Dat haal ik nog niet eens met bus en trein van Hoofddorp naar Hilversum. Voordeel is echter wel dat het zelden langer duurt dan 1,5 uur. Het aantal treinstoringen valt erg mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En binnen een uur van Maastricht naar Brussel. Fijn, die vakantieperiode
Buiten de vakantieperiode doe ik er al snel 2 uur overquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat haal ik nog niet eens met bus en trein van Hoofddorp naar Hilversum. Voordeel is echter wel dat het zelden langer duurt dan 1,5 uur. Het aantal treinstoringen valt erg mee.
Deze flitser stond er rond 7;15 uur nog niet overigensquote:Op maandag 10 augustus 2009 06:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank voor de waarschuwing voor de controle bij Eijsden, John B. Rijdt zo daar langs.
Damn dat is balenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
Crap.. Trein/bus abonnement kan ik nergens thuis meer vinden.. Ik daar 45 minuten naar gezocht, toen maar tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk deze in de bus heb laten liggen, aangezien ik daar mijn kaart heb moeten laten zien..
Crappy is dat mijn busabonnement net verlopen was, en ik al een nieuwe gehaald had.. Als ik deze niet meer vind, kan ik dus sowieso fluiten naar 2x 147.50 (kan dit namelijk na verlopen bij de werkgever declareren als reiskosten).
Net bij de vervoerder maar een 'kwijt-formulier' ingevuld en hopen op het beste..
Het grappigste vond ik nog wel dat de infobaliemedewerkster ten stelligste beweerde ze nog niet te hebben. Ze vond het dus zelf ook wat raar...quote:
En ook dat "verder geen mededelingen" daarnaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het grappigste vond ik nog wel dat de infobaliemedewerkster ten stelligste beweerde ze nog niet te hebben. Ze vond het dus zelf ook wat raar...
Ze voelde zich blijkbaar betrapt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ook dat "verder geen mededelingen" daarna.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:47 schreef Sersjee het volgende:
*note to self: nóóit naar sprookjescamping de Vechtstreek gaan*
De bak indraaien voor moord is niet echt mijn ding namelijk.
DJ Borisquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo evy remixen. Les 1 verbouwen met goede muziek.
Nog nooit wat aan mixen gedaan maar we gaan eens kijken wat we met virtual DJ kunnen. (Ohja we is ik
)
Ik kan het straks echt niet verkopen aan de kleine dat het nog 3 maanden duurt dat sinterklaas komt.quote:
*zwaaigeluiden*quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:10 schreef antiroos het volgende:
Oe en natuurlijk: haaaaiiiii iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |