dan doe je (of hij) toch echt iets verkeerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef Chai het volgende:
Ik vind anale sex het niet waard om de rest van de week niet meer normaal te kunnen zitten.
Dit is bij ons ook altijd het geval. Als ik van tevoren gepoept heb is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan prima hoor zonder zware voorbereidingen, als je niet het gevoel hebt dat je binnen korte tijd weleens zou moeten poepen dan is er 99 van de 100 keer ook echt niets aan de hand.
Al dat geklysma enzo, ik zie het niet zitten iig, weet vantevoren niet eens of ik we anaal ga doen, dat zie je altijd wel als je bezig bent.
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit is bij ons ook altijd het geval. Als ik van tevoren gepoept heb is er weinig aan de hand.
snel, steek een stok in je kont! Mag ik je daarna aanraken?quote:
Ze poepen nietquote:
Klinkt wel heel erg gayquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ze poepen nietze druipen honing
quote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef swarleyswarley het volgende:
anale sex scheelt echt wel per meid.
ook rimmen en baffen doe ik alleen bij bepaalde meisjes.
zo had ik een meisje als ik daar mijn pik in haar kontje stak dat ik doordat ze zo tight was en strak ik binnen 3 stoten klaar kwam.
en gisteren een meid waar ik d8 van mmm, zo lekker is anaal dus ook niet meer.
en nu stinkt mijn pik nog, nog niet wezen douche
strak en tight nog welquote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef swarleyswarley het volgende:
zo had ik een meisje als ik daar mijn pik in haar kontje stak dat ik doordat ze zo tight was en strak ik binnen 3 stoten klaar kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |