Je hebt jequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga zowat dood aan de V&A-topics.
Mn hart, mn bloeddruk, wat doen ze.
Ik zit als een razende te F5-en
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
quote:
Oja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou denken naar de verkoper, anders moeten de actievoersters steeds nagaan of betalingen binnen zijn....
Misschien is het toch handiger idd om het even naar de verkoper te doen eerst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Moet trouwens het geld naar de asielrekening worden overgemaakt of via de rekening van de ander? Dat laatste lijkt me trouwens nogal omslachtig, want in mijn geval worden er geen verzendkosten gemaakt, maar haal ik het op.
Gewoon asielrekeningnr he?
Dat doe ik ongeveer 30 keer per dag, dus een keertje meer of minder maakt niet uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou denken naar de verkoper, anders moeten de actievoersters steeds nagaan of betalingen binnen zijn....
Zou ik niet doen,. Want dan moet jij aab de verkoper ook doorgeven dat de betaling binnen is. Ik verstuur namelijk niks zonder betaling vooraf. Algemene regel, niets persoonlijks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik ongeveer 30 keer per dag, dus een keertje meer of minder maakt niet uit![]()
Als je in de omschrijving gewoon ff je nick + wat je hebt gekocht zet
Het is denk ik handiger als elke verkoper van de week in het asieltopic meldt wat de opbrengst is en dat in één keer stort de week er na bv, als alles bij diegene binnen isquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik ongeveer 30 keer per dag, dus een keertje meer of minder maakt niet uit![]()
Als je in de omschrijving gewoon ff je nick + wat je hebt gekocht zet
Done.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Woja,.
Nouja, ik PM Pagan wel even voor rekeningnr.
Misschien is er wel iets te regelen met een van de rijders!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Dipkip het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar je stevig inpakpapier kunt kopen? De bijl en het zwaard die naar BasOne gaan (buiten V&A om) kunnen denk ik niet handig in een doos...
Ik was dat trouwens nog vergeten dus eigenlijk heb ik al 75 euro opgehaald denk ik
Makkelijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:20 schreef Re het volgende:
misschien handig om in de OP iedereen zijn tussenstand te noemen?
ik denk dat we al over de 250 Euro zitten iig
Haarlem naar ergens bij Ede of Wageningen ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
Misschien is er wel iets te regelen met een van de rijders!
Van waar naar waar moet het?
Ik pak ff een schone bladzij op m'n kladblokquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Goed idee Re! Wil iedereen zijn/haar tussenstand even gillen?
(Hoewel er nog vele biedingen lopen zag ik!)
Doen ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Greys 22,50
Ing, kan jij een overzichtje maken?
Dan plak ik dat straks in de OP
Moet even wat eten, anders ga ik van mijn graat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |