#1: Klaagbakers die denken dat ze 4chan zijn...quote:Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
KLB is voor sommige gewoon een uitlaatklep. En sommige kunnen daar wel eens te ver in gaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Het zelfbeschreven grootste forum van Nederland...
Je neemt een subforum..
Je neemt een stel anonieme debielen...
Je neemt een stel administrators die teveel aan hun kop hebben...
En wat krijg je:
Pubers/Volwassenen die nooit volgroeid zijn, die denken dat ze hun eigen heldenforum hebben gecreeerd, waar anderen met hun gratie wat neer mogen plempen, en zij wel even beoordelen of ze je tot op het bot gaan afkraken, je gaan naaien op vele verkeerde manieren, of iets anders zieligs.
Niet naar luisteren, stiekem uitlachen, en beseffen dat het randdebielen zijn is de grote oplossing.
Daar heb je geen mods, noch adjes voor nodig, ze zetten zichzelf vrijwillig al voor gek en de frustratie is door de regels door te lezen.
Mocht iemand nog fatsoenlijk genoeg zijn om zich door dergelijke mongolen tegen te laten houden hier te posten, have no fear, ze stellen niets, maar dan helemaal niets voor en zijn niet eng, al helemaal niet stoer, en zeker niet indrukwekkend.
Het zijn pubers, en ze zijn dom, meer hoef je niet te weten.
En je mag over ze klagen, omdat ze zo zijn, maar je mag ook medelijden hebben, omdat ze zo zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Ben er weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef Gierigesloeber het volgende:
De stamgasten zijn iig alweer terug
Waarom post jij hier danquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Wt een gezeur
zag in het andere topic mezelf al staan_! ben berucht blijkbaar
_!!
Wat een levenloos gedrag om andere users af te janken op een forum waarvan je weet dat 75% van de users uit kutpubers met idem humor bestaat
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk moet ik het vorige topic misschien lezen, want ik weet niet waar het over ging.
Maar ik weet wel dat dit the place to be is vanavond![]()
Hij vond zich letterlijk de ZOON van GOD!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.
Zeg gewoon: Bij de nikker, ontstond het geflikkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
Ging over niks, totdat er een bepaalde user op zijn tenen getrapt werd en de hel los brak.
Iets met negers en lange tenenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk moet ik het vorige topic misschien lezen, want ik weet niet waar het over ging.
Maar ik weet wel dat dit the place to be is vanavond![]()
ik behoor tot die 75% inderdaad en ben er nog trots op ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:24 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Waarom post jij hier danJij hoort zeker niet tot die andere 25%
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:27 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Bij de nikker, ontstond het geflikker
Wie wie wie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef wise het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikker_(mythisch_wezen)quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:27 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Kloon invasie!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:28 schreef JolanteKabonkel het volgende:
IP bans zijn vaak effectief, als men een dongle heeft en bij elke login een ander IP, dan wordt het pas een uitdaging.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:28 schreef JolanteKabonkel het volgende:
IP bans zijn vaak effectief, als men een dongle heeft en bij elke login een ander IP, dan wordt het pas een uitdaging.
[ afbeelding ]
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet,
want ik heb 10 minute mail bij mij thuis!
the fuck...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:27 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
ik denk j.herrer.quote:
Ja, maar meestal begint dat gemiereneuk gewoon, omdat ze al een hele zware week achter de rug hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Zouden dit soort topics niet meer op zaterdagavond geopend kunnen worden? Tis dat ik morgenvroeg moet werken dus weer vroeg en nuchter achter m'n pctje zit. Stel je voor dat ik een rel mis
Nee, hij is tegen zichzelf bezig, en de rest maakt soms een inkoppertjequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die..
Hmm okay.
Dus, nu zijn we allemaal tegen hem bezig?
Neequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die..
Hmm okay.
Dus, nu zijn we allemaal tegen hem bezig?
Oh, leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Nee, hij is tegen zichzelf bezig, en de rest maakt soms een inkoppertje
Dit is het moment..waar was jij op Zondagmorgen 9 Augustus 2009?quote:
Remake is gebanned, RIPquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
Boh, en dan vanmiddag een topic openen in GC en dan iedereen afvragen wat er gebeurde!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit is het moment..waar was jij op Zondagmorgen 9 Augustus 2009?
Zal je vriend leuk vinden...quote:
Bij het mega-ban-festijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit is het moment..waar was jij op Zondagmorgen 9 Augustus 2009?
Wij waren erbij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Boh, en dan vanmiddag een topic openen in GC en dan iedereen afvragen wat er gebeurde!![]()
![]()
Heb al gehad, maar ik probeer er nog wel 1..quote:
Kloon onder een proxy en je kloon is niet te achterhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef JolanteKabonkel het volgende:
[..]
Remake is gebanned, RIP![]()
Hoe wil je hem fucken, sue the bastard.
Permaban op een accountje, yeah that will stop him!
Die is nog druk bezig met het vorigequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef kensei het volgende:
Het begon een beetje stroef maar uiteindelijk toch een parel van een topic geworden![]()
En in deze heeft Lamon nog niet gepost, hopelijk blijft dat zo
quote:
Fuck...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
AARDBIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!11!!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1
een anonieme kloon is niet leuk, ze mogen weten dat ik remake ben, fak em all enzulksquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef watisjeprobleem het volgende:
[..]
Kloon onder een proxy en je kloon is niet te achterhalen.
Heb het vorige topic alleen ff snel gescand, maar zoveel banwaardigs gebeurde er toch niet? De kloons van Remake in dit topic gaan natuurlijk de prullenbak in, maar verder zullen de bans wel meevallenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef JolanteKabonkel het volgende:
[..]
een anonieme kloon is niet leuk, ze mogen weten dat ik remake ben, fak em all enzulks
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Gierigesloeber het volgende:
Als wij toch allemaal gebanned worden, kunnen we net zo goed goatse spammen
Ik word heulemaal niet gebanned. ik ben een onschuldig meisje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Gierigesloeber het volgende:
Morgenvroeg maar ff MED doorspitten dunkt mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef sig000 het volgende:
Zonder Yvonne en Lamon gaat dit topic niets worden.
J. Herrer moet er ook aan geloven denk ik. Al is het maar omdat hij zo hypocriet bezig is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het vorige topic alleen ff snel gescand, maar zoveel banwaardigs gebeurde er toch niet? De kloons van Remake in dit topic gaan natuurlijk de prullenbak in, maar verder zullen de bans wel meevallen
Alleen dat zal deze topic reeks tot een ongekend succes brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef JolanteKabonkel het volgende:
[..]
mmm... remake krijgt toch een permaban, me andere vaste account zal ze nooit vinden,
... why not?.... GOOGLING IT
Ja, het is onze schuld!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Teezie het volgende:
[..]
Snap ik als iedereen racistisch gaat doen
Alles kan,koffiekan, theekan, sandokan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Gierigesloeber het volgende:
denk ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het vorige topic alleen ff snel gescand, maar zoveel banwaardigs gebeurde er toch niet? De kloons van Remake in dit topic gaan natuurlijk de prullenbak in, maar verder zullen de bans wel meevallen
Ik gok dat ze op 1 hand zijn te tellenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en nog veel meer, ijselmeer blabalblablablaaaaaaaaaaaaaablablaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles kan,koffiekan, theekan, sandokan.
Kzal ehm eem in de OP zettenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Klaagbakers die denken dat ze 4chan zijn...
Behalve Wim Kan, die kan niet meer, die is doodquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles kan,koffiekan, theekan, sandokan.
Verdomme, waar hebben ze jou nu weer opgegraven?!quote:
Ik denk dat je mijn invloed ietswat overschat. Ik gooi de stelling enkel neer, en de rest mag doen wat ze ermee willlen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef sig000 het volgende:
Zonder Yvonne en Lamon gaat dit topic niets worden.
Hij is bij de andere subfora ook al weg getrapt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Potverdikkeme, waar hebben ze jou nu weer opgegraven?!
Alles mag, of dat geaccepteerd word is het tweede.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn invloed ietswat overschat. Ik gooi de stelling enkel neer, en de rest mag doen wat ze ermee willlen.
Ik ben iig voor de afro-afrikaan die zich toich realiseerde dat hij niet gewoon zichzelf mocht zijn....
Ach ja, kansloze nerds die hier wel stoer kunnen doen maar in het echt niks durven te zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Teezie het volgende:
[..]
Snap ik als iedereen racistisch gaat doen
hij was nog niet eens doodquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Verdomme, waar hebben ze jou nu weer opgegraven?!
Dat zeg ik niet, hij zegt dat J. Herrer op zijn teentjes is getrapt, en dat begrijp ik wel.quote:
Probeer er eens niet op in te gaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ach ja, kansloze nerds die hier wel stoer kunnen doen maar in het echt niks durven te zeggen
Hoi Lamon.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn invloed ietswat overschat. Ik gooi de stelling enkel neer, en de rest mag doen wat ze ermee willlen.
Ik ben iig voor de afro-afrikaan die zich toch realiseerde dat hij niet gewoon zichzelf mocht zijn....
quote:
Als er weer een KLB meet komt, moet je even komen oke?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ach ja, kansloze nerds die hier wel stoer kunnen doen maar in het echt niks durven te zeggen
FIRE THE CANNONS!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:42 schreef Dqod het volgende:
Zo, had ik nou maar een wijntje o.i.d =(
Rosé, heerlijk!quote:
tssquote:
Ik heb liever lambrusco hoor,quote:
Hoezo? Dat lijkt me uitgescheten chiliconcarne, valt nog best meequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na die foto een paar posts boven je, heb ik daar ineens geen zin meer in.
Paar posts boven heb je wat jus d'orangequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb liever lambrusco hoor,
maar op dit moment neem ik met bijna alles (qua wijn dus) genoegen
jquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na die foto een paar posts boven je, heb ik daar ineens geen zin meer in.
Oeps.. foutje.. delete deze maar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door GlowMouse op 09-08-2009 01:54:56 ]
Als je dat mee vind vallen, wil ik niet weten wat voor dingen jij normaal kijkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lijkt me uitgescheten chiliconcarne, valt nog best mee
Inderdaad, aan maagzuur dat opborrelt doe je nixquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
j
Ah joh.. Gewoon snel doorscrollen en doen alsof je niks hebt gezien..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef watisjeprobleem het volgende:Waarom klik ik godverdomme altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 02:06:57 ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef watisjeprobleem het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 02:07:17 ]"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Ik ookquote:
Ja, ik ben niet zo'n 4chan nerd die weet hoe dat allemaal precies moetquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat je daar code tags voor nodig hebt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi Lamon.
Mag ik jou bedanken voor het openen van het vorige deel van dit topic.
Zoals je kunt zien is het een groot succes!
Hoho! Je ziet het niet zoals het bedoeld was. Het was geen grapje, het was een reflectie op een samenleving waar ik soms best wel last van heb, en ik ben zo zielig dat ik dat niet alijd "gezellig" kan relativeren, omdat een topic zo gaaf is op de late avond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi Lamon.
Mag ik jou bedanken voor het openen van het vorige deel van dit topic.
Zoals je kunt zien is het een groot succes!
Ja mensen, post dan gewoon een lekker wijf/ lekkere kerel ofzo..quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja mensen, post dan gewoon een lekker wijf/ lekkere kerel ofzo..
Kan me niet voorstellen dat jullie je op dit soort plaatjes gaan fappen
Omfg.. zelfs haar gezicht!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef watisjeprobleem het volgende:
Ik reageer (net als gister) met:quote:
Doe lastigquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik reageer (net als gister) met:
[ afbeelding ]
Wow deze heb ik lang niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SwJ op 09-08-2009 12:20:20 ]
Zij is mooi..quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik reageer (net als gister) met:
[ afbeelding ]
zij mag er ook zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij is mooi..
Als we vrouwen posten..
[ afbeelding ]
Marie Jo Lingerie.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
Jailbait posten om het goed te maken lijkt me een goede oplossing
[ afbeelding ]
Ze ziet er zo jong uitquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef watisjeprobleem het volgende:
[..]
Wow deze heb ik lang niet gezienHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 02:09:18 ]Chubun Tomata
Moet jij je vakantie kiekjes niet uploaden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef J.Herrer het volgende:
Flikker eens op met die ranzige foto's
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:01 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Moet jij je vakantie kiekjes niet uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Teezie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef J.Herrer het volgende:
Nou ergens heeft ie wel een punt hoor..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef J.Herrer het volgende:
Hmnee...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Salsaneck het volgende:
Wel ontopic blijven jongens:
[ afbeelding ]
Spreek voor jezelf..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ergens heeft ie wel een punt hoor..
Jullie kijken (fappen) liever naar (op) vrouwen die onder de poep zitten,
dan naar (op) SEXY plaatjes u_u
Doe mij maar de sexy plaatjes hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ergens heeft ie wel een punt hoor..
Jullie kijken (fappen) liever naar (op) vrouwen die onder de poep zitten,
dan naar (op) SEXY plaatjes u_u
Jawohl..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe mij maar de sexy plaatjes hoor.
Let jij wel op?quote:
wtf heb jij het over geekquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:01 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Moet jij je vakantie kiekjes niet uploaden.
Ja ik vond die andere niet meer zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Gozert, volgens mij moet jij eens goed aan de jonko gaan.. relax en neem het niet zo seriuesquote:
Maar.. Maar.. Maar.. Dat IS toch veel beter dan poep-plaatjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Er worden alleen maar dames gepost, omdat jij er om vroeg hoor
Ik heb er net 1 opquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gozert, volgens mij moet jij eens goed aan de jonko gaan.. relax en neem het niet zo seriues
juistquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Over dat jij je smerige porno over het hele web heb verspreid mafkees.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
J.Herrer, één portie chickenwings aub.
Die gebruik ik normaliter juist in elke postquote:
Hoi meneer Herrerquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die gebruik ik normaliter juist in elke post
Tenzij er een paar racistische sukkels grappig proberen te doen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sorry man ik heb ze net opgegetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
J.Herrer, één portie chickenwings aub.
Beter dan een falende negertquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef Gierigesloeber het volgende:
Nou ik ga naar bed, veel plezier allemaal
Zou wel erg zijn als we morgen niet konden posten *kuch*quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
TrusteIk ga denk ook maar zometeen
Dank je welquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef Visplek het volgende:
[..]
Eindelijk Qualiteitsposts tussen al die bagger
Een gedichtje dat ik vond via Googlequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar we hebben dan waarschijnlijk wel J.Herrer mee genomen de ban inquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:16 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn als we morgen niet konden posten *kuch*
Beter dan jou natte droomquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Adidah het volgende:
LOL @ achtergrond, de natte droom van elke nerd.
http://jadette.hyves.nl/
Een beetje mens zou beter geilen op dat meisje van wie de hyves is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Adidah het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Adidah het volgende:
Een beetje vent kijkt meteen naar de foto links boven en ziet heel die gare achtergrond nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef Adidah het volgende:
quote:
Of ik heb jullie mee genomen en Fok weer iets verbeterd, Martin Luther koning-stylequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar we hebben dan waarschijnlijk wel J.Herrer mee genomen de ban in
Voor een gemiddeld Klaagbaak topic nog wel hoor, valt me reuze meequote:
Ja maar als het zo snel gaat, heb ik geen tijd om deel één te lezen.quote:
Ik vind het wel leuk zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Voor een gemiddeld Klaagbaak topic nog wel hoor, valt me reuze mee
Martin Luther? oh je bedoeld die vent met die kogel in zijn kop? tja.. wat je wilt..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of ik heb jullie mee genomen en Fok weer iets verbeterd, Martin Luther koning-style
Is niet erg, heb ik ook niet gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja maar als het zo snel gaat, heb ik geen tijd om deel één te lezen.
Ga eens snel wat bestellingen opnemen jongeman.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of ik heb jullie mee genomen en Fok weer iets verbeterd, Martin Luther koning-style
Ah. Altijd gezellig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet erg, heb ik ook niet gedaan.
Samenvatting was iets van..
Onzinklacht.
Negertje is op zijn teentje getrapt.
Gebitch tegen het negertje.
En nu zijn we gewoon aan het nachtbaggeren.
Doe maar zo als je er toch niks van begrepen hebtquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:22 schreef Myraela het volgende:
Samenvatting was iets van..
Onzinklacht.
Kansloze nerdjes die racistisch gingen lopen doen
Negertje is terecht op zijn teentje getrapt.
En nu zijn we gewoon aan het nachtbaggeren.
Damn, jij hebt een hele verzameling ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten!!!
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik toch echt slapen met haar in mijn gedachten
Toedels
Okay baas.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Doe maar zo als je er toch niks van begrepen hebt
Trustequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten!!!
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik toch echt slapen met haar in mijn gedachten
Toedels
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hallo jongens en meisjes .... en een negert!
Die zijn zodat ik je beter kan zien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Met je grote ogen
Gebruik je speed ofzo
wie is neger?quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn zodat ik je beter kan zien.
"Maar Myraela, wat heb je een grote oren"
Dat is zodat ik je beter kan horen klein negertje.
"Maar Myraela, wat heb je een grote mond"
Dat is zodat ik je kan opeten! rawr.
Weg negertje.
Zo, dat was het sprookje.
Nu slapen kleine fokkindjes.
J.Herrerquote:
Je moet alleen oppassen dat 'ie je buik niet open ritst, net zoals in het sprookjequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn zodat ik je beter kan zien.
"Maar Myraela, wat heb je een grote oren"
Dat is zodat ik je beter kan horen klein negertje.
"Maar Myraela, wat heb je een grote mond"
Dat is zodat ik je kan opeten! rawr.
Weg negertje.
Zo, dat was het sprookje.
Nu slapen kleine fokkindjes.
woont ie in de bijlmer of in almelo?quote:
Ohoh.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Je moet alleen oppassen dat 'ie je buik niet open ritst, net zoals in het sprookje.
Waar woon je eigenlijk?quote:
Gewoon de jager eerst opeten, dan kan hij later je buik niet meer opengooienquote:
Oh volgensmij Amsterdam.. dus dan moet het de bijlmer zijn ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
woont ie in de bijlmer of in almelo?
Inclusief bovenstaande.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
Werkelijk waar een topic zonder maar 1 nuttige bijdrage.![]()
Yvonne gaat scoren in de MED.
Dus je dacht, laat ik ook volledig nutteloos posten zodat ik ook een ban krijg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
Topickiller.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
Negers produceren zich snel, waardoor ze dus over het algemeen in grote gezinnen zijn opgevoed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef NoFidea het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom negers altijd zo schreeuwen?
Die is waarschijnlijk weer bezig om een Admin hierheen te halen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:52 schreef 19FR08 het volgende:
Tvp voor de donkere bedelaar die voor ajax is
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk weer bezig om een Admin hierheen te halen...
Realistquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben geen eens racist, maar deze vroeg er gewoon om.
Ik verstop me straks gewoon onder me dekens, niemand die me vind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Snel verstoppen dan!
...Niet achter een boekenkast, daar weet íe je te vinden
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verstop me straks gewoon onder me dekens, niemand die me vind.
Het is maar een afleidingsmanoeuvre. Laat hun onder me dekens zoeken, ik zit gewoon in mijn kledingkast.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:00 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
ssst, snel je post aanpassen, nu ze je nog niet door hebben.
Ik vind het jammer dat je wel de moeite neemt om een paar amateur gedichtjes te lezen, en dan nu weer zo populair aan het doen bent....quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is maar een afleidingsmanoeuvre. Laat hun onder me dekens zoeken, ik zit gewoon in mijn kledingkast.
Deel 1 van dit topic was ook best jammerquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je wel de moeite neemt om een paar amateur gedichtjes te lezen, en dan nu weer zo populair aan het doen bent....
Ik kan serieus zijn als iets serieus is, maar dit topic. of iig vanaf het moment dat ik het volgde was gewoon bagger. En dan bagger ik net zo vrolijk mee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je wel de moeite neemt om een paar amateur gedichtjes te lezen, en dan nu weer zo populair aan het doen bent....
Ach, dit topic was sowieso niet te redden, hoe jammer het ook is, omdat er nog best wel een toffe discussie uit had kunnen komen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien dat een toffe quote van jou dit topic had kunnen redden.. maar jij was ook nergens te zien!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Handjes zitten anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:21 schreef Teezie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen(achtergrond telt niet !)
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Handjes zitten anders.
Broekzakken.
Randje bij de schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Das pas een faalquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:40 schreef Teezie het volgende:
[..]
KLOOTZAK ECHT EEN KLOOTZAK NU HEB IK GEFAILD
Nou als dat niet gebeurd pakt Teezie je welquote:
Geen dank. Eigenlijk moet je trouwens postnummer +1 tellen, omdat de OP post #0 is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:40 schreef Teezie het volgende:
[..]
KLOOTZAK ECHT EEN KLOOTZAK NU HEB IK GEFAILD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |