quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het speelt wel bij je he? Wat het antwoord daar ook op is, ga gewoon weg met die niet leuke reacties van je. Het is storend.
Nee, dit:quote:
Met 1 relnicht die aanwezig is ja, Yahtzeequote:
Jawel hoor, genoeg. Moest gewoon even lachen om de aanstoot die jullie nemen van die ene smiley.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft geen weerwoord meer.
Nou inderdaad, iedereen weet dat het een trollpost is als de gay-smiley erin zitquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Waar mensen zich zoal druk om maken...
En dat met dit weer...
[ afbeelding ]
Je snapt het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
Jawel hoor, genoeg. Moest gewoon even lachen om de aanstoot die jullie nemen van die ene smiley.
Dat jullie verschrikkelijk aan het happen zijn enzo
Kan wel wezen, maar dan nog ga je in op een enorme troll-post. Meerdere zelfs.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je snapt het niet![]()
Ik neem geen aanstoot aan die smiley, jouw reacties in combinatie met die smiley stoort mij (en blijkbaar anderen). Je gedrag is irritant.
Klopt, ik ga in dit topic op je postgedrag in, omdat ik niet in elk KLB topic waarin je die niet-leuke gaysmiley van je post wil reageren. Je strooit overal met die smiley. Je postgedrag + je smiley gebruik is niet leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dan nog ga je in op een enorme troll-post. Meerdere zelfs.
Plus; reageren is niet verplicht. Negeren behoort (serieus waar) tot de opties.
Ben je lekker aan het overdrijven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef vanhal het volgende:
[..]
Klopt, ik ga in dit topic op je postgedrag in, omdat ik niet in elk KLB topic waarin je die niet-leuke gaysmiley van je post wil reageren. Je strooit overal met die smiley. Je postgedrag + je smiley gebruik is niet leuk.
mensen die denken dat alleen junks fietsen jatten zijn zo naïefquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
ach zie het van de positieve kant
- je hebt er een junk erg blij mee gemaakt
- je hebt de koper gelukkig gemaakt, die nu voor 2 tientjes een nieuwe fiets heeft
- je hebt de junks dealer blij gemaakt
- en de verkoper van het nieuwe slot
baas, je verdient een lintje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |