Ik heb slecht geslapen vannacht, zal het er ff bijzettenquote:
hello kittyquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Desunoto het volgende:
TS heeft een dekbed dat mee verandert met je humeur.
Ja, nijntjequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Desunoto het volgende:
TS heeft een dekbed dat mee verandert met je humeur.
Ja nou zeg, wat zullen we nu krijgenquote:
hello kitty!!!quote:
houd verdomme je muil!!!quote:
Idd, zie het nu ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Bakkerbier het volgende:
Hier bewijs in de vorm van het eersre google resultaat op "hello kitty" [ afbeelding ]
quote:
een geile milf bij mij in de straat heet Kittyquote:
Hello Kitty bestaat al sinds de jaren 70 en komt uit japan, lijkt me sterk dat ze dat van die kutmusti gejat hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, zie het nu ook.
Die poezenkop is gewoon kenkerhard gejat van Musti![]()
Ik kom jou nog wel assassinaten vanavond, heidenquote:
"Musti is a cartoon character, created by Flemish graphic artist Ray Goossens in 1945."quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hello Kitty bestaat al sinds de jaren 70!
Lijkt me sterk dat die japanner musti kendequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Musti is a cartoon character, created by Flemish graphic artist Ray Goossens in 1945."
Uiteraard, ik moet Siniti te grazen nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Silven het volgende:
heb je nu nog energie genoeg om vannacht weer gebouwen te gaan beklimmen?
Heeft mijn vriendin zelf gemaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Waar kan ik ook zo'n dekbed halen, TS?
Hoe kan je trouwens in dat kamertje waar je zit op internet?? Zit je niet helemaal in quarantaine daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet Siniti te grazen nemen.
Die heb ik weggedaan, ik kreeg er steeds schokjes vanquote:
Internet? Dat heb je in mijn tijd nog helemaal niet prutserquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens in dat kamertje waar je zit op internet?? Zit je niet helemaal in quarantaine daar?
Klaarkomschokjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die heb ik weggedaan, ik kreeg er steeds schokjes van
Zij wint steedsquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
Leuk topic![]()
Maar je moet haar wel eens leren wie de eindbaas is in huis.
quote:
Musti <3quote:
Zie eerder in dit topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Remsjo het volgende:
TS zijn dekbed![]()
Waar kan je die shizzel klaren? Ik wil ook zo,n lauwe mafdeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |