quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Saaaaab het volgende:
Terechte klacht! Je kan niet eens kiezen voor een desktopversie
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
iphone is sowieso sad omdat ik het niet kan betalen
quote:
keigeld geld betalen voro een apparaat waarmee je niet eens kunt fokkenquote:
Op mijn viewty ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zo ziet Fok er op mijn Omnia ook uit.
Laatste keer dat ik op fok! zat met mijn iPhone had ik gewoon de baggerlayout.quote:
Da's niet waar, als je gewoon fok.nl in de adresbalk typt krijg je de normale webversie inclusief plaatjes en die meuk. Behalve de FLASH banners want die werken niet op een iPhone.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef Jimmie het volgende:
Toch van de zotte om een gare mobiele versie door je strot geduwd te krijgen, terwijl je een volwaardige browser hebt en dan moet je ook nog gaan betalen om 'm weg te krijgen...
Goh, 't is voor het eerst dat ik het met Biogarde eens ben.quote:
Als je die nergens wilt, moet je je User-Agent wijzigen op je iPhone. Zie http://www.hackint0sh.org/forum/f126/33661.htmquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef Jimmie het volgende:
Toch van de zotte om een gare mobiele versie door je strot geduwd te krijgen, terwijl je een volwaardige browser hebt en dan moet je ook nog gaan betalen om 'm weg te krijgen...
Bij mij ziet het er ook gewoon zo uit zonder dat ik van layout moet veranderenquote:
zijn juist prutser-developers van fok die wel zo'n optie in de instellingen zetten, terwijl het niet werkt. Ja, alleen icm. een abo, maar laat die optie dan gewoon niet zien voor non-abo's of vermeld het erbij.quote:
He He, heb je het eindelijk door??quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef karoltje het volgende:
Dus zolang ik geen abbo heb moet ik Fokken alsof ik aan t wappen ben in 2005?
Het gaat niet om het middel, het gaat om het resultaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef karoltje het volgende:
Dus zolang ik geen abbo heb moet ik Fokken alsof ik aan t wappen ben in 2005?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |