Jurrjens vind ik een beetje hetzelfde verhaal als Greinke. Hij had met wat meer run support makkelijk tegen de 20 wins kunnen hebben. Een 2.70 ERA en toch maar 13 wins in 32(!) starts.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:01 schreef Colplay het volgende:
En de eerste play-off ploeg is zeker. Yankees winnen voor het eerst dit seizoen bij de Angels en zijn minmaal zeker van de wildcard. Boston verliest ook (van Greinke) en voorsprong van Yankees is 5,5 wedstrijd op LA en 6 op Boston. Thuisvoordeel in de hele play-offs komt wel heel dichtbij voor de ploeg van Girardi.
Jurrjens weer een topwedstrijd en dit keer gelukkig wel de zege. Volgens Jones had Jurrjens Cy Young kunnen winnen als hij meer runsupport had gehad. Is nu 13-10 en had ook makkelijk 18-5 kunnen zijn.
Absoluut mee eens. Jurrjens heeft echt pech gehad met de slagploeg van Atlanta.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Jurrjens vind ik een beetje hetzelfde verhaal als Greinke. Hij had met wat meer run support makkelijk tegen de 20 wins kunnen hebben. Een 2.70 ERA en toch maar 13 wins in 32(!) starts.Greinke was trouwens weer gewoon business as usual: 6 scoreless innings tegen de BoSox en dat was goed genoeg voor win number 15. Hij heeft nu een 2.08 ERA. Zijn laatste 6 starts: 4-0 met een 0.63 ERA en 47 K's in 43 IP.
3-1 inmiddelsquote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Colplay het volgende:
AJ ziet er goed uit tot nu toe. 8 K's in 4 innings. Wel vier keer een lead-off hitter op de honken, maar nog geen runs voor de Angels. 3-0 Yankees, bottem 5th
Belangrijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Tigers en Twins winnen beiden. Dat word een belangrijke series volgende week in Detroit. Ze spelen dan een 4-game series tegen elkaar.
Het viel achteraf allemaal wel mee voor Lester, maar het zag er tijdens de wedstrijd niet goed uit..quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef Dos37 het volgende:
Jon Lester moest zich geblesseerd laten vervangen slecht nieuws voor de Red Sox.
Yep, A-Rod was gisteren goud waard voor m'n Fantasy Team met een HR, 4 RBI en 3 SB.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen eerste wedstrijd, A-Rod was on fire volgens mij
Jon Lester moest zich geblesseerd laten vervangen slecht nieuws voor de Red Sox.
Kan nu ook, want de wedstrijd is nu bezig. Yankees staan wel al met 1-0 achter in de eerste inning.quote:Op zondag 27 september 2009 19:22 schreef Dos37 het volgende:
Rain Delay in NY![]()
De winst in de AL had ik wel willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |