Nou ja, als ik lees 2 uur van te voren naar de toilet, eerst jezelf anaal douchen enz. dan is de spontaniteit er wat bij betreft wel af.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist wel spontaan kan gebeuren
Heeft puur te maken met hoe open minded je bent tijdends het samenspel

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef Flena het volgende:
ik heb het liefste anale sex, dus ik vind het zeker de moeite waard
voorzichtig doen? Ik heb idd wel graag dat hij een beetje voorzichtig doet met erin gaan, maar als hij er eenmaal zit moet het wel hard gaan. Ik hou niet van dat zachte geneuk

Die handelingen zouden min of meer dan als een soort automatischme kunnen plaats vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, als ik lees 2 uur van te voren naar de toilet, eerst jezelf anaal douchen enz. dan is de spontaniteit er wat bij betreft wel af.

Niet lullig bedoeld maar heb toch zeer regelmatig sex en echt niet iedere dag op hetzelfde tijdstip.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Die handelingen zouden min of meer dan als een soort automatischme kunnen plaats vinden
Je kunt ook met je tong of met je vingers iemand aan dat gevoelige plekje laten wennen

Als je daarmee rekening houdt waarom nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar heb toch zeer regelmatig sex en echt niet iedere dag op hetzelfde tijdstip.
Dus hoe kan dat dan automatisme worden.

Kan prima hoor zonder zware voorbereidingen, als je niet het gevoel hebt dat je binnen korte tijd weleens zou moeten poepen dan is er 99 van de 100 keer ook echt niets aan de hand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar zo te lezen niet echt iets wat je spontaan kan doen, ik hou zelf niet zo van sex met voorbedachte rade.
Maar ik heb er geen behoefte aan, ben veels te bang dat er iets achterblijft en als ik iets goor vind is het wel ontlasting, mijn zin zou dan meteen over zijn.
En van wat ik heb begrepen brengt het ook nog wel wat medische risico's met zich mee.

dan doe je (of hij) toch echt iets verkeerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef Chai het volgende:
Ik vind anale sex het niet waard om de rest van de week niet meer normaal te kunnen zitten.

Dit is bij ons ook altijd het geval. Als ik van tevoren gepoept heb is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan prima hoor zonder zware voorbereidingen, als je niet het gevoel hebt dat je binnen korte tijd weleens zou moeten poepen dan is er 99 van de 100 keer ook echt niets aan de hand.
Al dat geklysma enzo, ik zie het niet zitten iig, weet vantevoren niet eens of ik we anaal ga doen, dat zie je altijd wel als je bezig bent.

Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit is bij ons ook altijd het geval. Als ik van tevoren gepoept heb is er weinig aan de hand.

snel, steek een stok in je kont! Mag ik je daarna aanraken?quote:

Ze poepen nietquote:
 ze druipen honing
 ze druipen honing   

Klinkt wel heel erg gayquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ze poepen nietze druipen honing

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |