Probeer jij nou maar de naam van deze meneer te radenquote:
John?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar de naam van deze meneer te raden![]()
[ afbeelding ]
Paul een stuk minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een zeer gewaardeerde FOK!ker.
Het was ook geen raadplaatje, Jacques.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef Scrutinizer het volgende:
de plaatjes van wyccie worden steeds makkelijker, straks plaatst ze nog een plaatje van haarzelf
Niet, Heleen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was ook geen raadplaatje, Jacques.
Ik heb beslist geen hekel aan hem, al vraag ik me af waar zijn Giel Beelen-obsessie vandaan komtquote:
Brian?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb beslist geen hekel aan hem, al vraag ik me af waar zijn Giel Beelen-obsessie vandaan komt![]()
Btw, als je nou eens de voornaam van de manager van deze band neemt...
Ik ben niet zo van The Beach Boys. Surfers vind ik maar niks, die zijn nog luier dan ik. Daar kan ik slecht tegen.quote:
Toch ga ik slapen.quote:
Het is een héél werk om de juiste golf te vinden, hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet zo van The Beach Boys. Surfers vind ik maar niks, die zijn nog luier dan ik. Daar kan ik slecht tegen.
Nee hoor. Het is altijd de zevende.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een héél werk om de juiste golf te vinden, hoor![]()
Volgens Sting dan. Maar wat wéét hij eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor. Het is altijd de zevende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |