abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 21:51:04 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72856229
Ik voel een choke aankomen zoals die van de Mets een jaar of wat geleden. Tigers gaan het niet redden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72859071
quote:
jezus zelfs dat mag niet op youtube van de MLB....
quote:
This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media.

[ Bericht 4% gewijzigd door Guard op 17-09-2009 22:56:49 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_72860276
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef popolon het volgende:
Ik voel een choke aankomen zoals die van de Mets een jaar of wat geleden. Tigers gaan het niet redden.
Het word nu ineens wel een erg belangrijke series dit weekend tussen de Twins and Tigers.

Zack Greinke was overigens weer weergaloos vandaag. Wel leuk dat nou de meeste sportsites (ESPN, Fox, SI, Yahoo) pleiten voor Greinke als de AL Cy Young voor 2009. Ik hoop echt dat het ook gebeurd.

[ Bericht 7% gewijzigd door The_Playmaker op 18-09-2009 00:34:33 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:32:37 #229
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_72864121
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Het word nu ineens wel een erg belangrijke series dit weekend tussen de Twins and Tigers.

Zack Greinke was overigens weer weergaloos vandaag. Wel leuk dat nou de meeste sportsites (ESPN, Fox, SI, Yahoo) pleiten voor Greinke als de AL Cy Young voor 2009. Ik hoop echt dat het ook gebeurd.
Hij is voor mij de nummer 1 kanshebber. Felix Hernandez heeft ook goede papieren, maar heeft in bijna elke categorie mindere stats (behalve Wins en Losses, statistieken die vaak belangrijk blijken te zijn bij Cy Youngs)
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:34:30 #230
254894 LenmB
pi_72864154
Oja. Een unicum voor Jason Werth: Grand slam met drie man op de honken met 30+hr en hemself 30+hr: http://vijfdehonk.wordpre(...)historische-homerun/
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_72866099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh je bedoelt vorig jaar en het jaar ervoor ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:55:40 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72892355
Dat is tot nu toe de meest historische choke ja. Op het gebied van het (niet) halen van de playoffs dan. 7 voor met nog 17 games en dan 't nog niet halen. Twins - Tigers vanavond, er staat veel op het spel. Alles of niets voor Minnesota.

Ik ben al blij met 1 win gezien de laatste paar games.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 19 september 2009 @ 01:39:19 #233
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_72897144
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:32 schreef LenmB het volgende:

[..]

Hij is voor mij de nummer 1 kanshebber. Felix Hernandez heeft ook goede papieren, maar heeft in bijna elke categorie mindere stats (behalve Wins en Losses, statistieken die vaak belangrijk blijken te zijn bij Cy Youngs)
Wat eigenlijk belachelijk is aangezien dit afhankelijk is van het team. Het is eigenlijk hetzelfde als Runs en RBI's van hitters, ook afhankelijk van teamgenoten die op de honken komen of de betreffende speler binnen slaan.
ERA is toch het meest belangrijk, innings pitched, opponent on base average lijken mij de meest belangrijke, misschien strikeouts en walks ook wel.

Voor hitters vnl Batting average, on-base pct, Slug. pct, batting avg met runners in scoring position en HR's.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  zaterdag 19 september 2009 @ 01:50:31 #234
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_72897288
VandenHurk vandaag tegen de Reds met oa Balentien. 0-0 in de 3e, Balentien 0-1 met een strikeout, Vandenhurk met 1 hit tegen.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:30:33 #235
67205 Colplay
How you doin??
pi_72900761
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:39 schreef Almighty het volgende:

[..]

Wat eigenlijk belachelijk is aangezien dit afhankelijk is van het team. Het is eigenlijk hetzelfde als Runs en RBI's van hitters, ook afhankelijk van teamgenoten die op de honken komen of de betreffende speler binnen slaan.
ERA is toch het meest belangrijk, innings pitched, opponent on base average lijken mij de meest belangrijke, misschien strikeouts en walks ook wel.

Voor hitters vnl Batting average, on-base pct, Slug. pct, batting avg met runners in scoring position en HR's.
Losses zegt ook wel iets, want hoewel natuurlijk ook gedeeltelijk afhankelijk van je teamgenoten, betekent dit toch dat de andere werper het die dag beter gedaan heeft. Ben je zelf top dan krijg je geen runs tegen en heb je minimaal een no-decision. Krijg je runs tegen dan is de kans er natuurlijk dat de andere werper het beter doet en dat je tegen een nederlaag aan loopt.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_72902612
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:50 schreef Almighty het volgende:
VandenHurk vandaag tegen de Reds met oa Balentien. 0-0 in de 3e, Balentien 0-1 met een strikeout, Vandenhurk met 1 hit tegen.
Van den Hurk uiteindelijk met 6 innings, 1 ER en 3 strikeouts
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:00:56 #237
254894 LenmB
pi_72902748
Ik vind bij pitchers WHIP, ERA en Strikeouts het belangrijkst. Ook is natuurlijk de mate van belangrijkheid bij zijn team belangrijk. Zo hebben Sabathia of Verlander hun teams het meeste geholpen. Zonder Verlander waren de Tigers nu niet nummer 1 in AL Central (denk ik).

Voor MVP vind ik OBP, Slugging %, HR's en de mate van belangrijkheid bij het team het belangrijkst.

Zo zijn Mauer en Pujols beide ong. 44% van de tijd on base (.442 en .447). Dat is ziek als je het vergelijkt met Teixeira (.378).

Jason Bay heeft trouwens Teixeira bijna bijgehaald qua homeruns (34 en 35).

Pujols natuurlijk NL MVP.
  maandag 21 september 2009 @ 09:57:09 #238
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72959159
Yankees mogen wel over de schouder beginnen te kijken. Yankees Last 10, 5-5 Red Sox 9-1. Red Sox nu ook boven de .600
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 21 september 2009 @ 10:13:36 #239
254894 LenmB
pi_72959521
En de Sox spelen de komende vier wedstrijden tegen de Royals en de Yanks drie tegen de Angels. Daarna: drie wedstrijden Sox-Yanks in NY. Het kan nog alle kanten op (zelfs Sox kunnen nog homefield-adv. halen), maar naar de play-offs gaan ze wel.
  maandag 21 september 2009 @ 10:42:09 #240
67205 Colplay
How you doin??
pi_72960225
Yankees hadden zich gisteren met een zege kunnen plaatsen voor de play-offs, maar verloren in Seattle. Dan vanavond maar regelen.

Maar Red Sox hebben makkelijker einde van het seizoen dan NY, dus ben er nog niet gerust op dat de eerste plaats ook binnen gehaald wordt. NY heeft nog series tegen Angels, Boston, KC en Rays.
Boston krijgt nog KC, Yankees, Toronto en Cleveland.

Wel ben ik blij dat Beckett en Buchholz niet tegen NY zullen werpen, dit kan helpen om ook de AL deze week in NY's voordeel te beslissen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_72963457
Ik zie de Yanks gewoon de AL East winnen, maar de Yanks moeten zich toch langzaam zorgen gaan maken om Burnett en Chamberlain. Burnett is 3-5 met een 4.79 ERA sinds de All-Star break en Joba is 4-4 met een 5.46 ERA. Die moeten snel weer in vorm komen. CC en Pettitte doen het goed.

De BoSox heb Dice-K weer terug en die staat weer lekker te werpen. Lester en Buchholz staan sterk te gooien de laatste weken. Alleen Beckett is niet erg in vorm sinds de All-Star break.
pi_72964126
Het zullen de Yankees of Red Sox worden die de AL vertegenwoordigen in de World Series. Ik zie het de Tigers/Twins, Angels niet doen. Strijd ligt in de NL wel wijd open.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 21 september 2009 @ 13:06:59 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_72964353
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zie de Yanks gewoon de AL East winnen, maar de Yanks moeten zich toch langzaam zorgen gaan maken om Burnett en Chamberlain. Burnett is 3-5 met een 4.79 ERA sinds de All-Star break en Joba is 4-4 met een 5.46 ERA. Die moeten snel weer in vorm komen. CC en Pettitte doen het goed.

De BoSox heb Dice-K weer terug en die staat weer lekker te werpen. Lester en Buchholz staan sterk te gooien de laatste weken. Alleen Beckett is niet erg in vorm sinds de All-Star break.
Cijfers van Chamberlain zijn een beetje vertekend door de Joba rules. Chamberlain heeft veel korte starts gemaakt, waarbij hij zelfs bij een voorsprong de win niet kreeg. ERA is wel hoog ja. Ben bang dat de Red Sox precies op het goede moment pieken en straks in topvorm zijn. Angels vind ik een lastige outsider en is ook een angstgegner van de Yankees. Daarom extra belangrijk om de AL te winnen en tegen Detroit te mogen spelen in de eerste ronde. Dit is toch met afstand de minste play-off ploeg in de AL. Tigers hebben zelfs meer runs geincasseerd dan dat ze er zelf gescoord hebben, dus lijkt mij zeker dat zij kansloos zijn in de play-offs.
pi_72964560
Ik vind de Angels een gevaarlijke outsider. Alleen zijn ze niet de Angels van de voorgaande jaren. Die hadden sterke starting pitching en weinig offense. Dit jaar is het juist andersom. Daarom vind ik ze gevaarlijk. Vooral als Lackey, Weaver, Saunders, Kazmir en Santana een beetje fatsoenlijk werpen.
  maandag 21 september 2009 @ 14:57:11 #245
67205 Colplay
How you doin??
pi_72967708
Ja precies. Bovendien is de eerste ronde natuurlijk best of 5, wat de kans op een stunt groter maakt. Ligt er ook aan of de indeling in dagen gunstig is naar het aantal starters wat nodig is. Had gelezen dat als yankees de AL zouden winnen ze de serie-indeling zouden kiezen waarin maar drie starters nodig zijn. Als de stand zo blijft betekent dit dat Boston en LA vier starters nodig zullen hebben. Dat is wel een voordeeltje voor Boston.
pi_72968266
De BoSox schijnen deze laatste 2 weken met een 6-man starting rotation te willen werken omdat ze Wakefield terug in de rotation willen brengen. Zo geef je je andere starters natuurlijk ook een dagje extra rust wat zo laat in het seizoen altijd meegenomen is. Vooral met het oog op de playoffs.
  maandag 21 september 2009 @ 15:20:48 #247
67205 Colplay
How you doin??
pi_72968384
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef The_Playmaker het volgende:
De BoSox schijnen deze laatste 2 weken met een 6-man starting rotation te willen werken omdat ze Wakefield terug in de rotation willen brengen. Zo geef je je andere starters natuurlijk ook een dagje extra rust wat zo laat in het seizoen altijd meegenomen is. Vooral met het oog op de playoffs.
Dat is inderdaad beter dan Sabathia wekenlang op drie dagen rust te moeten brengen, zoals Milwaukee vorig jaar. Scheelt wel dat yankees en Red Sox in principe zeker zijn van play-offs, kunnen zich dus helemaal optimaal voorbereiden en er voor zorgen dat de pitchers op het juiste moment uitgerust zijn.
pi_72974753
quote:
ST. LOUIS (AP)—Milton Bradley’s season is finished. Perhaps his days with the Chicago Cubs are, too.

The Cubs suspended their volatile outfielder for the rest of the season Sunday, one day after he criticized the team in a newspaper interview.

Bradley was disciplined for conduct detrimental to the team. General manager Jim Hendry said he decided to send Bradley home after learning of the player’s remarks in the (Arlington Heights) Daily Herald of Illinois. Bradley, scratched from Saturday’s lineup with a sore left knee, was quoted as saying “you understand why they haven’t won in 100 years here.”

Bradley has two years remaining on a three-year, $30 million contract that he signed as a free agent last offseason. Hendry said he doesn’t know if the relationship can be salvaged.

“The last few days became too much for me to tolerate,” Hendry said. “I just decided late last night that’s what I was going to do, and I didn’t give it a lot of thought what’s going to transpire moving forward.”

Cubs manager Lou Piniella agreed with Hendry’s move.

“Jim made the decision and I support it,” the manager said. “I really do.”

Chicago signed the switch-hitting Bradley to provide balance in the lineup, but he struggled throughout his first season with Chicago, batting .257 with 12 homers and 40 RBIs. He was booed vigorously by home fans at Wrigley Field.

The Cubs, who haven’t won the World Series since 1908, began the day eight games out of the NL wild-card spot with 15 to play. They were 11 games behind first-place St. Louis in the NL Central.
Er is ook altijd wat met Bradley...
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:50:19 #249
67205 Colplay
How you doin??
pi_72990278
Boston en Kansas maken er een lekkere wedstrijd met veel scores van. In de zevende heeft KC de leiding genomen (11-9), terwijl het 6-0 en 8-2 voor Boston heeft gestaan.

De Yankees staan ondertussen al snel op achterstand, 2-0 in de bottom 2.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:01:42 #250
67205 Colplay
How you doin??
pi_73030693
En de eerste play-off ploeg is zeker. Yankees winnen voor het eerst dit seizoen bij de Angels en zijn minmaal zeker van de wildcard. Boston verliest ook (van Greinke) en voorsprong van Yankees is 5,5 wedstrijd op LA en 6 op Boston. Thuisvoordeel in de hele play-offs komt wel heel dichtbij voor de ploeg van Girardi.

Jurrjens weer een topwedstrijd en dit keer gelukkig wel de zege. Volgens Jones had Jurrjens Cy Young kunnen winnen als hij meer runsupport had gehad. Is nu 13-10 en had ook makkelijk 18-5 kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')