quote:
quote:This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media.
Het word nu ineens wel een erg belangrijke series dit weekend tussen de Twins and Tigers.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef popolon het volgende:
Ik voel een choke aankomen zoals die van de Mets een jaar of wat geleden. Tigers gaan het niet redden.
Hij is voor mij de nummer 1 kanshebber. Felix Hernandez heeft ook goede papieren, maar heeft in bijna elke categorie mindere stats (behalve Wins en Losses, statistieken die vaak belangrijk blijken te zijn bij Cy Youngs)quote:Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het word nu ineens wel een erg belangrijke series dit weekend tussen de Twins and Tigers.![]()
Zack Greinke was overigens weer weergaloos vandaag.Wel leuk dat nou de meeste sportsites (ESPN, Fox, SI, Yahoo) pleiten voor Greinke als de AL Cy Young voor 2009. Ik hoop echt dat het ook gebeurd.
![]()
Oh je bedoelt vorig jaar en het jaar ervoor ?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef popolon het volgende:
Ik voel een choke aankomen zoals die van de Mets een jaar of wat geleden. Tigers gaan het niet redden.
Wat eigenlijk belachelijk is aangezien dit afhankelijk is van het team. Het is eigenlijk hetzelfde als Runs en RBI's van hitters, ook afhankelijk van teamgenoten die op de honken komen of de betreffende speler binnen slaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:32 schreef LenmB het volgende:
[..]
Hij is voor mij de nummer 1 kanshebber. Felix Hernandez heeft ook goede papieren, maar heeft in bijna elke categorie mindere stats (behalve Wins en Losses, statistieken die vaak belangrijk blijken te zijn bij Cy Youngs)
Losses zegt ook wel iets, want hoewel natuurlijk ook gedeeltelijk afhankelijk van je teamgenoten, betekent dit toch dat de andere werper het die dag beter gedaan heeft. Ben je zelf top dan krijg je geen runs tegen en heb je minimaal een no-decision. Krijg je runs tegen dan is de kans er natuurlijk dat de andere werper het beter doet en dat je tegen een nederlaag aan loopt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:39 schreef Almighty het volgende:
[..]
Wat eigenlijk belachelijk is aangezien dit afhankelijk is van het team. Het is eigenlijk hetzelfde als Runs en RBI's van hitters, ook afhankelijk van teamgenoten die op de honken komen of de betreffende speler binnen slaan.
ERA is toch het meest belangrijk, innings pitched, opponent on base average lijken mij de meest belangrijke, misschien strikeouts en walks ook wel.
Voor hitters vnl Batting average, on-base pct, Slug. pct, batting avg met runners in scoring position en HR's.
Van den Hurk uiteindelijk met 6 innings, 1 ER en 3 strikeoutsquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:50 schreef Almighty het volgende:
VandenHurk vandaag tegen de Reds met oa Balentien. 0-0 in de 3e, Balentien 0-1 met een strikeout, Vandenhurk met 1 hit tegen.
Cijfers van Chamberlain zijn een beetje vertekend door de Joba rules. Chamberlain heeft veel korte starts gemaakt, waarbij hij zelfs bij een voorsprong de win niet kreeg. ERA is wel hoog ja. Ben bang dat de Red Sox precies op het goede moment pieken en straks in topvorm zijn. Angels vind ik een lastige outsider en is ook een angstgegner van de Yankees. Daarom extra belangrijk om de AL te winnen en tegen Detroit te mogen spelen in de eerste ronde. Dit is toch met afstand de minste play-off ploeg in de AL. Tigers hebben zelfs meer runs geincasseerd dan dat ze er zelf gescoord hebben, dus lijkt mij zeker dat zij kansloos zijn in de play-offs.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zie de Yanks gewoon de AL East winnen, maar de Yanks moeten zich toch langzaam zorgen gaan maken om Burnett en Chamberlain. Burnett is 3-5 met een 4.79 ERA sinds de All-Star break en Joba is 4-4 met een 5.46 ERA. Die moeten snel weer in vorm komen. CC en Pettitte doen het goed.
De BoSox heb Dice-K weer terug en die staat weer lekker te werpen. Lester en Buchholz staan sterk te gooien de laatste weken. Alleen Beckett is niet erg in vorm sinds de All-Star break.
Dat is inderdaad beter dan Sabathia wekenlang op drie dagen rust te moeten brengen, zoals Milwaukee vorig jaar. Scheelt wel dat yankees en Red Sox in principe zeker zijn van play-offs, kunnen zich dus helemaal optimaal voorbereiden en er voor zorgen dat de pitchers op het juiste moment uitgerust zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef The_Playmaker het volgende:
De BoSox schijnen deze laatste 2 weken met een 6-man starting rotation te willen werken omdat ze Wakefield terug in de rotation willen brengen. Zo geef je je andere starters natuurlijk ook een dagje extra rust wat zo laat in het seizoen altijd meegenomen is. Vooral met het oog op de playoffs.
Er is ook altijd wat met Bradley...quote:ST. LOUIS (AP)—Milton Bradley’s season is finished. Perhaps his days with the Chicago Cubs are, too.
The Cubs suspended their volatile outfielder for the rest of the season Sunday, one day after he criticized the team in a newspaper interview.
Bradley was disciplined for conduct detrimental to the team. General manager Jim Hendry said he decided to send Bradley home after learning of the player’s remarks in the (Arlington Heights) Daily Herald of Illinois. Bradley, scratched from Saturday’s lineup with a sore left knee, was quoted as saying “you understand why they haven’t won in 100 years here.”
Bradley has two years remaining on a three-year, $30 million contract that he signed as a free agent last offseason. Hendry said he doesn’t know if the relationship can be salvaged.
“The last few days became too much for me to tolerate,” Hendry said. “I just decided late last night that’s what I was going to do, and I didn’t give it a lot of thought what’s going to transpire moving forward.”
Cubs manager Lou Piniella agreed with Hendry’s move.
“Jim made the decision and I support it,” the manager said. “I really do.”
Chicago signed the switch-hitting Bradley to provide balance in the lineup, but he struggled throughout his first season with Chicago, batting .257 with 12 homers and 40 RBIs. He was booed vigorously by home fans at Wrigley Field.
The Cubs, who haven’t won the World Series since 1908, began the day eight games out of the NL wild-card spot with 15 to play. They were 11 games behind first-place St. Louis in the NL Central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |