abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3884230
IK BEN HOMO

En ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.

TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx

Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel . thanx

pi_3884238
Klasse
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  vrijdag 19 april 2002 @ 00:42:33 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3884252
-edit-doe's niet zo lullig-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-04-2002 00:51]

The truth was in here.
  vrijdag 19 april 2002 @ 00:47:17 #4
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_3884305
Wow
*respect*

Zeker voor de manier dat je het doet, terwijl je weet dat er bekende zitten hier van je!

Nou nog een lekkere vent zoeken om je leven mee te delen!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 19 april 2002 @ 00:50:56 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3884336
Respect.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † vrijdag 19 april 2002 @ 00:52:38 #6
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_3884349
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Cazman het volgende:
IK BEN HOMO

En ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.

TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx

Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel . thanx

voor Cazman!!!
Ga je het nu ook aan je ouders en verdere omgeving vertellen? Héél veel sterkte ermee!!! je zult zien dat je je over een half jaartje of zo stukken lekkerder in je vel voelt zitten!
pi_3884352
Ik hoop dat je snel voor iedereen jezelf kunt zijn.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 19 april 2002 @ 00:53:30 #8
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_3884358
Tja kerel, wat moet ik zeggen.. Als dat is wie je bent, is dat wie je bent toch? Nog altijd same old Cazzy hoor..
  vrijdag 19 april 2002 @ 00:59:27 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3884406
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:42 schreef Bastard het volgende:
-edit-doe's niet zo lullig-edit-
-laat ook maar-

Edit

The truth was in here.
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:09:40 #10
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_3884463
Best een stoere actie dat je t ff meldt!

Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:15:12 #11
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_3884498
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 01:09 schreef Arjeninho het volgende:
Best een stoere actie dat je t ff meldt!

Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.

Tuurlijk niet, ik ben er nog..
pi_3884516
Ik hoop dat de mensen in je omgeving niet van die bekrompen mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan. Maar gelukkig wordt het zijn van homo steeds minder raar gevonden. En terecht overigens.

In ieder geval goed dat je er nu voor uit durft te komen! De eerste stap naar een gelukkig leven hoop ik, want het moet haast wel een last zijn die van je schouders valt.

Veel suc6 in de toekomst!

Hmmzz....
pi_3884527
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 01:15 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik ben er nog..

Ik wil anders ook wel wat teleurgestelde meisjes opvangen hoor.
Hmmzz....
pi_3884534
en anders mij nog

En Cazzy:

RESPECT!!!

Veel succes met je verder coming-out, lijkt me niet gemakkelijk, sowieso niet, en zeker niet in dat kutgat waar wij in wonen.

*Thumbs Up voor Cazzy*

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:25:03 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_3884556
Goed bezig!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:59:53 #16
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_3884714
Big Up !
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_3885384
You're da MAN dat je dit zomaar ff openbaard! Respect...
Sterk Karakter hoor!
pi_3885392
Goed gedaan !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3885415
Goedzo Cazman! Je bent er in ieder geval eerder bij dan ik destijds!
Succes bij je verdere coming out!
C’est Davie :o)
pi_3885419
respect
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:55:04 #21
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3885445
Goed gedaan!

Suc7!

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_3885560
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs . Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
  vrijdag 19 april 2002 @ 09:20:07 #23
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_3885652
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 09:08 schreef Cazman het volgende:
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs . Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
Zou een gewone "coming out" niet genoeg zijn voor het tere zieltje van je broer?

Verder, respect voor je keuze!

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_3885766
quote:
Gewoon rustig vertellen, op dezelfde zelfverzekerde manier waarop je het hier hebt gedaan.
Dan neem je 'm direct alle wind uit de zeilen.

Klasse dat je de eerste stap hebt gezet. En je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt over de reactie van TripleM zie ik.

Succes verder!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 19 april 2002 @ 10:23:06 #25
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_3886223
Hier word ik nou heel blij van. Goed dat je 't gezegd hebt Cazman. En goed dat de rest zo positief reageert (op een enkele uitzondering na).
Kijk, zo makkelijk is het dus om een beetje aardig voor elkaar te zijn!
Caz, je bent er nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in.
pi_3886224
goed hey! ben trots op je!!

Ik dan ook maar (zo'n beetje) meteen:
Ik ben bi...

(en nou niet dat gezeur van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor" etc. want ik heb dit gevoel al heel lang, en ik heb er verder nooit zo moeilijk over gedaan...alleen weet niemand het nog..ja nu wel natuurlijk maar ik heb een paar van die 'leuke' anti-bi-&-lesbische-mensen-vriendinnen (een paar maar hoor) dus hou (hield) ik het liever nog ff voor me..die mensen zullen het probably pas over een heel tijdje te weten komen.
Ik heb op dit moment een vriendje maar ik heb ook wel ens met een meisje gezoend.(geejn ideej waarom ik dat erbij zet maar ik doe het wel)

Kusje, BLoeMzTheeLepel aka Lotje

ja..? dus..? en..?
pi_3887806
en toen viel het topic stil..
*bescheiden kick*

hulde

ja..? dus..? en..?
  vrijdag 19 april 2002 @ 12:51:02 #28
15967 Frollo
pi_3887891
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:44 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
en toen viel het topic stil..
Dat komt omdat ik gelijk zoiets van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor". Maar dat wil je niet horen, dus zeg ik maar nix.
pi_3887919
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:51 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik gelijk zoiets van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor". Maar dat wil je niet horen, dus zeg ik maar nix.

nauhau!! :p nit liev!!
ja..? dus..? en..?
  vrijdag 19 april 2002 @ 12:53:31 #30
17166 error
gewoon fout!?
pi_3887927
Sterk Cazzy!
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
pi_3887947
quote:
Op basis van je reacties in topics zoals Zoenende mannen! dacht ik eigenlijk dat je al lang 'out' was op FOK!

Ouders kan moeilijker zijn ja... alles op z'n tijd...

En welk gemeen plannetje heb je voor je broer bedacht?

vrijdag 19 april 2002 @ 12:55:05 #32
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3887950
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 10:23 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

you go girl!
Of het handig is, is een tweede...
pi_3887990
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef DennisMoore het volgende:

willik ook wel weten jah
ja..? dus..? en..?
pi_3888070
quote:
Ik dan ook maar (zo'n beetje) meteen: Ik ben bi...
Leuk!
't Leven kan er wel wat lastiger door worden als je niet 'standaard hetero' bent, maar 't heeft zeker ook z'n voordelen!
quote:
(en nou niet dat gezeur van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor" etc. want ik heb dit gevoel al heel lang, en ik heb er verder nooit zo moeilijk over gedaan...
Je kunt 't prima al op heel jonge leeftijd hebben, alleen zijn de meesten zich er dan nog niet van bewust. Meestal later, als je terugkijkt... Dan kun je toegeven dat die 'bewondering' toch gewoon 'verliefdheid' was.
En laten we hopen dat iedereen er net zo relaxed over kan doen als jijzelf!
quote:
... ik heb ook wel ens met een meisje gezoend.(geejn ideej waarom ik dat erbij zet maar ik doe het wel)
Ik ook, dat zegt dus niks, op zich, ghehehe
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:10:33 #35
15967 Frollo
pi_3888167
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:52 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
nauhau!! :p nit liev!!
Hihihi, Lot plagen = leuk

Nix van aantrekken hoor

pi_3888254
quote:

Ik ben bi...

cool. hoe meer coming outs hoe beter
pi_3888304
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:10 schreef Frollo het volgende:

[..]

Hihihi, Lot plagen = leuk

Nix van aantrekken hoor

zolang het maar geejn gewoonte word

hap :p

ja..? dus..? en..?
pi_3888306
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Op basis van je reacties in topics zoals Zoenende mannen! dacht ik eigenlijk dat je al lang 'out' was op FOK!

Ouders kan moeilijker zijn ja... alles op z'n tijd...

Nou dat nog niet maar ik ken degene die hier komen van bij mij uit de buurt die kijken niet op zulke topics daarom kon ik daar posten wat ik wil.

Voor m'n broer dacht ik zo, als ik weet dat ie nog een keer naar die homo bar gaat dat ik er al ben voordat ie er is en dat ie me dan zwaar ziet tongzoenen met een lekkere vent maar ja de kans is klein dat ik weet dat hij naar een homo bar gaat . Ik bedenk wel iets anders als het moet.

vrijdag 19 april 2002 @ 13:22:16 #39
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_3888367
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:18 schreef Cazman het volgende:

[..]

Nou dat nog niet maar ik ken degene die hier komen van bij mij uit de buurt die kijken niet op zulke topics daarom kon ik daar posten wat ik wil.

Voor m'n broer dacht ik zo, als ik weet dat ie nog een keer naar die homo bar gaat dat ik er al ben voordat ie er is en dat ie me dan zwaar ziet tongzoenen met een lekkere vent maar ja de kans is klein dat ik weet dat hij naar een homo bar gaat . Ik bedenk wel iets anders als het moet.

You go!!!!
Goed zo Cazzy!!!
Laat maar zien waar jij voor staat!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_3888488
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:18 schreef Cazman het volgende:

En de kans dat jij in een homobar zwaar tongzoent met een lekkere vent?

Op zich is het wel leuk om een beetje een shockerende comingout te hebben naar sommige mensen (waarvan je weet dat ze het geintje kunnen waarderen). Want waarom zou het altijd iets serieus en zwaars moeten zijn, waarbij de niet-hetero met het schaamrood op de kaken iets zou moeten toegeven...

Ikzelf giet de telkens terugkerende comingout toch 9 van de 10 keer in de vorm van een geintje.

vrijdag 19 april 2002 @ 13:37:30 #41
15967 Frollo
pi_3888663
Mjah, shockeren is wel stoer natuurlijk, maar ik denk dat het verstandiger is om het op een harmonieuze manier op te lossen. Zeker wat familie betreft.
pi_3888688
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En de kans dat jij in een homobar zwaar tongzoent met een lekkere vent?

ERRUG LEUK
quote:
Op zich is het wel leuk om een beetje een shockerende comingout te hebben naar sommige mensen (waarvan je weet dat ze het geintje kunnen waarderen). Want waarom zou het altijd iets serieus en zwaars moeten zijn, waarbij de niet-hetero met het schaamrood op de kaken iets zou moeten toegeven...

Ikzelf giet de telkens terugkerende comingout toch 9 van de 10 keer in de vorm van een geintje.

In de vorm van een geintje heb ik ook aan gedacht maar de meeste keren geloven ze me niet eens . Ik heb iemand in Engeland echt een hele tijd moeten doorpraten voordat ie me echt geloofde. Hij dacht dat ik em echt voor de gek hield.
pi_3888719
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef Frollo het volgende:
Mjah, shockeren is wel stoer natuurlijk, maar ik denk dat het verstandiger is om het op een harmonieuze manier op te lossen. Zeker wat familie betreft.
och m'n broer verdient wel een goeie straf.
pi_3888742
*petje af*
Dit is voor mij een totale verrassing.. Niet verwacht.. Maar vind het wel top.. Wel jammer
Nou Cazzy maar ff van mn nog te neuken Fokkerslijstje afhalen dan he
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_3888746
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:38 schreef Cazman het volgende:

In de vorm van een geintje heb ik ook aan gedacht maar de meeste keren geloven ze me niet eens . Ik heb iemand in Engeland echt een hele tijd moeten doorpraten voordat ie me echt geloofde. Hij dacht dat ik em echt voor de gek hield.

Hahaha, jah! Leuk als mensen 't niet geloven! Zo heb ik ook wel 's wat dames ongelovig zien kijken op een callcenter een paar jaar geleden.

Maar inderdaad, bij familie moet je 't vaak wat tactischer aanpakken. Niet altijd. Ligt eraan hoe je relatie met dat familielid is...

pi_3888751
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:40 schreef Cazman het volgende:

[..]

En dan kom je in die homobar waar je toevallig wist dat ie heen zou gaan en dan zie je 'm daar tongen met z'n vriend waarmee ie zogenaamd homo's de draak mee aan het steken is...
pi_3888762
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef Dave het volgende:

En dan kom je in die homobar waar je toevallig wist dat ie heen zou gaan en dan zie je 'm daar tongen met z'n vriend waarmee ie zogenaamd homo's de draak mee aan het steken is...

Was dat niet een aflevering van Will & Grace?

"Eric?"
"Dad?"

pi_3888821
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Was dat niet een aflevering van Will & Grace?

"Eric?"
"Dad?"

Komt me vaaaaaag bekend voor.
pi_3888834
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hahaha, jah! Leuk als mensen 't niet geloven! Zo heb ik ook wel 's wat dames ongelovig zien kijken op een callcenter een paar jaar geleden.

Maar inderdaad, bij familie moet je 't vaak wat tactischer aanpakken. Niet altijd. Ligt eraan hoe je relatie met dat familielid is...

Veel niet echt zo lekker als eerst sinds ik me heb laten tattooeren en een piercing heb genomen . Maar inderdaad ik ga het wat tacischer aanpakken. hoe weet ik nog niet. Komt nog wel
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:41 schreef Tally het volgende:
*petje af*
Dit is voor mij een totale verrassing.. Niet verwacht.. Maar vind het wel top.. Wel jammer
Nou Cazzy maar ff van mn nog te neuken Fokkerslijstje afhalen dan he
LOOOOOOOOL
Niet verwacht heb ik wel vaker gehoord Sorry Tally maar gelukkig is er nog genoeg te neuken voor je
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef Dave het volgende:

[..]

LOL . Ik weet 100% zeker dat ie niet homo is maar als ik het zou zien zou ik toch raar staan kijken van: Neeeee, hij ook. dat wordt weinig kleinkinderen voor mijn ouders dan.
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:50:05 #50
15967 Frollo
pi_3888862
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:40 schreef Cazman het volgende:
Kijk dan maar 's naar "Spetters" voor inspiratie...
pi_3888865
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Cazman het volgende:

[..]

LOOOOOOOOL
Niet verwacht heb ik wel vaker gehoord Sorry Tally maar gelukkig is er nog genoeg te neuken voor je

Jij blijft mij lieve Cazzy hoor
Ennuh kan ik je echt niet overhalen
pi_3888908
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Jij blijft mij lieve Cazzy hoor
Ennuh kan ik je echt niet overhalen

, nah sorry, d'r gaat toch niks boven en een lief mannenkoppie en een flinke paal in een sexy onderbroek.
pi_3888949
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:52 schreef Cazman het volgende:

[..]

, nah sorry, d'r gaat toch niks boven en een lief mannenkoppie en een flinke paal in een sexy onderbroek.

Vind ik ook.. Misschien toch maar eens samen op stap om een lekkere vent aan de haak te slaan
pi_3889202
zal jij waarschijk eerder iets hebben als ik
pi_3889274
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:08 schreef Cazman het volgende:
hoezo dat??
ja..? dus..? en..?
pi_3889367
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:08 schreef Cazman het volgende:
Tuurlijk niet.. Als je op de juiste plekken zoek.. Zal jij waarschijnlijk eerder beet hebben dan ik
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:19:35 #57
26012 Oakey
Blue Monday
pi_3889408
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:52 schreef Cazman het volgende:

[..]

*LOL*
Ik zie het al, je wordt nog een goeie homo

Succes met je verdere coming out. Hoe opener je er over bent, hoe gewoner het wordt (vind ik bij mezelf althans). Greetz.

pi_3889418
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.. Als je op de juiste plekken zoek.. Zal jij waarschijnlijk eerder beet hebben dan ik

Mja da's ook weer waar . Maar dan heb jij weer niks
pi_3889441
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:19 schreef Oakey het volgende:

[..]

*LOL*
Ik zie het al, je wordt nog een goeie homo

Succes met je verdere coming out. Hoe opener je er over bent, hoe gewoner het wordt (vind ik bij mezelf althans). Greetz.

Thanx maat
pi_3889662
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:19 schreef Cazman het volgende:

[..]

Mja da's ook weer waar . Maar dan heb jij weer niks

Tuurlijk wel.. Ik ben bi...
pi_3889691
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.. Ik ben bi...

Cool, kunnen we nog eens inderdaad samen op jacht
pi_3889746
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:33 schreef Cazman het volgende:

Waar? Dan kom ik kijken!
pi_3889813
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Cazman het volgende:
IK BEN HOMO
-edit-spelen in Onzin svp-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-04-2002 15:58]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3889841
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:33 schreef Cazman het volgende:

[..]

Oe wel condooms genoeg meenemen hoor
pi_3889882
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

kijk dan niet of hou je replys voor jezelf zielig ventje.

[Dit bericht is gewijzigd door Cazman op 19-04-2002 14:43]

pi_3889908
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:35 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waar? Dan kom ik kijken!

kom maar mee
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Oe wel condooms genoeg meenemen hoor

ik pak wel een rugtas vol
pi_3889948
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:42 schreef Cazman het volgende:

[..]

kom maar mee
[..]

ik pak wel een rugtas vol

Eerst weten wáár!

En voor mij geen condooms, scheelt weer sjouwen

pi_3889971
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Eerst weten wáár!

En voor mij geen condooms, scheelt weer sjouwen

LOL, weet nog niet. Ik weet zo de goeie plekjes niet weet je
pi_3889987
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:45 schreef Cazman het volgende:

LOL, weet nog niet. Ik weet zo de goeie plekjes niet weet je

Ik ook niet. Die homobars trekken me niet zo...
pi_3890009
Toch best sneu dat iedereen respect moet hebben voor het feit dat iemand toegeeft dat hij anders is als de rest, ik bedoel... Jammer dat mensen zich nog steeds over dat soort punten moeten schamen...
pi_3890022
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ook niet. Die homobars trekken me niet zo...

Dan hebben we iets gemeen. Ik zie als homozijnde niet iets dat ik me moet gaan verstoppen in een bar.
pi_3890037
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:47 schreef Aneurism het volgende:
Toch best sneu dat iedereen respect moet hebben voor het feit dat iemand toegeeft dat hij anders is als de rest, ik bedoel... Jammer dat mensen zich nog steeds over dat soort punten moeten schamen...
Het gaat gelukkig al de goeie kant op. Vergeleken met enkele tientallen jaren geleden... *phew*

Nu het buitenland nog!

Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik in NL geboren ben...

pi_3890051
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het gaat gelukkig al de goeie kant op. Vergeleken met enkele tientallen jaren geleden... *phew*

Nu het buitenland nog!

Zoals in Egypte. 5 mensen opgepakt alleen omdat ze homo zijn
pi_3890140
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:47 schreef Aneurism het volgende:
Je hoort iedereen te respecteren.. Doen ook niet iedereen.. En helaas zijn er nog zat mensen die homo`s of lesbies niet respecteren.. En door die mensen zou je kunnen gaan denken dat het niet normaal is.. Vooral als je in een klein dorpje woont.. Daar zijn ze er meestal niet blij mee.. En dan kan ik me best voorstellen dat je je schaamt.. Terwijl t niet nodig is..
pi_3890173
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
blote knietjes

vrijdag 19 april 2002 @ 14:57:46 #76
17166 error
gewoon fout!?
pi_3890215
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:55 schreef Dave het volgende:

[..]

FOTO? *lol*

maar ff OT: ik ben dat wel met DM eens

pi_3890227
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:57 schreef error het volgende:

[..]

ik ben dat wel met DM eens

Oh, ik ook hoor. Al zijn we er hier ook nog niet.
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:04:53 #78
17166 error
gewoon fout!?
pi_3890341
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, ik ook hoor. Al zijn we er hier ook nog niet.

Neuh, maar de meeste mensen en overheidsdienaren gaan er tenminste niet meer vanuit dat het een klein groepje debielen betreft. En dat homo's meer doen en kunnen dan in een roze tutu en handtasje door de straat huppelen
Soms gaan ze zelfs vanuit dat het gewone mensen zijn
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:05:32 #79
17166 error
gewoon fout!?
pi_3890351
-edit --dubbel
pi_3890428
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:57 schreef error het volgende:

[..]

FOTO? *lol*

maar ff OT: ik ben dat wel met DM eens

JA, we hebben nog een foto van jou tegoed!!!
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:11:48 #81
17166 error
gewoon fout!?
pi_3890448
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 15:10 schreef Cazman het volgende:

[..]

JA, we hebben nog een foto van jou tegoed!!!

ssssht !

er staat er wel ergens een op Fok

pi_3890523
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 15:11 schreef error het volgende:

[..]

ssssht !

er staat er wel ergens een op Fok

jajajaja, belofte maakt schuld !!
  donderdag 25 april 2002 @ 00:14:27 #83
27147 smark
Garfield lover
pi_3955239
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Cazman het volgende:
Neeeee, hij ook. dat wordt weinig kleinkinderen voor mijn ouders dan.
roflmao Caz..

cya around.. dacht.. zal eens registeren..

en nee.. ik zal hier niet spammen..

Life is all about priorities
pi_3955272
quote:
Op donderdag 25 april 2002 00:14 schreef smark het volgende:

[..]

roflmao Caz..

cya around.. dacht.. zal eens registeren..

en nee.. ik zal hier niet spammen..

lolololoooooooooool, Argh Smark. Je moest er alleen naar kijken om je te laten zien dat ik homo was niet om die hele topic weer omhoog te torpederen LOL.
pi_3980411
Yo, ik heb vannacht de link van deze post van Caz op ICQ gekregen. Nu komt mijn @home mail adres een keer van pas!

Ik woon in het zelfde dorp als Caz en hij is 1 van mijn beste maten. We spelen ook samen met andere vrienden in een Unreal Tournament clan, dus ik ga dagelijks met Caz om real life en online.

Ik ken Caz bijna heel mijn leven, maar pas de laatste 3 jaar is hij een goeie vriend van me geworden. Ik ben effe stil geworden van wat ik hier las... Niet omdat ik iets tegen homos heb, maar puur omdat Caz zo "ungay" is! Ongelooflijk dat hij dit al die jaren voor mij en al onze andere vrienden heeft kunnen verbergen.

Vanavond hebben we een tijd online met elkaar zitten praten en ik wil het hier ook nog een keer laten weten dat ie altijd 1 van mijn beste maten zal blijven!

Ik weet hoe ons dorp in elkaar zit, dus hoe moeilijk het voor hem is om dit openbaar te maken. Je hebt mijn steun any time mate!

Zolang je me maar niet wil meenemen naar die bars!

† In Memoriam † zaterdag 27 april 2002 @ 02:44:07 #86
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_3980435
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 02:39 schreef Lup het volgende:
Yo, ik heb vannacht de link van deze post van Caz op ICQ gekregen. Nu komt mijn @home mail adres een keer van pas!

Ik woon in het zelfde dorp als Caz en hij is 1 van mijn beste maten. We spelen ook samen met andere vrienden in een Unreal Tournament clan, dus ik ga dagelijks met Caz om real life en online.

Ik ken Caz bijna heel mijn leven, maar pas de laatste 3 jaar is hij een goeie vriend van me geworden. Ik ben effe stil geworden van wat ik hier las... Niet omdat ik iets tegen homos heb, maar puur omdat Caz zo "ungay" is! Ongelooflijk dat hij dit al die jaren voor mij en al onze andere vrienden heeft kunnen verbergen.

Vanavond hebben we een tijd online met elkaar zitten praten en ik wil het hier ook nog een keer laten weten dat ie altijd 1 van mijn beste maten zal blijven!

Ik weet hoe ons dorp in elkaar zit, dus hoe moeilijk het voor hem is om dit openbaar te maken. Je hebt mijn steun any time mate!

Zolang je me maar niet wil meenemen naar die bars!

Misschien heb je wel de avond van je leven John...
pi_3981089
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 02:39 schreef Lup onder andere

Wat een lieve reactie, Cazzy boft met een vriend als jij!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4025607
De tering ik heb deze reply nog niet eens gezien. sorry dat ik em omhoog haal . Thanx voor deze reply John en nee je hoeft niet mee naar die bars aangezien ik er zelf ook niet een fan van ben .
pi_4025621
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 09:35 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Wat een lieve reactie, Cazzy boft met een vriend als jij!

idd
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:15:45 #90
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_4025635
quote:
Sterkte!!!

das lullig .

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')