Forkom Lepelaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Ik ben toch wel uiterst benieuwd naar de naam van die jongen.
Pietquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Ik ben toch wel uiterst benieuwd naar de naam van die jongen.
We zeiken TS niet af. Lijkt me een kansloze situatie om mee te maken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
Wat zijn jullie weer negatief.![]()
TS komt met een leuke anekdote en jullie zeiken hem af![]()
Ik vond hem wel leuk hoor TS
ach de anekdote was ook wel vermakelijk, maar ik lach niet zo graag om dit soort acties.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
Wat zijn jullie weer negatief.![]()
TS komt met een leuke anekdote en jullie zeiken hem af![]()
Ik vond hem wel leuk hoor TS
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef Derek010 het volgende:
Die gast van 15, niet bepaald slim.
1 dingetje: waarvoor zou hij die lepel dan moeten gebruiken? nootjes kan je toch wel met je handen pakken? of moet hij eerst met de lepel de nootjes pakken en die dan voor zich neerleggen en dan met z'n handen oppakken en in z'n mond stoppen?
Doodsverwensingquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De opkomst van Wilders had ook voorkomen kunnen worden.
Maakt niets uit.quote:
Dat is wat schoner he. Je pakt het lepeltje en schept wat in je andere hand. Zo hoeft er dus niemand met zijn hand in het schaaltje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef Derek010 het volgende:
Die gast van 15, niet bepaald slim.
1 dingetje: waarvoor zou hij die lepel dan moeten gebruiken? nootjes kan je toch wel met je handen pakken? of moet hij eerst met de lepel de nootjes pakken en die dan voor zich neerleggen en dan met z'n handen oppakken en in z'n mond stoppen?
Dit dus. Precies wat de bedoeling is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is wat schoner he. Je pakt het lepeltje en schept wat in je andere hand. Zo hoeft er dus niemand met zijn hand in het schaaltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |