Dat dacht ik al....quote:
Verassend, heb je een link?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaat
Dat hopen we maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Tja, dit was ook te verwachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Leuk hoe ze met hun kroonprins (Ten Hag) omgaan. Die zal met veel plezier terug keren op deze manier...
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....quote:
Ze klaagden niet toen ze Bakkal en Aissati konden lenen. Maar goed, zo gaan ze daar schijnbaar met hun mensen om. Rutten heeft onder Hiddink ervaring op gedaan om vervolgens bij Twente goed te presteren. Klaagden ze daar ook over? Wat een zielig clubje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?
Nee die wil ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?
Wat een egoïstquote:
Dat kan ik ook over deze reactie van jou zeggen, maar goed, excusez-moi baasje veel plezier nog vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........
Glazen bol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Het zou wel mooi zijn.quote:
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemtquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:00 schreef appelsientje het volgende:
Koevermansals spits moet je zulke kansen gewoon maken...
Hopelijk dat hij nog voor 31 aug. weg gaat...
En dat we dan Messi kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |