En ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.
TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx
Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel . thanx
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-04-2002 00:51]
Zeker voor de manier dat je het doet, terwijl je weet dat er bekende zitten hier van je!
Nou nog een lekkere vent zoeken om je leven mee te delen!
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Cazman het volgende:
IK BEN HOMOEn ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.
TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx
Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel
. thanx
quote:-laat ook maar-
Op vrijdag 19 april 2002 00:42 schreef Bastard het volgende:
-edit-doe's niet zo lullig-edit-
Edit
Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.
quote:Tuurlijk niet, ik ben er nog..
Op vrijdag 19 april 2002 01:09 schreef Arjeninho het volgende:
Best een stoere actie dat je t ff meldt!Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.
In ieder geval goed dat je er nu voor uit durft te komen! De eerste stap naar een gelukkig leven hoop ik, want het moet haast wel een last zijn die van je schouders valt.
Veel suc6 in de toekomst!
quote:Ik wil anders ook wel wat teleurgestelde meisjes opvangen hoor.
Op vrijdag 19 april 2002 01:15 schreef TripleM het volgende:[..]
Tuurlijk niet, ik ben er nog..
En Cazzy:
RESPECT!!!
Veel succes met je verder coming-out, lijkt me niet gemakkelijk, sowieso niet, en zeker niet in dat kutgat waar wij in wonen.
*Thumbs Up voor Cazzy*
Suc7!
quote:Zou een gewone "coming out" niet genoeg zijn voor het tere zieltje van je broer?
Op vrijdag 19 april 2002 09:08 schreef Cazman het volgende:
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs. Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
Verder, respect voor je keuze!
quote:Gewoon rustig vertellen, op dezelfde zelfverzekerde manier waarop je het hier hebt gedaan.
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs. Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
Klasse dat je de eerste stap hebt gezet. En je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt over de reactie van TripleM zie ik.
Succes verder!
Ik dan ook maar (zo'n beetje) meteen:
Ik ben bi...
(en nou niet dat gezeur van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor" etc. want ik heb dit gevoel al heel lang, en ik heb er verder nooit zo moeilijk over gedaan...alleen weet niemand het nog..ja nu wel natuurlijk maar ik heb een paar van die 'leuke' anti-bi-&-lesbische-mensen-vriendinnen (een paar maar hoor) dus hou (hield) ik het liever nog ff voor me..die mensen zullen het probably pas over een heel tijdje te weten komen.
Ik heb op dit moment een vriendje maar ik heb ook wel ens met een meisje gezoend.(geejn ideej waarom ik dat erbij zet maar ik doe het wel)
Kusje, BLoeMzTheeLepel aka Lotje
quote:Dat komt omdat ik gelijk zoiets van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor". Maar dat wil je niet horen, dus zeg ik maar nix.
Op vrijdag 19 april 2002 12:44 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
en toen viel het topic stil..
quote:nauhau!! :p nit liev!!
Op vrijdag 19 april 2002 12:51 schreef Frollo het volgende:[..]
Dat komt omdat ik gelijk zoiets van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor". Maar dat wil je niet horen, dus zeg ik maar nix.
quote:Op basis van je reacties in topics zoals Zoenende mannen! dacht ik eigenlijk dat je al lang 'out' was op FOK!
Ouders kan moeilijker zijn ja... alles op z'n tijd...
En welk gemeen plannetje heb je voor je broer bedacht?
quote:you go girl!
Op vrijdag 19 april 2002 10:23 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
goed hey!ben trots op je!!
quote:willik ook wel weten jah
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef DennisMoore het volgende:En welk gemeen plannetje heb je voor je broer bedacht?
quote:Leuk!
Ik dan ook maar (zo'n beetje) meteen: Ik ben bi...
quote:Je kunt 't prima al op heel jonge leeftijd hebben, alleen zijn de meesten zich er dan nog niet van bewust. Meestal later, als je terugkijkt... Dan kun je toegeven dat die 'bewondering' toch gewoon 'verliefdheid' was.
(en nou niet dat gezeur van "dat kun je nog helemaal niet weten want daar ben je veel te jong voor" etc. want ik heb dit gevoel al heel lang, en ik heb er verder nooit zo moeilijk over gedaan...
quote:Ik ook, dat zegt dus niks, op zich, ghehehe
... ik heb ook wel ens met een meisje gezoend.(geejn ideej waarom ik dat erbij zet maar ik doe het wel)
quote:Hihihi, Lot plagen = leuk
Op vrijdag 19 april 2002 12:52 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
nauhau!! :p nit liev!!
Nix van aantrekken hoor
quote:cool. hoe meer coming outs hoe beter
goed hey!ben trots op je!!
Ik ben bi...
quote:zolang het maar geejn gewoonte word
Op vrijdag 19 april 2002 13:10 schreef Frollo het volgende:[..]
Hihihi, Lot plagen = leuk
Nix van aantrekken hoor
hap :p
quote:Nou dat nog niet maar ik ken degene die hier komen van bij mij uit de buurt die kijken niet op zulke topics
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op basis van je reacties in topics zoals Zoenende mannen! dacht ik eigenlijk dat je al lang 'out' was op FOK!
Ouders kan moeilijker zijn ja... alles op z'n tijd...
En welk gemeen plannetje heb je voor je broer bedacht?
Voor m'n broer dacht ik zo, als ik weet dat ie nog een keer naar die homo bar gaat dat ik er al ben voordat ie er is en dat ie me dan zwaar ziet tongzoenen met een lekkere vent maar ja de kans is klein dat ik weet dat hij naar een homo bar gaat
. Ik bedenk wel iets anders als het moet.
quote:You go!!!!
Op vrijdag 19 april 2002 13:18 schreef Cazman het volgende:[..]
Nou dat nog niet maar ik ken degene die hier komen van bij mij uit de buurt die kijken niet op zulke topics
daarom kon ik daar posten wat ik wil.
Voor m'n broer dacht ik zo, als ik weet dat ie nog een keer naar die homo bar gaat dat ik er al ben voordat ie er is en dat ie me dan zwaar ziet tongzoenen met een lekkere vent
maar ja de kans is klein dat ik weet dat hij naar een homo bar gaat
quote:En de kans dat jij in een homobar zwaar tongzoent met een lekkere vent?
Op vrijdag 19 april 2002 13:18 schreef Cazman het volgende:Voor m'n broer dacht ik zo, als ik weet dat ie nog een keer naar die homo bar gaat dat ik er al ben voordat ie er is en dat ie me dan zwaar ziet tongzoenen met een lekkere vent
maar ja de kans is klein dat ik weet dat hij naar een homo bar gaat
Op zich is het wel leuk om een beetje een shockerende comingout te hebben naar sommige mensen (waarvan je weet dat ze het geintje kunnen waarderen). Want waarom zou het altijd iets serieus en zwaars moeten zijn, waarbij de niet-hetero met het schaamrood op de kaken iets zou moeten toegeven...
Ikzelf giet de telkens terugkerende comingout toch 9 van de 10 keer in de vorm van een geintje.
quote:ERRUG LEUK
Op vrijdag 19 april 2002 13:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En de kans dat jij in een homobar zwaar tongzoent met een lekkere vent?
quote:In de vorm van een geintje heb ik ook aan gedacht maar de meeste keren geloven ze me niet eens
Op zich is het wel leuk om een beetje een shockerende comingout te hebben naar sommige mensen (waarvan je weet dat ze het geintje kunnen waarderen). Want waarom zou het altijd iets serieus en zwaars moeten zijn, waarbij de niet-hetero met het schaamrood op de kaken iets zou moeten toegeven...Ikzelf giet de telkens terugkerende comingout toch 9 van de 10 keer in de vorm van een geintje.
quote:och m'n broer verdient wel een goeie straf.
Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef Frollo het volgende:
Mjah, shockeren is wel stoer natuurlijk, maar ik denk dat het verstandiger is om het op een harmonieuze manier op te lossen. Zeker wat familie betreft.
quote:Hahaha, jah! Leuk als mensen 't niet geloven! Zo heb ik ook wel 's wat dames ongelovig zien kijken op een callcenter een paar jaar geleden.
Op vrijdag 19 april 2002 13:38 schreef Cazman het volgende:In de vorm van een geintje heb ik ook aan gedacht maar de meeste keren geloven ze me niet eens
. Ik heb iemand in Engeland echt een hele tijd moeten doorpraten voordat ie me echt geloofde. Hij dacht dat ik em echt voor de gek hield.
Maar inderdaad, bij familie moet je 't vaak wat tactischer aanpakken. Niet altijd. Ligt eraan hoe je relatie met dat familielid is...
quote:En dan kom je in die homobar waar je toevallig wist dat ie heen zou gaan en dan zie je 'm daar tongen met z'n vriend waarmee ie zogenaamd homo's de draak mee aan het steken is...
Op vrijdag 19 april 2002 13:40 schreef Cazman het volgende:[..]
och m'n broer verdient wel een goeie straf.
quote:Was dat niet een aflevering van Will & Grace?
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef Dave het volgende:En dan kom je in die homobar waar je toevallig wist dat ie heen zou gaan en dan zie je 'm daar tongen met z'n vriend waarmee ie zogenaamd homo's de draak mee aan het steken is...
"Eric?"
"Dad?"
quote:Komt me vaaaaaag bekend voor.
Op vrijdag 19 april 2002 13:43 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Was dat niet een aflevering van Will & Grace?
"Eric?"
"Dad?"
quote:Veel niet echt zo lekker als eerst sinds ik me heb laten tattooeren en een piercing heb genomen
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hahaha, jah! Leuk als mensen 't niet geloven! Zo heb ik ook wel 's wat dames ongelovig zien kijken op een callcenter een paar jaar geleden.
Maar inderdaad, bij familie moet je 't vaak wat tactischer aanpakken. Niet altijd. Ligt eraan hoe je relatie met dat familielid is...
quote:LOOOOOOOOL
Op vrijdag 19 april 2002 13:41 schreef Tally het volgende:
*petje af*
Dit is voor mij een totale verrassing.. Niet verwacht.. Maar vind het wel top.. Wel jammer
Nou Cazzy maar ff van mn nog te neuken Fokkerslijstje afhalen dan he![]()
![]()
quote:LOL
Op vrijdag 19 april 2002 13:42 schreef Dave het volgende:[..]
En dan kom je in die homobar waar je toevallig wist dat ie heen zou gaan en dan zie je 'm daar tongen met z'n vriend waarmee ie zogenaamd homo's de draak mee aan het steken is...
quote:Kijk dan maar 's naar "Spetters" voor inspiratie...
Op vrijdag 19 april 2002 13:40 schreef Cazman het volgende:
och m'n broer verdient wel een goeie straf.
quote:Jij blijft mij lieve Cazzy hoor
Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Cazman het volgende:[..]
LOOOOOOOOL
Niet verwacht heb ik wel vaker gehoord![]()
Sorry Tally maar gelukkig is er nog genoeg te neuken voor je
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:50 schreef Tally het volgende:[..]
Jij blijft mij lieve Cazzy hoor
![]()
Ennuh kan ik je echt niet overhalen
quote:Vind ik ook.. Misschien toch maar eens samen op stap om een lekkere vent aan de haak te slaan
Op vrijdag 19 april 2002 13:52 schreef Cazman het volgende:[..]
, nah sorry, d'r gaat toch niks boven en een lief mannenkoppie en een flinke paal in een sexy onderbroek.
quote:hoezo dat??
Op vrijdag 19 april 2002 14:08 schreef Cazman het volgende:
zal jij waarschijk eerder iets hebben als ik
quote:Tuurlijk niet.. Als je op de juiste plekken zoek.. Zal jij waarschijnlijk eerder beet hebben dan ik
Op vrijdag 19 april 2002 14:08 schreef Cazman het volgende:
zal jij waarschijk eerder iets hebben als ik
quote:*LOL*
Op vrijdag 19 april 2002 13:52 schreef Cazman het volgende:[..]
, nah sorry, d'r gaat toch niks boven en een lief mannenkoppie en een flinke paal in een sexy onderbroek.
Succes met je verdere coming out. Hoe opener je er over bent, hoe gewoner het wordt (vind ik bij mezelf althans). Greetz.
quote:Mja da's ook weer waar
Op vrijdag 19 april 2002 14:17 schreef Tally het volgende:[..]
Tuurlijk niet.. Als je op de juiste plekken zoek.. Zal jij waarschijnlijk eerder beet hebben dan ik
quote:Thanx maat
Op vrijdag 19 april 2002 14:19 schreef Oakey het volgende:[..]
*LOL*
Ik zie het al, je wordt nog een goeie homoSucces met je verdere coming out. Hoe opener je er over bent, hoe gewoner het wordt (vind ik bij mezelf althans). Greetz.
quote:Tuurlijk wel.. Ik ben bi...
Op vrijdag 19 april 2002 14:19 schreef Cazman het volgende:[..]
Mja da's ook weer waar
. Maar dan heb jij weer niks
quote:Cool, kunnen we nog eens inderdaad samen op jacht
Op vrijdag 19 april 2002 14:32 schreef Tally het volgende:[..]
Tuurlijk wel.. Ik ben bi...
quote:Waar? Dan kom ik kijken!
Op vrijdag 19 april 2002 14:33 schreef Cazman het volgende:Cool, kunnen we nog eens inderdaad samen op jacht
quote:-edit-spelen in Onzin svp-edit-
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Cazman het volgende:
IK BEN HOMO
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-04-2002 15:58]
quote:Oe wel condooms genoeg meenemen hoor
Op vrijdag 19 april 2002 14:33 schreef Cazman het volgende:[..]
Cool, kunnen we nog eens inderdaad samen op jacht
quote:kijk dan niet of hou je replys voor jezelf zielig ventje.
Op vrijdag 19 april 2002 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Cazman op 19-04-2002 14:43]
quote:kom maar mee
Op vrijdag 19 april 2002 14:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Waar? Dan kom ik kijken!
quote:ik pak wel een rugtas vol
Op vrijdag 19 april 2002 14:39 schreef Tally het volgende:[..]
Oe wel condooms genoeg meenemen hoor
quote:Eerst weten wáár!
Op vrijdag 19 april 2002 14:42 schreef Cazman het volgende:[..]
kom maar mee
[..]ik pak wel een rugtas vol
En voor mij geen condooms, scheelt weer sjouwen
quote:LOL, weet nog niet. Ik weet zo de goeie plekjes niet weet je
Op vrijdag 19 april 2002 14:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eerst weten wáár!
En voor mij geen condooms, scheelt weer sjouwen
quote:Ik ook niet. Die homobars trekken me niet zo...
Op vrijdag 19 april 2002 14:45 schreef Cazman het volgende:LOL, weet nog niet. Ik weet zo de goeie plekjes niet weet je
quote:Dan hebben we iets gemeen. Ik zie als homozijnde niet iets dat ik me moet gaan verstoppen in een bar.
Op vrijdag 19 april 2002 14:46 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik ook niet. Die homobars trekken me niet zo...
quote:Het gaat gelukkig al de goeie kant op. Vergeleken met enkele tientallen jaren geleden... *phew*
Op vrijdag 19 april 2002 14:47 schreef Aneurism het volgende:
Toch best sneu dat iedereen respect moet hebben voor het feit dat iemand toegeeft dat hij anders is als de rest, ik bedoel... Jammer dat mensen zich nog steeds over dat soort punten moeten schamen...
Nu het buitenland nog!
Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik in NL geboren ben...
quote:Zoals in Egypte. 5 mensen opgepakt alleen omdat ze homo zijn
Op vrijdag 19 april 2002 14:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het gaat gelukkig al de goeie kant op. Vergeleken met enkele tientallen jaren geleden... *phew*
Nu het buitenland nog!
quote:Je hoort iedereen te respecteren.. Doen ook niet iedereen.. En helaas zijn er nog zat mensen die homo`s of lesbies niet respecteren.. En door die mensen zou je kunnen gaan denken dat het niet normaal is.. Vooral als je in een klein dorpje woont.. Daar zijn ze er meestal niet blij mee.. En dan kan ik me best voorstellen dat je je schaamt.. Terwijl t niet nodig is..
Op vrijdag 19 april 2002 14:47 schreef Aneurism het volgende:
Toch best sneu dat iedereen respect moet hebben voor het feit dat iemand toegeeft dat hij anders is als de rest, ik bedoel... Jammer dat mensen zich nog steeds over dat soort punten moeten schamen...
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
blote knietjes
quote:FOTO? *lol*
Op vrijdag 19 april 2002 14:55 schreef Dave het volgende:[..]
![]()
maar ff OT: ik ben dat wel met DM eens
quote:Oh, ik ook hoor. Al zijn we er hier ook nog niet.
Op vrijdag 19 april 2002 14:57 schreef error het volgende:[..]
ik ben dat wel met DM eens
quote:Neuh, maar de meeste mensen en overheidsdienaren gaan er tenminste niet meer vanuit dat het een klein groepje debielen betreft. En dat homo's meer doen en kunnen dan in een roze tutu en handtasje door de straat huppelen
Op vrijdag 19 april 2002 14:58 schreef Dave het volgende:[..]
Oh, ik ook hoor. Al zijn we er hier ook nog niet.
quote:JA, we hebben nog een foto van jou tegoed!!!
Op vrijdag 19 april 2002 14:57 schreef error het volgende:[..]
FOTO? *lol*
maar ff OT: ik ben dat wel met DM eens
quote:ssssht !
Op vrijdag 19 april 2002 15:10 schreef Cazman het volgende:[..]
JA, we hebben nog een foto van jou tegoed!!!
er staat er wel ergens een op Fok
quote:jajajaja, belofte maakt schuld !!
Op vrijdag 19 april 2002 15:11 schreef error het volgende:[..]
ssssht !
er staat er wel ergens een op Fok
quote:roflmao Caz..
Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Cazman het volgende:
Neeeee, hij ook. dat wordt weinig kleinkinderen voor mijn ouders dan.
cya around.. dacht.. zal eens registeren..
en nee.. ik zal hier niet spammen..
quote:lolololoooooooooool, Argh Smark. Je moest er alleen naar kijken om je te laten zien dat ik homo was niet om die hele topic weer omhoog te torpederen LOL.
Op donderdag 25 april 2002 00:14 schreef smark het volgende:[..]
roflmao Caz..
cya around.. dacht.. zal eens registeren..
en nee.. ik zal hier niet spammen..
Ik woon in het zelfde dorp als Caz en hij is 1 van mijn beste maten. We spelen ook samen met andere vrienden in een Unreal Tournament clan, dus ik ga dagelijks met Caz om real life en online.
Ik ken Caz bijna heel mijn leven, maar pas de laatste 3 jaar is hij een goeie vriend van me geworden. Ik ben effe stil geworden van wat ik hier las... Niet omdat ik iets tegen homos heb, maar puur omdat Caz zo "ungay" is! Ongelooflijk dat hij dit al die jaren voor mij en al onze andere vrienden heeft kunnen verbergen.
Vanavond hebben we een tijd online met elkaar zitten praten en ik wil het hier ook nog een keer laten weten dat ie altijd 1 van mijn beste maten zal blijven!
Ik weet hoe ons dorp in elkaar zit, dus hoe moeilijk het voor hem is om dit openbaar te maken. Je hebt mijn steun any time mate!
Zolang je me maar niet wil meenemen naar die bars!
quote:Misschien heb je wel de avond van je leven John...
Op zaterdag 27 april 2002 02:39 schreef Lup het volgende:
Yo, ik heb vannacht de link van deze post van Caz op ICQ gekregen. Nu komt mijn @home mail adres een keer van pas!Ik woon in het zelfde dorp als Caz en hij is 1 van mijn beste maten. We spelen ook samen met andere vrienden in een Unreal Tournament clan, dus ik ga dagelijks met Caz om real life en online.
Ik ken Caz bijna heel mijn leven, maar pas de laatste 3 jaar is hij een goeie vriend van me geworden. Ik ben effe stil geworden van wat ik hier las... Niet omdat ik iets tegen homos heb, maar puur omdat Caz zo "ungay" is! Ongelooflijk dat hij dit al die jaren voor mij en al onze andere vrienden heeft kunnen verbergen.
Vanavond hebben we een tijd online met elkaar zitten praten en ik wil het hier ook nog een keer laten weten dat ie altijd 1 van mijn beste maten zal blijven!
Ik weet hoe ons dorp in elkaar zit, dus hoe moeilijk het voor hem is om dit openbaar te maken. Je hebt mijn steun any time mate!
Zolang je me maar niet wil meenemen naar die bars!
quote:Wat een lieve reactie, Cazzy boft met een vriend als jij!
Op zaterdag 27 april 2002 02:39 schreef Lup onder andereVanavond hebben we een tijd online met elkaar zitten praten en ik wil het hier ook nog een keer laten weten dat ie altijd 1 van mijn beste maten zal blijven!
quote:idd
Op zaterdag 27 april 2002 09:35 schreef CartWOman het volgende:[..]
Wat een lieve reactie, Cazzy boft met een vriend als jij!
quote:Sterkte!!!
das lullig .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |