uhhh peutertopic bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
In het dreumes kan ik der niet vinden...
Verder wel aangepast.
Een post daarboven staat er nog 1 met een linkquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks. Ik heb het aangepast.
En gemeld. Begin het nu echt knap zat te worden...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Een post daarboven staat er nog 1 met een link
Heel oude post, ik weet het. Maar ik wilde toch even zeggen:quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef moussy het volgende:
Het 'excuus' autisme zal misschien nog wel om de hoek komen, zoals andere keren, maar daar veeg ik mn kont nog niet eens mee af.
Een excuus wat helemaal niet gebruikt is overigensquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Oxymoron het volgende:
Graag zou ik dan ook van Moussy horen, wat haar zo, stoort aan het autisme-excuus van Troel.
Ouders en kind foto's/ gelijkenissen deel 2 ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Vicky het volgende:
ik zoek het kind/oudergelijkenisssen topic..
weet alelen nie tmeer hoe ie heet.. Help
Je bent lief!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:36 schreef Oxymoron het volgende:
Bedankt, BE, voor deze uitleg!
Ik probeer niemand te kwetsen, dat zal ik zo houden.
je heb de laatste post gedaan (bij 300) dan gaat hij vanzelf dichtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef poemojn het volgende:
waarom is het peutertopic eigenlijk op slot gegaan?
quote:Maar is het niet handiger dan om een andere naam te gaan gebruiken? Sebastian bijvoorbeeldDan is het voor de anderen ook duidelijker dat je hem niet meer bij zijn voornaam wilt noemen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |