SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Dan kunnen wij oordelen of het een terechte klacht is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik kan die foto wel posten maar dat veranderd deze zaak niet, dan gaat het over haar 'hotness' en niet over mijn klacht. Dus...
Als ze dat niet even zegt was je ook geen goede minnaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:12 schreef bijdehand het volgende:![]()
Ze woont hier 10 km verderop, en ik heb haar nooit gezien, herkend![]()
Dacht altijd dat ze naar de andere kant van het land ging ofzo
zelfkennis +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar weet je wat het isHet is nooit uitgegaan dus eigenlijk hebben we nog iets
![]()
![]()
En ik ben 19Daarom zei ik al dat ik sneu ben
Mijn piemeltje in groep 6 was ook nog niet zo'n beer als dat ie nu is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ze dat niet even zegt was je ook geen goede minnaar.
CLAIMEN DIE HANDEL!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar weet je wat het isHet is nooit uitgegaan dus eigenlijk hebben we nog iets
![]()
![]()
Ja ik ga het ook vragen aan d'rquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:19 schreef Hetiszover het volgende:
He maar wat is een reden om er nu niet iets mee te gaan drinken?
Ben niet geil genoegquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zelfkennis +1
hoe vaak heb je al gefapt op die foto van der??
Ach dat valt best mee. Jezelf niet teveel laten overdonderen door haar en niet als een kwijlende hond achter haar aanlopen, gewoon beetje relaxt. Meisjes regelen via Hyves is relatief eenvoudig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook vragen aan d'r![]()
Maar mijn zelfvertrouwen he(tevens klacht)
Maar zoveel heb je elkaar ook niet te vertellen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ach dat valt best mee. Jezelf niet teveel laten overdonderen door haar en niet als een kwijlende hond achter haar aanlopen, gewoon beetje relaxt. Meisjes regelen via Hyves is relatief eenvoudig.
Succes
Oh ja, laat wel even hier weten hoe het afloopt...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Laat ik eens een tvp plaatsen voor de afloop en/of pics
Heb je zelf ook, zelfs nog 2 uit een vorig huwelijk. Maar die vergeet je dan maar voor het gemak?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoiets had ik ook, alleen toen bleek ze al een kind te hebben.
Niet van jou?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zoiets had ik ook, alleen toen bleek ze al een kind te hebben.
Ja dat hoop ik niet hequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Leuk exen via hyves, komen ze even later met hun vrouwtje op msn...zo slap vindt
Neem contact met haar op en gedraag je alsof het nog steeds je vriendin is dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:16 schreef bijdehand het volgende:
![]()
![]()
Een keer is genoeg hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:05 schreef Ritmo het volgende:
Stelletje hypocrieten.Tegen Hyves zijn maar er wel gebruik van willen maken als het ze uitkomt. Lijkt me overigens niet dat de dame in kwestie er blij mee is als er zomaar foto's van haar op een forum gezet worden.
Een hyves-profiel hebben wil niet zeggen dat mensen zomaar alles op een forum mogen zetten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:08 schreef NRaider het volgende:
[..]
Een keer is genoeg hoor.
De dame in kwestie kiest er zelf voor dat ze haar foto's en persoonlijke troep online zet, moet ze er niet van op gaan zitten kijken als haar foto's op een forum verschijnt waar het merendeel van de mannen oversekst is en meer dan twee keer per dag fapt (als ze echt geil is natuurlijk).
Eens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een hyves-profiel hebben wil niet zeggen dat mensen zomaar alles op een forum mogen zetten.
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:09 schreef Penisbaard het volgende:
Pics van haar van toen ze nog op de basisschool zat?
Leugens, iedereen heeft nog wel ergens schoolfoto's liggen van Sinterklaasfeesten en andere zooiquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Laat ik eens een tvp plaatsen voor de afloop en/of pics
Ik ben er van overtuigd dat we ze a) niet meer hebben of b) onvindbaar zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leugens, iedereen heeft nog wel ergens schoolfoto's liggen van Sinterklaasfeesten en andere zooi
Ga nou maar even zoeken, dikke kans dat jouw ouders dat soort dingen wel bewarenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat we ze a) niet meer hebben of b) onvindbaar zijn
In een schoenendoos op zolderquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga nou maar even zoeken, dikke kans dat jouw ouders dat soort dingen wel bewaren
Ja, dat heb ik ook vaker meegemaakt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:32 schreef Ritmo het volgende:
Bij mij precies andersom, ze was lelijker geworden.
Stuur d'r een PM met de vraag of je d'r mag neuken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:54 schreef bijdehand het volgende:
Ik had dus op de basisschool een vriendinnetje, ik was toen echt verliefd![]()
Maar op een dag was ze met de noorderzon vertrokken en zag ik haar nooit meer
Nu dacht ik net: 'ik zoek haar op via hyves!
', wat ik dus ook deed, baas als ik ben. Nou, ze is superknap en nu moet ik de hele tijd aan haar denken en wil ik dat ik nog iets met haar had
![]()
Oooooh wat stom van mij![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stuur d'r een PM met de vraag of je d'r mag neuken.
herkenbaar lolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:54 schreef bijdehand het volgende:
Ik had dus op de basisschool een vriendinnetje, ik was toen echt verliefd![]()
Maar op een dag was ze met de noorderzon vertrokken en zag ik haar nooit meer
Nu dacht ik net: 'ik zoek haar op via hyves!
', wat ik dus ook deed, baas als ik ben. Nou, ze is superknap en nu moet ik de hele tijd aan haar denken en wil ik dat ik nog iets met haar had
![]()
Oooooh wat stom van mij![]()
![]()
niet zoveel te vertellen?? Je hebt haar minstens 8 jaar niet gezien ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zoveel heb je elkaar ook niet te vertellen heMaargoed, mochten we wat gaan drinken ofzo dan verschijnt dit topic in je AT
Ja ik wilde ook bij gaan pratenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:50 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
niet zoveel te vertellen?? Je hebt haar minstens 8 jaar niet gezien ofzo![]()
![]()
hoop bij te praten dacht ik zo![]()
![]()
Ga haar straks bellen. Het is nu nog vroegquote:
En nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga haar straks bellen. Het is nu nog vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |