebreid gehad. Niet zo zinvol om dat weer uit de sloot te plukken.
pi_70717776
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze het zelf zegt, dan zal het wel zo zijn.
Best wel een voorbarige aanname als iemand je zomaar in je gezicht slaat, dat het om je jurkje en je blonde haar gaat
pi_70717821
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef Manono het volgende:

[..]

Best wel een voorbarige aanname als iemand je zomaar in je gezicht slaat, dat het om je jurkje en je blonde haar gaat
De dame in kwestie begint er zelf over. Iets zegt me dat ze dan wel een heel klein beetje wist dat ze er niet al te zedig bij heeft gelopen. Wat niet wil zeggen dat men er dan maar op los moet meppen natuurlijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:38:18 #21
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70717923
-edit- Nutteloos

[ Bericht 88% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 10:11:55 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70719093
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Even een vraag: loop je meer risico om klapjes te krijgen als je tegen scootertuig gaat roepen dat hun moeder een lichtekooi is, dan wanneer je ze zwijgend passeert?

Eerlijk antwoorden.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:12:45 #23
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70719763
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Even een vraag: loop je meer risico om klapjes te krijgen als je tegen scootertuig gaat roepen dat hun moeder een lichtekooi is, dan wanneer je ze zwijgend passeert?

Eerlijk antwoorden.
Ben jij echt zo'n mongool dat jij het nogal actief beledigen van iemand 'voor het gemak' maar even op 1 lijn zet met nogal passief de kledingkeuze die iemand maakt?

Eerlijk antwoorden
&lt;signature here&gt;.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:20:36 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70720130
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie nog altijd de correlatie met invaliden niet. Die mag je me dus nog steeds uitleggen.
Met een beetje logisch nadenken weet je dat hij doelt op de kwetsbaarheid van de invaliden.
Aangezien de berbertjes vaak zwakkeren aanvallen........ Eén en één is twee enzo....
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70720311
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef cheqy het volgende:

[..]

Met een beetje logisch nadenken weet je dat hij doelt op de kwetsbaarheid van de invaliden.
Aangezien de berbertjes vaak zwakkeren aanvallen........ Eén en één is twee enzo....
Volgens Noelle is ze niet aangevallen omdat ze een vrouw is, maar vanwege haar kledij. De vergelijking raakt kant noch wal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')