nee, bij fietsworld in Cuijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef drbrik het volgende:
Hé je hebt m toch wel bij Gelissen tweewielers gekocht hé!!!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:10 schreef SeLang het volgende:
Is al bekend of de dader een Marokkaan is?
Persoonlijk vind ik het hoogst irritant om jouw posts te lezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef Miladd het volgende:
[..]
Tjiie Tering hond![]()
Geef marokanen meteen de schuld![]()
Slaat toch nergens op ??
Ben je wilders ofzo
Waarom nou die tyfuskick?quote:
probeer je aandacht te trekken? Aandachttekort? Slechte opvoeding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom nou die tyfuskick?![]()
Ik was juist blij dat dit kuttopic naar beneden gezakt was, vuile aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Koop dan ook gewoon een Nederlandse kwaliteitsfiets, of zijn oerhollandse producten weer niet goed genoeg voor je? Die dief heeft je alleen maar een diesnt bewezen.
Gewoon even doorposten, ben je er zo vanafquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom nou die tyfuskick?![]()
Ik was juist blij dat dit kuttopic naar beneden gezakt was, vuile aandachtshoer.
Als ik aandacht zou willen zou ik dat zeker niet hier zoeken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
probeer je aandacht te trekken? Aandachttekort? Slechte opvoeding?![]()
![]()
Nee. Tot zover dus mijn bijdrage.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon even doorposten, ben je er zo vanaf
trutquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
dit schiet niet op.
Had je nou maar een racefiets
Eerder andersom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
Fietsen kopen die duurder zijn dan 10 euro
Dan vraag je er ook om
neequote:
banaan in je oorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist, dop je eigen boontjes, faalhaas
Hij denkt origineel te zijn ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grap had je al gemaakt.
Zelfs in dit topic volgens mij.
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grap had je al gemaakt.
Zelfs in dit topic volgens mij.
Vaker last van?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vaker last van?
Kijk dan eens in de fietsenstalling bij je school of de voetbal, wie weet staat daar een racefiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |