Echt niet. Ik kwam broer wel eens stalkenquote:
Ik af en toe... vergeet het vaakquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja, daar post ik ook veel over tv-programma's.
Dat zijn dingen die ik nu ook kan. Dat eerste doe ik natuurlijk onder de douche.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kon je staand plassen en bij het stopknopje van de bus
Wel een opgave hè, de familie van peacequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:53 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff zie dat het al bijna 2 uur is... dat wordt morgen een zware dag. Morgen komt zusje van Peace + man + kind op visite en blijven vanaf 12 tot na het eten.... pffff. Gelukkig maandag en dinsdag nog om bij te komen.
Ik geloof dat ik broer weggejaagd hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt niet. Ik kwam broer wel eens stalken![]()
Gelukkig zijn we hier niet zoquote:Maar het is me te veel een kliekje daar.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn dingen die ik nu ook kan. Dat eerste doe ik natuurlijk onder de douche.
Hij is niet bang voor jou.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik broer weggejaagd heb
Vast niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik broer weggejaagd heb
Nee, helemaal nietquote:Gelukkig zijn we hier niet zo
Dat is goed voor het milieu. Ik sta wel 5 keer per dag onder de douche nu ik dit weetquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik nu ook kan. Dat eerste doe ik natuurlijk onder de douche.
Nou omdat ze ver weg wonen, komen ze de hele middag en ook mee-eten. Heel erg gezellig, maar wel lang hahaha. Helemaal met te weinig slaap, maar dat is mn eigen schuld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een opgave hè, defamilie van peace
Trusten, Diaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik af en toe... vergeet het vaak![]()
Pfff zie dat het al bijna 2 uur is... dat wordt morgen een zware dag. Morgen komt zusje van Peace + man + kind op visite en blijven vanaf 12 tot na het eten.... pffff. Gelukkig maandag en dinsdag nog om bij te komen.
Over Gellius gesproken, waar is Gellius? Is hij van zn vakantie aan het genieten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een filmpje van Gellius' werkplek gepost. Dat vond hij niet zo gepast, geloof ik.
Koffie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef Diaan73 het volgende:
Nou omdat ze ver weg wonen, komen ze de hele middag en ook mee-eten. Heel erg gezellig, maar wel lang hahaha. Helemaal met te weinig slaap, maar dat is mn eigen schuld.
Ik ben nog niet weg. Ik wacht todat Peace zn laatste biertje leeg heeft. Mn glas met water is inmiddels wel leeg.quote:
Dat was toch een geintje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had een filmpje van Gellius' werkplek gepost. Dat vond hij niet zo gepast, geloof ik.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die onder de douche plast?
Ik lust geen koffie... enne bijslapen? Dat kan pas na 20:30 uur als zowel Twan en Lennon in bed liggen. Komt wel goed, ik kan redelijk goed zonder mn slaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koffie!
En als ze weg zijn, bijslapen.
Ik plas echt zelden onder de douche. En dat het beter voor het milieu zou zijn, is een komkommerbericht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor, Twan doet dat ook soms. Ik zelf eigenlijk zelden of nooit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef wyccie het volgende:
Ik mis hem niet, jij wel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef Diaan73 het volgende:
Over Gellius gesproken, waar is Gellius? Is hij van zn vakantie aan het genieten?
Het was een filmpje van Gellius' YouTube-account dus inhoudelijk gezien waarschijnlijk wel legit.quote:
Bind Twan en Lennon dan gewoon vast. Mama heeft haar rust nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen koffie... enne bijslapen? Dat kan pas na 20:30 uur als zowel Twan en Lennon in bed liggen. Komt wel goed, ik kan redelijk goed zonder mn slaap.
Ik denk dat als je geen spaarknop op je toilet hebt, het best wel veel water bespaart.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
En dat het beter voor het milieu zou zijn, is een komkommerbericht.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was een filmpje van Gellius' YouTube-account dus inhoudelijk gezien waarschijnlijk wel legit.
Van alcohol worden kinderen ook heel rustig. Een limonadeglas vol bessenjenever moet genoeg zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bind Twan en Lennon dan gewoon vast. Mama heeft haar rust nodig.
Ja zeg, voor het milieu kun je toch wel een blaasontsteking riskeren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat als je geen spaarknop op je toilet hebt, het best wel veel water bespaart.
Maar dat geldt niet voor mij, want ik moet elke ochtend direct naar het toilet als ik opsta, nog voor ik ga douchen.
Ach die arme kinderen. Het is in dit geval mama's eigen schuld, mogen de kinderen niet onder lijden. Hopelijk slapen ze wel tot een uur of 8 morgenvroeg, dat zou erg fijn zijn. Twan is momenteel al een beetje recalcitrant.. hee dan zou vastbinden wel een goed idee zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bind Twan en Lennon dan gewoon vast. Mama heeft haar rust nodig.
Sommige ontaarde moeders (ik verdenk Kleurdoos ervan...) doen een scheutje whisky in het flesje melk om baby in slaap te krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Van alcohol worden kinderen ook heel rustig. Een limonadeglas vol bessenjenever moet genoeg zijn.
Ik doe al aan oud papier, spaarlampen en klein chemisch afval. Da's goed zat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ja zeg, voor het milieu kun je toch wel een blaasontsteking riskeren?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige ontaarde moeders (ik verdenk Kleurdoos ervan...) doen een scheutje whisky in het flesje melk om baby in slaap te krijgen.
Het is schandalig inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eigenlijk wel een ansichtkaartje van Gellius verwacht, maar helaas
Als daar maar geen gluten in zittenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige ontaarde moeders (ik verdenk Kleurdoos ervan...) doen een scheutje whisky in het flesje melk om baby in slaap te krijgen.
Hij heeft je postcode niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eigenlijk wel een ansichtkaartje van Gellius verwacht, maar helaas
Tja, helaas niet meer terug te draaien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen toen hij naar Fout-Zuid verhuisde.
Lennon?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, helaas niet meer terug te draaien.
Maarre ik ga nu toch maar naar bed. Het flesje is al leeg, maar nu is hij weer een sigaret aan het roken. Slaap lekker![]()
Bierflesje van Peace natuurlijk. Lennon slaapt de hele avond/nacht gewoon door. Bikkel dat ie is, zelfs als het op zn kamer 29 graden is zoals vannacht.quote:
b.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zou hij eigenlijk zijn?
a. Toscane
b. Schildercursus in Dordogne
c. James Joyce-seminar in Ierland
d. anders.
d. Wandelvakantie in Schotland of Wales.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zou hij eigenlijk zijn?
a. Toscane
b. Schildercursus in Dordogne
c. James Joyce-seminar in Ierland
d. anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |