quote:Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
Door jou lapo had ik weer gefaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
En ik open expres geen derde topic met mijn lapo
www.4chan.orgquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar dan nog de vraag: Wat is een 4chan?
Zij vragen er gewoon om, kom op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:48 schreef Verlicht het volgende:
Het valt echt mee. Lamon & Ritmo zijn eigenlijk de enige users die continu last hebben van vervelende users. Op zich begrijpelijk. Ik voel meer sympathie voor de relschoppers in dit geval.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Klopt. Ik vind het ook werkelijk 'quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij vragen er gewoon om, kom op.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef NoFidea het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom negers altijd zo schreeuwen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Negers produceren zich snel, waardoor ze dus over het algemeen in grote gezinnen zijn opgevoed.
En daardoor leren ze als snel dat ze hard moeten praten (lees: schreeuwen) als ze een beetje aandacht willen, want de ouders zullen 1tje minder echt niet merken.
Wat wil hij bewijzen danquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook werkelijk '' dat Lamon iets wil bewijzen tegenover de Tweede Opperhoofd van FOK!.
Toch nog informatief deze topics.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef NoFidea het volgende:
Wat hebben we nog meer geleerd in de voorgaande topics?
[..]
[..]
Maar je kunt helemaal geen "4chan zijn"quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
www.4chan.org
Maar het gaat hier waarschijnlijk uitsluitend om het subforum van 4chan genaamd "Random".
Tis trouwens NSFW.
Dat het niet meer mogelijk is om op FOK! normaal te discussieren vanwege KLB-relusers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat wil hij bewijzen dan? Ik maak alleen maar mee dat hij denkt dat heel klaagbaak op msn plannen maakt om 'm samen af te kraken op Fok! etc.
Nee je bent ook geen newfag of een oldfagquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Maar je kunt helemaal geen "4chan zijn"
Je bent of een newfag of een oldfag oid, je kunt geen 4chan zijn dat is alleen het board
![]()
Dat zou zoiets zijn als mensen die denken dat ze FOK! zijn.
Wat je al niet kan leren van Fok!, ongelofelijk zegquote:
Wie is jouw schatje danquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Verlicht het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste reden om op FOK! te komen is natuurlijk vanwege....Mijn Schatje.
Ja, in Real Life komen veel users niet zulke spannende wezens tegen.quote:
quote:
Veel plezier! Het is echt een superleuk forum. Iedereen daar is echt heel vriendelijk en lief voor je ze doen echt alles voor je als je in de rats zit of iets niet kan vinden!quote:
Vergeet hem dan niet af en toe te voeden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Dat weet Hij zelf wel, mijn Tamagotchi-beestje.
Dus jij noemt je tamagotchi je schatjequote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is inderdaad kleurloos.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij noemt je tamagotchi je schatjeIk ben blij dat ik niet jouw leven heb
Wie, Servus?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Binnenkort op een camping in Utrecht kan dat toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, in Real Life komen veel users niet zulke spannende wezens tegen.
Goed vermaak is het zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Dat het niet meer mogelijk is om op FOK! normaal te discussieren vanwege KLB-relusers.Ik vind FOK! echt interessant vanwege deze vage figuren zoals Lamon. Elke dag lees ik toevallig wel een topic waarin deze vent afgezeken wordt vanwege zijn stupide uitspraken.
quote:
Toch blijf ik het absurd vinden hoe hij jou regelmatig probeert af te zeiken. Werkelijk kansloos, echt 'quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, in Real Life komen veel users niet zulke spannende wezens tegen.
Hij ontvangt al hulp geloof ik en heeft ook medicijnen voor het een en anderquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:11 schreef Jeff89 het volgende:
Mensen die na al die jaren internet nog steeds niet geleerd hebben bepaalde zaken te negeren, en gewoon te lezen wat WEL boeiend is..
Je gaat toch ook niet klagen over alle rare/ranzige/oninteressante/kutte/saaie of anderzijds onhandelbare webcontent op het internet? Waarom dan wel over relatief net zulke kleine ergernissen op een forum met, even spieken, minimaal 250 users online en MILJOENEN posts?
Als je dat echt stoort, heb je toch hulp nodig?
Tevens: 4chan referenties
Lekker man. Gewoon lekker die smiley..quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ook irritant is, mensen die: "_! " doen.
Die smilie is natuurlijk de beste die er is, maar ik heb het over die underscore en uitroepteken er achteraan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lekker man. Gewoon lekker die smiley..
Gevoelsmatig voel je 'm gewoon meteen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De irritatie zit hem in "_!" ......quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zal straks wel wat trager gaan, ik vrees dat als Yvonne wakker gaat worden, veel van die bashers in MED komen te staanquote:
Ik heb 't verder niet gelezen, ik weet sowieso al hoe 't gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zal straks wel wat trager gaan, ik vrees dat als Yvonne wakker gaat worden, veel van die bashers in MED komen te staan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb 't verder niet gelezen, ik weet sowieso al hoe 't gaat.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Yvonne is nog niet wakkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben er in elk geval nog [ afbeelding ]
Morgequote:Op zondag 9 augustus 2009 09:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Yvonne is nog niet wakker
Morguh J.
We zien het welquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Morge
Maar waarom zou ik een ban krijgen omdat er een stel sukkeltjes mij belachelijk zaten te makenok ik ben misschien 1 keer te ver gegaan met het roepen van een bepaalde ziekte, dus hooguit een note lijkt me
Ja maar bepaalde mensen zoals Lamon kunnen hier niet mee omgaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef classpc het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn er personen die zich druk maken over dat ze worden afgezeken in KLB?
Je neemt dat soort reacties toch niet serieus? En sowieso wordt alles op FOK! vaak wat harder gebracht dan het eigenlijk is, maar dat weten we nu zo kalm aan toch wel?
Deel 2 is niet leeswaardig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Biels het volgende:
Beroepsmatige TVP. Als ik het door heb gelezen kom ik met een inhoudelijke reactie. Of post Lamon niet meer en is het de moeite niet?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
remake, doorgaan na waarschuwing, maand weg
quote:
Nope xDquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef Nero22 het volgende:
HA-HAA!!! Er is nog niet met de banhammer geswieperd?
Bouwjaar '91quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef Nero22 het volgende:
HA-HAA!!! Er is nog niet met de banhammer geswieperd?
nog een kloon van remakequote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Daarom ook geregistreerd op 2e kerstdag afgelopen jaar.
Lees deel einz maar, deel zwei is niet de moeite waard was meer een sc topicquote:
Wel boobies!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Lees deel einz maar, deel zwei is niet de moeite waard was meer een sc topic
Kan kloppen, was niet meer helemaal helder vanochtendquote:
Misschien is ze gewoon een paar lui vergeten..kan gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:32 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij is het topic dood en kunnen we rustig wachten op Yvonne...
Ja niet dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:32 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij is het topic dood en kunnen we rustig wachten op Yvonne...
Sloeber krijgt de kriebelsquote:
Vrouwen zitten meestal veilig als het om dit soort dingen gaat. Meestal zijn het de mannen die als eerst voor de bijl gaanquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Lamon, zit
hij
een
beetje
in
z'n
eentje
over
alle
KLB'ers
te zeiken
. Blijf
dan
gewoon
weg
.
Dus daarom heb ik ook nog geen notes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vrouwen zitten meestal veilig als het om dit soort dingen gaat. Meestal zijn het de mannen die als eerst voor de bijl gaan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Lamon, zit
hij
een
beetje
in
z'n
eentje
over
alle
KLB'ers
te zeiken
. Blijf
dan
gewoon
weg
. Niemand
wil
je
hier
hebben
klojo
, je
bent
vanaf
nu
ongewenst
verklaard
.
ik heb er ook nogmaar 26quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus daarom heb ik ook nog geen notes.
Bassie is 100% ban waardigquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik heb in alle 3 de topics nog niets banwaardigs gezien, en al zeker niet wat Remake postte.
Nouja weet je, als ik hem mag geloven ben ik oninteressant, lelijk en verdien ik het blijkbaar om terecht gewezen te worden door mannen vol wijze levenslessen zoals Lamon. Misschien kan hij me nog wel op het rechte pad brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:00 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Toch blijf ik het absurd vinden hoe hij jou regelmatig probeert af te zeiken. Werkelijk kansloos, echt '![]()
'.
Wat heb je gedaan, BT?
Met jou als voorbeeld genomen wel jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef Afwazig het volgende:
Alle KLB'ers zijn toch oninteressant en lelijk?
Hij is zelf toch iets van 30, dus wat nou wijze, volwassen manquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je, als ik hem mag geloven ben ik oninteressant, lelijk en verdien ik het blijkbaar om terecht gewezen te worden door mannen vol wijze levenslessen zoals Lamon. Misschien kan hij me nog wel op het rechte pad brengen!
En wat ik heb gedaan was dus eh tsja, mezelf zijn!
Zegt de man zonder foto in FoBoquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Met jou als voorbeeld genomen wel ja
Beetje kansloze comeback vind je nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zegt de man zonder foto in FoBo. Held
Neequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje kansloze comeback vind je niet
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja weet je, als ik hem mag geloven ben ik oninteressant, lelijk en verdien ik het blijkbaar om terecht gewezen te worden door mannen vol wijze levenslessen zoals Lamon. Misschien kan hij me nog wel op het rechte pad brengen!
En wat ik heb gedaan was dus eh tsja, mezelf zijn!
Waar heb jij het overquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef Verlicht het volgende:
[..]
![]()
Haha, Mijn God, ik ken dat wel, gefrustreerde reacties van gefrustreerde mannelijke internetusers. Eerst is het wellicht '
', maar later, na lang negeren, wordt het '
'. FOK!
, fascinerend.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef NoFidea het volgende:
Het meest recente beeldmateriaal van Lamon
BT snapt het wellicht wel.quote:
Ja, waar heb jij het over meisje met je 300 en nog een beetje posts die hier alleen post omdat haar vriendje hier woontquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ja, waar heb jij het over meisje met je 300 en nog een beetje posts die hier alleen post omdat haar vriendje hier woont. Val ons er niet mee lastig dat hij liever zijn tijd besteed op FOK!
dan met jou
.
Schijnt een forum te zijn waar over plaatjes wordt gediscussieerd, waar we hier klachten het liefst vergezeld met pics van de jailbait zien of een paint om finaal af te zeiken.quote:
Kijk eens hier http://encyclopediadramatica.com/4chan alles wat je moet weten kun je in ED vindenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Schijnt een forum te zijn waar over plaatjes wordt gediscussieerd, waar we hier klachten het liefst vergezeld met pics van de jailbait zien of een paint om finaal af te zeiken.
Zoiets toch?
quote:
Shitload aan info, gaat het eens chill doorlezen vanaaf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:34 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Kijk eens hier http://encyclopediadramatica.com/4chan alles wat je moet weten kun je in ED vinden
Wat is er volgens jou zo hilarisch aan dan? Het is eerder treurig, voor jou dan, aangezien het de waarheid isquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Als ik je reactie herlees, vind ik het nog steeds hilarisch. Hartelijk dank.
Je kunt niet over de 'Waarheid' spreken in dit geval, beste vriend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:40 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou zo hilarisch aan dan? Het is eerder treurig, voor jou dan, aangezien het de waarheid is
Wie zouden een ban moeten hebben dan? heb ik het erge zeker weer gemist?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:40 schreef Het_hupt het volgende:
Yvonne schiet niet erg snel op met die beloofde bannetjes
Wij niet iig u_uquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zouden een ban moeten hebben dan? heb ik het erge zeker weer gemist?
Kijk maar in deel 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zouden een ban moeten hebben dan? heb ik het erge zeker weer gemist?
En iedereen die vieze poep-plaatjes postte i.p.v lekkere chica's/mannenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Myraela het volgende:
Alleen die ene strontneuker mag wel een bannetje.
Zo normaliter ook moeten hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
En iedereen die vieze poep-plaatjes postte i.p.v lekkere chica's/mannen
Ik heb die neger nog niet gezien iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Myraela het volgende:
Alleen die ene strontneuker mag wel een bannetje.
Ja, want t was *****ranzigquote:
Ik melde het gisteren nog ff bij een mod, reageerde de FOK! autist weer in optima formaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Er was niet eens een tub te zien man.
Ludo Sanders was verblind door Roxy!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik melde het gisteren nog ff bij een mod, reageerde de FOK! autist weer in optima forma
[..]
Ghehe, die strontneuker bedoelde ik niet eens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ik heb die neger nog niet gezien idd
johquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ludo Sanders was verblind door Roxy!!!
(Snap je m hey? I lol'd)
Lamon stelt zich aan, huilbaby.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef behangplakker het volgende:
Zo, deel 3 alweer. Wie heeft een samenvatting?
Dus 750 berichten voor niets?quote:
kort, maar krachtig!quote:
Ben ik vergeten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus 750 berichten voor niets?Dat was bij de OP al duidelijk. Ik wil graag weten wat er bij de rest van de berichten ongeveer gezegd werd
Desalnietemin bewezen die klapjosties wel zn gelijk in deel 1quote:
Ga die topics dan lezen, luie bitchquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus 750 berichten voor niets?Dat was bij de OP al duidelijk. Ik wil graag weten wat er bij de rest van de berichten ongeveer gezegd werd
Negertje die in de verdediging schoot.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben melig vandaag, en jij maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga die topics dan lezen, luie bitch
en ik ben nog niet eens begonnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben melig vandaag, en jij maakt het alleen maar erger
Maar idd, LEZEN!!
Uiteraard is het de verantwoordelijkheid van de relusers om zich fatsoenlijk te dragen, maar die gast Lamon spreekt ook over 'mongolen', 'randdebielen' enzovoort. Dat getuigt ook niet van veel fatsoen, omdat hij bewust bezig is om reacties uit te lokken om zijn zgnd. punt te bewijzen tegenover een administrator. Ik begrijp zijn fascinatie niet om zichzelf zo voor lul te zetten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Desalnietemin bewezen die klapjosties wel zn gelijk in deel 1
Dit word dus echt zooooo mijn dag ehquote:
Tja, ik hemel die rokjesfilmer ook niet op hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Uiteraard is het de verantwoordelijkheid van de relusers om zich fatsoenlijk te dragen, maar die gast Lamon spreekt ook over 'mongolen', 'randdebielen' enzovoort. Dat getuigt ook niet van veel fatsoen, omdat hij bewust bezig is om reacties uit te lokken om zijn zgnd. punt te bewijzen tegenover een administrator. Ik begrijp zijn fascinatie niet om zichzelf zo voor lul te zetten.
Het is hem wel goed gelukt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja, ik hemel die rokjesfilmer ook niet op hoor
maar idd, het was zijn intensie om deze reacties uit te lokken
ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit word dus echt zooooo mijn dag eh
Dankzij jou!
Ik voel t!!!
Uiteindelijk is hij nu de belangrijkste circusact geworden op FOK!. Smullen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja, ik hemel die rokjesfilmer ook niet op hoor
maar idd, het was zijn intensie om deze reacties uit te lokken
idd, Bassie is dr niets bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:12 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij nu de belangrijkste circusact geworden op FOK!. Smullen.
Waar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ook
je mag je hand daar nu wel wegnemen hoor
quote:
Hup is Huppeloosquote:
Oh ja.. Sorry,quote:
roflquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hup is Huppeloosdamned man haal jij je hand eens uit je broek!
Ik wil er ook zo uitzien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:22 schreef Dqod het volgende:
Is t al tijd voor mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
Me too..quote:
die drang is hier wat minder, om dr zo uit te zienquote:
Geen idee, mss zijn de computerzalen van het gesticht nog niet toegankelijk?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed.Waar blijft het serieuze rellen?
Als je dr zo uit zou zien, zouden m'n partner en ik je GEVEN!! u_uquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die drang is hier wat minder, om dr zo uit te zien
Ey bakkebaard, loop niet te FOKken ehquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed.Waar blijft het serieuze rellen?
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dr zo uit zou zien, zouden m'n partner en ik je GEVEN!! u_u
Dat heb ik nou ook van jou UI.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een andere UI nemen. Ik krijg er een harde wandelstok van.
Moet je t filmpje checken vanaf de 4 min u_u..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een andere UI nemen. Ik krijg er een harde wandelstok van.
Geloof het of niet maar ik heb niet te klagen over aandacht van de vrouwtjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook van jou UI.
Ohnee.. niet.
Ik vind zijn UI best wel heet hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook van jou UI.
Ohnee.. niet.
Dit hele deel lijkt me nutteloos.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
Is dit de sc ofzo, waar the fuck blijven de posts die überhaupt enige waarde bevatten![]()
Moet je ff terugscrollen.. Of doet dat t m ook niequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
Is dit de sc ofzo, waar the fuck blijven de posts die überhaupt enige waarde bevatten![]()
Jij kan beter.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ff terugscrollen.. Of doet dat t m ook nie
Anders deze?
[ afbeelding ]
Ja, maar niet iedereen (die vrouwelijk is) houdt van sexy ladies toch?quote:
Om te kijken niets mis meequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen (die vrouwelijk is) houdt van sexy ladies toch?
Nee, dan verloochen ik mezelf..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:56 schreef 3keernix het volgende:
Als je het wil redden, doe het dan met bait..jailbait
Juist ja..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:58 schreef Myraela het volgende:
Pff, worden er mooie vrouwen gepost willen ze weer minderjarige meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |