Het gesprek krijgt de wending sex - dan komen de nasty geheimen naar boven die je niet wil wetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Je krijgt ongevraagd informatie die je niet wil horen en je vraagt er naar, wat is het nou?
Dan moet je niet stappen met pubers. Tenzij meisjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef Kosta_Boda het volgende:
[..]
Het gesprek krijgt de wending sex - dan komen de nasty geheimen naar boven die je niet wil weten
Ik vraag altijd wat je nou eigenlijk bedoelt. Mastuberen? Ik heb het opgezocht in de Van Dale, maar kon het niet vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef Kosta_Boda het volgende:
mastuberen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei altijd ja maar niemand geloofde me
Je bent een meisje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei altijd ja maar niemand geloofde me
Maar jij ziet er dan ook uit alsof je je altijd LAAT fappenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij wordt dat nooit gevraagd eigenlijk...
Juist. Wellicht voor fapvoer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:18 schreef Derek010 het volgende:
TS is erin geïnteresseerd of mensen fappen?
In je TT vroeg je ze het nog zelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef Kosta_Boda het volgende:
[..]
Het gesprek krijgt de wending sex - dan komen de nasty geheimen naar boven die je niet wil weten
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef Kosta_Boda het volgende:
Ooit wel eens aan een puber gevraagt of ze mastuberen?
Nee! Waarom vraag je aan pubers of ze mastuberen?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef Kosta_Boda het volgende:
Ooit wel eens aan een puber gevraagt of ze mastuberen?
Ze vertellen alles en vervolgens maak je van die gelegenheid gebruik en zie je je kans schoon om aan jonge jongens te vragen of ze zich afrukken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef Kosta_Boda het volgende:
Ooit wel eens aan een puber gevraagt of ze mastuberen? "Ik? Nee man, das voor zielige mensjes" Dat zijn juist de grootste perv's die er rondlopen.![]()
Klacht: mensen die zeggen dat ze niet mastuberen, terwijl ze zich helemaal kapot fappen![]()
PS: hoe ik aan deze intel kom: dronken pubers vertellen alles zonder dat je het wil weten
En jij blijft dan doorvragen ? Smeerlapquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef Kosta_Boda het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat het een vingertopic was.......quote:
Dit dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef Modus het volgende:
Sowieso, elke man die 'nee' zegt moet je wantrouwen..
Dat hier nog nooit een typetje van gemaakt is door Van Kooten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |