Dire Straits is geniale muziek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Dire straitsdat vond m'n opa al ouwelullenmuziek.
Daar ben ik heul nog nooit geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Neequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Thomas B. het volgende:
Coldplay... was dat niet dat bandje dat vroeger ooit 's een goed album heeft gemaakt en daarna alleen nog maar laagwaardige kopieen om hun eigen succes uit te melken? Kan die stem van die gozer niet meer horen
How cute... BUT IT'S WRONG!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad
Verder: Coldplay![]()
![]()
10 september Goffertpark
Ondertussen zitten zij dik te chillen met miljoenen op hun rekening, geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Thomas B. het volgende:
Coldplay... was dat niet dat bandje dat vroeger ooit 's een goed album heeft gemaakt en daarna alleen nog maar laagwaardige kopieen om hun eigen succes uit te melken? Kan die stem van die gozer niet meer horen
en Sailing To Philadelphiaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Private Investigations is anders wel baas.
Nog niks gegeten vandaag?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef Acinonyx het volgende:
Ik had verwacht dat dit weer een coldplay adoratie-topic zou worden![]()
Wat zitten al die huilies hier te zeiken met Opgezwolle, het is verdorie een top1000 aller tijden, met goeie liedjes van de afgelopen 30 of 40 jaar, daar hoort dat soort matige overgeproduceerde Hollandse party-prulzooi of rap of whatever echt niet tussen
Ach, het gaat er niet om of het klopt. Het is maar een mening. Vind gewoon dat Coldplay na Parachutes steeds minder geworden is, maar ik weet dat de meeste mensen het niet met me eens zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ondertussen zitten zij dik te chillen met miljoenen op hun rekening, geef ze eens ongelijk.
Wat je zegt klopt trouwens sowieso niet, maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |