Moeten we toch wel kunnen vangen voor Koevermans én Lazovic bij elkaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
200 miljoen.
dat is te doen
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectlozequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
ach we bedoelen dezelfdequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectloze
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het helemaal uitverkocht aanstaande zondag ?
Diezelfde Munsterman die zei dat Ten Hag überhaupt niet naar PSV zou gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Zeker. Rutten is een integere man volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
quote:(Betekenis/definitie van)
generaliseren
over één kam scheren, geen onderscheid maken
Ze finishen een keer boven PSV en gelijk grootsheidswaanzin daar in Enschedequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
Wie? Arsenal schijnt wel interesse te hebben in Afellay.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |