Gelukkig maar ik helaas niet meer zo in dit topic... echt ik heb het geprobeerd om op mijn woorden te letten en proberen mijn soms scherpe humor niet te gebruiken maar de prijs is dat ik me niet fijn meer voel. En die prijs is me te hoog.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik voel me hartstikke fijn bij je, Andy
De boel was toch uitgesproken? Ik geloof niet dat er nog problemen zijn hoor. Gewoon lekker blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig maar ik helaas niet meer zo in dit topic... echt ik heb het geprobeerd om op mijn woorden te letten en proberen mijn soms scherpe humor niet te gebruiken maar de prijs is dat ik me niet fijn meer voel. En die prijs is me te hoog.......
Niet in OUD hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef peaceman het volgende:
Ik hou er niet van als users weg blijven/minder komen door anderen.![]()
Waar twee honden vechten, hebben er twee schuld.
Nee, maar dat is ook een geval apart... alleen al door het feit dat mannen - en dus relativeringsvermogen - vrijwel ontbreken.quote:
Nee, dat was met mij toen jullie op vakantie waren. We hadden erover gepraat en het afgerond.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Botsingen?? Heb ik volgens mij nergens gelezen...
of ben je ons in de maling aan het nemen??
Beter hier dan thuis...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit Diaan hier nu ook al ruzie te maken?
Ja, met haar eigen vent!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de smaak te pakken hè?? Maak nu overal maar ruzie. Woensdag ga ik op mn werk tekeer denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet boos meer. Ik ben alleen tot de conclusie gekomen dat als ik niet vrij ben om te posten ik niet meer kan posten. Ik wil geen ruzie meer maken. Ik kom hier voor mijn vermaak. Maar ik moet me wel volgens mijn identiteit kunnen gedragen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat was met mij toen jullie op vakantie waren. We hadden erover gepraat en het afgerond.
Jammer, Andy. Had gedacht dat je wel gewoon zou blijven. Je had je trouwens helemaal niet eens hoeven inhouden, aangezien ik de hele week overdag niet eens aanwezig was, en 's avonds/'s nachts ook maar weinig.
't Is ook niet zo dat je helemaal niet meer mag geinen, hoor.
Tuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook een geval apart... alleen al door het feit dat mannen - en dus relativeringsvermogen - vrijwel ontbreken.
De boel is uitgesproken en daarom wil ik geen nieuwe ruzie. Ik ben wie ik ben en daar weiger ik gewoon een centimeter van af te wijken. Anders ben ik ongelukkig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De boel was toch uitgesproken? Ik geloof niet dat er nog problemen zijn hoor. Gewoon lekker blijven.
Dat is toch prima, daar hebben wij geen problemen mee, wyccie incluis, zie haar post hierboven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
De boel is uitgesproken en daarom wil ik geen nieuwe ruzie. Ik ben wie ik ben en daar weiger ik gewoon een centimeter van af te wijken. Anders ben ik ongelukkig.
Ik heb hem gemist.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius is nog geen dag terug of het gedonder is alweer begonnen
Jij hebt het filmpje zeker niet gezien? Gellius heeft heel veel pc's in z'n keldertje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef peaceman het volgende:
Hey Scrut, kun je morgen Gellius zijn pc dan niet even vermoorden?
Zo voelt hij dat helaas..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch prima, daar hebben wij geen problemen mee, wyccie incluis, zie haar post hierboven.
Je trekt een beetje rare conclusie hoor. Wie zegt dat je je moet inhouden?
Hmmm clusterbommetje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt het filmpje zeker niet gezien? Gellius heeft heel veel pc's in z'n keldertje.
Daar kunnen we niks aan veranderen, maar problemen zien die er niet meer zijn is ook een kunst.quote:
Jij houdt wel van gedonder, hè? Maar goed, ik begrijp dat Andy het hier vroeger, toen jij hier nog niet kwam, leuker vond?quote:
In de glazenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij houdt wel van gedonder, hè?
quote:Maar goed, ik begrijp dat Andy het hier vroeger, toen jij hier nog niet kwam, leuker vond?
Ik heb beloofd aan Wyccie dat ik op mijn woorden zou letten naar haar toe. Maar ik merk dat ik nu erg paranoia word en als een gek op mijn woorden let..... bij elke post twijfel ik..... Ik wil geen ruzie maken maar ik wil ook graag mezelf zijn.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch prima, daar hebben wij geen problemen mee, wyccie incluis, zie haar post hierboven.
Je trekt een beetje rare conclusie hoor. Wie zegt dat je je moet inhouden?
Ben je weer dronken?quote:
Goed hè? Ik heb in no-time drie verschillende mensen de schuld gegeven. Heb ik toch iets geleerd bij mijn vorige werkgeverquote:[..]
Jij bent ook wel een stokertje, hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij houdt wel van gedonder, hè? Maar goed, ik begrijp dat Andy het hier vroeger, toen jij hier nog niet kwam, leuker vond?
Alleen met je grappen die op mij gericht zijn. En ik was er afgelopen week nauwelijks!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb beloofd aan Wyccie dat ik op mijn woorden zou letten naar haar toe.
Dat is niet goed. Waarom probeer je niet gewoon jezelf te zijn en te zien waar het schip strandt? Dan heb je het in ieder geval gedaan en kun je alsnog besluiten om hier minder langs te komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb beloofd aan Wyccie dat ik op mijn woorden zou letten naar haar toe. Maar ik merk dat ik nu erg paranoia word en als een gek op mijn woorden let..... bij elke post twijfel ik..... Ik wil geen ruzie maken maar ik wil ook graag mezelf zijn.....
Die heten Bi-Fi...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wifi? Dat zijn toch van die worstjes?
Ja, hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
En ik was er afgelopen week nauwelijks!
Een echte intrigant dus.. Ik denk dat jij het probleem hier bent...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed hè? Ik heb in no-time drie verschillende mensen de schuld gegeven. Heb ik toch iets geleerd bij mijn vorige werkgever
Ik voel me gewoon niet meer zo op mijn gemak nu. Ik ben bang dat iets kleins weer opgeblazen word tot iets groots. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd op dit moment en daarom ben ik blij dat ik mijn avonden kan vullen met een beetje posten op Fok! Maar ik wil niet dat ik mensen kwets... dat kan ik ook wel als ik niet achter de pc zit....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen met je grappen die op mij gericht zijn. En ik was er afgelopen week nauwelijks!
Ik zie mij zelf liever als de oplossingquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een echte intrigant dus.. Ik denk dat jij het probleem hier bent...
Wat denk je dat ik de afgelopen week gedaan heb? Ik heb het geprobeerd maar in dit topic twijfel ik.... Ik durf niet meer mezelf te zijn hierzo...... Omdat ik geen ruzie meer wil en omdat ik het leuk wil hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet goed. Waarom probeer je niet gewoon jezelf te zijn en te zien waar het schip strandt? Dan heb je het in ieder geval gedaan en kun je alsnog besluiten om hier minder langs te komen.
die kunnen beter in je koelkast liggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Je kunt inderdaad maar beter hopen dat die niet in je computer zitten.
Ik heb net een stukje chocola opquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
heb trek in wat lekkers. Mag nu nog, het is nog vakantie...
Dat hebben types als jij wel vaker...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie mij zelf liever als de oplossing
Ik zou zo graag weten wat voor type ik benquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hebben types als jij wel vaker...
Een van zichzelf overtuigd zijnde intrigant natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou zo graag weten wat voor type ik ben
Ow lekker zeg. Ik heb geen chocolade in huis. Onder het motto: wat er niet is, kan ook niet gegeten worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje chocola op![]()
[ afbeelding ]
www.karaktertest.nlquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou zo graag weten wat voor type ik ben
Daar begin ik niet meer aan.quote:
Klik er nou effe op, anders gaat mijn grapje verloren. Of had je al geklikt en doe je alsof je dat niet hebt gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar begin ik niet meer aan.Ik heb laatst al een persoonlijkheidstest van De Volkskrant gedaan. Daar werd ik ook niets wijzer van
Ach je bent wie je bent en ieder persoon is uniek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan.Ik heb laatst al een persoonlijkheidstest van De Volkskrant gedaan. Daar werd ik ook niets wijzer van
Ja, dat zou jij wel willen weten, hè?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hoe zit dat eigenlijk?
Andy, ik zeg net twee keer dat het helemaal niet nodig was om je in te houden. Ik was er niet eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat denk je dat ik de afgelopen week gedaan heb? Ik heb het geprobeerd maar in dit topic twijfel ik.... Ik durf niet meer mezelf te zijn hierzo...... Omdat ik geen ruzie meer wil en omdat ik het leuk wil hebben.
Ik klikte niet, want ik kijk naar de balk onderin waar je link naartoe leidt.quote:
Is daar wat loos dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
Nogmaals: het is niet zo dat we het in dit topic voortaan alleen maar over serieuze zaken hebben en gaan discussiëren over de toestand in het Midden-Oosten of zo.
Ik weet niet wat wel en wat niet goed valt. Ik wil je niet beledigen want dan heb ik ook geen lol. Maar het is niet makkelijk om bij jou te weten wat goed of slecht valt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij wel willen weten, hè?![]()
[..]
Andy, ik zeg net twee keer dat het helemaal niet nodig was om je in te houden. Ik was er niet eens.Waarom zou het hier niet leuk kunnen zijn als je alleen die specifieke grappen achterwege laat?
Even een voorbeeldje: Scrut maakt ook nog steeds heel af en toe opmerkingen over mij en TH, en dat vind ik niet erg, maar ik weet zeker dat als ik hem zou vragen het daar niet meer over te hebben, dat hij dan ook nog genoeg andere grappen kan maken.
Nogmaals: het is niet zo dat we het in dit topic voortaan alleen maar over serieuze zaken hebben en gaan discussiëren over de toestand in het Midden-Oosten of zo.
O, het is een grapje? Wacht, ik klik even....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klik er nou effe op, anders gaat mijn grapje verloren. Of had je al geklikt en doe je alsof je dat niet hebt gedaan?
Dat zie ik voor het eerst!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik klikte niet, want ik kijk naar de balk onderin waar je link naartoe leidt.
Gelukkig maarquote:Alhoewel. Ik klik toch maar wel. Vind het namelijk leuk.
En Treinhomo was ook opeens weer terug. Hmmmmquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou jij wel willen weten, hè?![]()
quote:Scrut maakt ook nog steeds heel af en toe opmerkingen over mij en TH
Jeweettog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet. Nou ja, nu wel. I've been Rickrolled. LOLLER1111!!!!EINZ:-D :-D
![]()
![]()
mwah dat was wel heel kort hoor...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Treinhomo was ook opeens weer terug. Hmmmm![]()
Ik heb wel uitgelegd waar het om ging. Lees het anders even terug in de pm's.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet niet wat wel en wat niet goed valt. Ik wil je niet beledigen want dan heb ik ook geen lol. Maar het is niet makkelijk om bij jou te weten wat goed of slecht valt.
Nu ben ik echt weg
Volgens De Volkskrant was ik een wereldveranderaar of zoiets. Mensen moeten echt ophouden dat soort dingen te zeggen. straks ga ik er zelf nog in gelovenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach je bent wie je bent en ieder persoon is uniek.De één wat meer dan de ander, maar dat maakt de samenleving leuk.
Wyccie is ook niet zo groot...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah dat was wel heel kort hoor...
Dat is waar...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie is ook niet zo groot...
Ja, ze willen meedoen met de euro, maar je snapt natuurlijk wel dat wij dat niet willen hebben, hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef peaceman het volgende:
Is daar wat loos dan?
Weet ik, maar ik dacht dat dat niet goed zou gaan in combinatie met een link maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Je rickrolled niet eens goed! Je moet wel direct naar een filmpje linken.
Daar heb je de preview toch voor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat dat niet goed zou gaan in combinatie met een link maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |