Ik besef dat er in mijn profiel weinig info over mij staat terwijl dat eigenlijk best wel belangrijk is bij mijn vraag.
Bij deze dus iets over mezelf:
Ik ben 40, getrouwd en heb een dochter van 14.
Voor mijn werk rij ik op een reachstacker, da's zeg maar een heftruck die zeecontainers optilt.
Hobby's zijn: Sleutelen aan auto's en motoren, internetten, lezen en chips eten.
Waarom wil ik naar deze top? Dat is behoorlijk persoonlijk maar het lijkt me niet meer dan redelijk om het te vertellen;
Een aantal jaren geleden raakte ik arbeidsongeschikt door versleten tussenwervelschijven in mijn rug.
In Belgie heb ik 2 protheses laten zetten en ik werk inmiddels weer 100% gelukkig.
Na die operatie kwamen we tijdens een vakantie weer in Oostenrijk en daar zag ik de "Knoten" (bergtop) weer.
Was vóór mijn rugproblemen al een pittige wandeling (meerdere malen de top gehaald) maar toen ik em zag een half jaar na mijn operatie was het opnieuw een uitdaging.
Ik zei het eigenlijk voor de grap: "Mijn rug schijnt weer goed te zijn, ik ga de Knoten lopen."
En verdomd, gehaald!
Dat gaf me echt een gevoel van overwinning...
Nu zag ik deze berg en had weer hetzelfde....ik MOET daar bovenop staan!
Maar omdat vrouw en dochter het niet zien zitten zoek ik langs deze weg iemand anders om deze top te halen.
Ik hoop dat ik door het geven van persoonlijke info de drempel om te reageren iets verlaagd heb.