Ik ben al over die lijn heenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
Gaaf klokkie! ff tvp ook ivm met de andere vlooienmarkt topics.Anders geef ik veel te veel uit straks
Het duurt geloof ik een weekquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef toimoi het volgende:
Mooi streven, ik doe mee27.50!
Hoelang laat je het doorlopen trouwens?
Ik heb er in het totaal zo'n 300quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef BasOne het volgende:
Je hebt er meer dan 1?
Ik een neie nodig, m'n horloge is kaduuk, staat al 2 weken op 10 over 12
Verzendkosten zijn voor mijn rekeningquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:14 schreef BasOne het volgende:
28 niet overmoedig worden
Is dat trouwens in of ex verzend
Als je vrijgezel was had ik je helemaal lijp geknuffeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn voor mijn rekening
Verwarrend hequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:14 schreef BasOne het volgende:
28 niet overmoedig worden
Is dat trouwens in of ex verzend
Tenzij jij nu 30 bied? dan moet ik niet overboden worden maar jij
Doe ik ook 30 hebben we er beiden 1 en ze heeft er 8 in de aanbiedingquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:20 schreef toimoi het volgende:
[..]
Verwarrend he![]()
Ik maak (tot nu toe) 30 euro over in ieder gevallaten we het daar op houden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:39 schreef JJH het volgende:
Dan doe ik ook drie tientjes.
Hoe lang is het bandje trouwens?
Als ie niet past, mag je 'm op mijn kosten terugsturen, krijg je je geld terug!quote:
Nee joh, gaat gewoon naar Dierenthuis toe. En neem hem de 12 maar mee, kan ik gelijk passen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie niet past, mag je 'm op mijn kosten terugsturen, krijg je je geld terug!
Ik vind het wel eerlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Of vinden jullie dat niet 'wel zo eerlijk'
Je mag zoveel betalen als je wilt, maar het hoéft niet. Ik zou het een beetje flauw vinden als ik jullie tegen elkaar op laat bieden (in de veronderstelling dat er maar 1 is of 2 zijn). Vandaaromquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, ik wilde 35 ¤ betalen, maar kan dat dan niet?
* Cynix ® heeft deze actie tot nu toe compleet gemist wegens vakantie en zo.
Prima zo!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Of vinden jullie dat niet 'wel zo eerlijk'
My Pleasure; hij kan dicht, want iedereen heeft PM gehad!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Wat een succes!![]()
En tof dat je er voor de actie meer hebt verkocht dan je eigenlijk van plan was Elisa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |