De hotdog is de meest loyale hond die ik kenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of ik die symbolische hotdogs mag verkopen in mijn braderiekraam
nieuw zijn ze best duur, ik zou zo rond de 25 gaan, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
Wat kan ik vragen voor een nieuwe digitale fotolijst, in doos, 7"?
15 euro als richtprijs doen?
Volgens mij mag dat helemaal nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef verita het volgende:
Goh, wat 'toevallig': er loopt ook een andere actie? Veiling shirt BV Veendam, voor het goede doel
of ben ik nou aan 't bitchen
Fijne datum uitgekozen idd...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef verita het volgende:
Goh, wat 'toevallig': er loopt ook een andere actie? Veiling shirt BV Veendam, voor het goede doel
of ben ik nou aan 't bitchen
Ze gaan al dichtquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef verita het volgende:
Mja, daarbij opent ze ook nog meerdere topics, met verschillende shirts. Kan bijna niet anders dan opzet zijn, zo een uurtje voor 'onze' actie.
Ik weet wel dat ik me niet moet opwinden hierover, maar doe het toch.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmnkeee, nog 1 uur en 20 minuten. Genoeg tijd om even naar de pin te lopen en mn hardste onderhandelingsgezicht op te zetten.
TE DUUR!
DAS VEEL TE VEEL VERDEROP LIGT HET VOOR 30 ct!!!
ZOMG ARE YOU KIDDING ME NIEUW ZIJN ZE DUURDER!!!!!!!
* DP in da (flee)market for vaporiser en lush*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmnkeee, nog 1 uur en 20 minuten. Genoeg tijd om even naar de pin te lopen en mn hardste onderhandelingsgezicht op te zetten.
TE DUUR!
DAS VEEL TE VEEL VERDEROP LIGT HET VOOR 30 ct!!!
ZOMG ARE YOU KIDDING ME NIEUW ZIJN ZE DUURDER!!!!!!!
* DP in da (flee)market for vaporiser en lush*
OMG...jeugdsentimentquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
Maar wacht, er is meer!! Koop NU en je krijgt ook nog deze amazing waterpijp in decoratief kistje!! En voor de eerste koper gooien we er ook nog een pijpje bij!! Laat deze fantastische aanbieding niet aan u voorbij gaan!!!
[ afbeelding ]
Maken we Fok dan niet kapot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef JJH het volgende:
Ik wil een hotdogs verkopen, maar vervang dat PM stukkie wel ff door een link naar het topic, prima toch?
En hoe laat drukken we met z'n allen op "plaatsen", 14:00 precies?
Ik heb zoooooveel spullen dat men vond dat ik maar drie kraampjes moest openen.quote:
Zal wel loslopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik ben benieuwd![]()
Maar idd loopt de boel niet krakend vast als we binnen 10 seconden 30 topics openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |