Wat? huilie huilie doen omdat ik 2 woordjes voor het gemak afkort?quote:
Dat kun je niet zo afkorten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wat? huilie huilie doen omdat ik 2 woordjes voor het gemak afkort?
En toch doe ik hetquote:
quote:
Hahahahaha, Lamon brengt het zo grappig over.quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Lamon, je bent echt een kankerhomoMet je bekakte EWR
Nou nou, je kan het ook zeggen zonder ziektes erbij te halen hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Lamon, je bent echt een kankerhomoMet je bekakte EWR
Hoogstens een beetje aparwwwwwt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Lamon het volgende:
Je loopt achter, wat bezielde je trouwens het filmpje te bewaren, ben je een beetje vreemd ofzo?
Kankewr dan maar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nou, je kan het ook zeggen zonder ziektes erbij te halen hoor.
Zeg dan, "ik vind het sneu" ofzo..
Tuuwrlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus het nieuwe ding wordt "bekakt", jullie verzinnen ook steeds iets nieuws he?
Om dezelfde wwwwreden dat jij het uploadde.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, serieus, waarom bewaarde je het filmpje?
En dat is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Om dezelfde wwwwreden dat jij het uploadde.
Dat is het niet, maar goed bedacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Biels het volgende:
Iedereen houdt van duffe sneue mensen op internet die denken dat ze sarcastisch een punt maken maar niet begrijpen wat een retards het eigenlijk zijn.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik wil het graag weten.
Zet het maar neer.
Hoe weet jij dat dat het niet is? Het gaat toch over wat wij denken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar goed bedacht.
Even dieper graven in de hersenspinsels van mensen die op internet allerlei onwaarheden posten.
Hoe komt het?
Wij? Spreek je nu namens anderen? Wie is "wij"?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat het niet is? Het gaat toch over wat wij denken?
Eventueel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je wat te verbergen ofzo?
Heel fijn dat je een woordje kan lezen. Je weet wat ik bedoel, ga er even op in. Hoe weet jij wat anderen denken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wij? Spreek je nu namens anderen? Wie is "wij"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |