Rotterdam zal weten dat je geweest bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ikkreeg de complimenten van EW dat ik me zo goed heb gedragen
Ik heb maar een keer HERT gezegd toen hij me kon horen.
En ik heb maar een keer als een pinguin (zoals je he schrijft en met de zachte g) gelopen.
Goed he! Nu verdien ik een koekje.
Kom er maar op biedenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ikkreeg de complimenten van EW dat ik me zo goed heb gedragen
Ik heb maar een keer HERT gezegd toen hij me kon horen.
En ik heb maar een keer als een pinguin (zoals je he schrijft en met de zachte g) gelopen.
Goed he! Nu verdien ik een koekje.
wel ook een paar keer heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
smerige kuthoerenteringtyfusgoresmerigekrengerigevieze gumblar virusik hoop dat de makers ervan, vandaag of morgen keihard door een vrachtwagen geschept worden en ontzettend mogen lijden
ja, vergeet het maarquote:
ooh fuck mequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef nokwanda het volgende:
Toen ik straks op MB's site ging kijken sloeg mijn laptop door. Ik kon em opnieuw opstarten en hij gaf aan dat er een ernstige fout was binnengeslopen
Whatever that may be.
Hoe kan ik merken of ik hem heb danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, vergeet het maar
Die ziet hem niet.
Maleware bytes ziet hem tot nu toe volgens de users in het topic.
Avast liep keihard te schreeuwen met een popup dat ik een virus had, vondt niks... hijackthis vondt niks,. adaware, superantispyware, windows defender en malewarebytes ook niet
Tof maar een backup terug gezet, ennu doe ik een scan met malware bytes in de veilige modus (niks gevonden) en momenteel runt avast voor de zekerheid voordat windows opstart.
Zo nog ff voor de zekerheid spybot downloaden.
Ik heb handmatig gekeken in het register voordat ik de boel herstelde, en daar kon ik ook niks vinden. Wel blaatte superantispyware dat iets mn homepage van IE veranderde. En dat doet gumblar ook. Dus maar voor de zekerheid een volledige herstel gedaan
je kunt via een site controlleren of je eigen site besmet is. die is t niet, en avira heeft ook geen fouten gevondenquote:
door malware bytes te runnen. Die vindt hem doorgaans. (zie de screen van MB)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe kan ik merken of ik hem heb dan? Mijn laptop doet niet vreemd verder.
Hijs nu bezigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
door malware bytes te runnen. Die vindt hem doorgaans. (zie de screen van MB)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |