muggen en wespen vang je nog wel in zo'n doorgeknipte colafles waar je zoete troep in doet en hem op de kop terug zet.. dat doe je met vliegen echt niet..!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vliegen zijn nog wel de insecten waar je het minste last van hebt
Muggen en wespen zijn veel erger. En horzels, en dazen, en ander prikkend kuttuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
gezellig!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
jah joh, vandaag hier ook. Ik heb de hele dag het gezelschap gekregen van een vlieg!
Niet omdat jij niet weet hoe, neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef Aalbers het volgende:
[..]
muggen en wespen vang je nog wel in zo'n doorgeknipte colafles waar je zoete troep in doet en hem op de kop terug zet.. dat doe je met vliegen echt niet..!
Geniaal plan.quote:
Echt, heb meer met me armen zitten zwieren dan wat andersquote:
Soms gaat er eentje op mijn monitor zitten. je kan die beesten echt helemaal kleurenblind dollen met een muispijlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef banaantjeEE het volgende:
jah joh, vandaag hier ook. Ik heb de hele dag het gezelschap gekregen van een vlieg!
Kameleon op de schouder, ideaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:05 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Geniaal plan.Loop je door de stad of zit je ergens te chillen, komt er zo'n vervelende vlieg aan.
Ineens: Hop weg vlieg en je hoeft ook geen extra voedsel voor je kameleon te kopen.
Hahaha.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt, heb meer met me armen zitten zwieren dan wat anders
Wel leuk huisdier om wat kilo's kwijt te spelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms gaat er eentje op mijn monitor zitten. je kan die beesten echt helemaal kleurenblind dollen met een muispijlTop-amusement!
Die ga ik zeker eens proberen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms gaat er eentje op mijn monitor zitten. je kan die beesten echt helemaal kleurenblind dollen met een muispijlTop-amusement!
Zijn spinnen ook insecten eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
Mee eens: God's meest waardeloze creatie: insecten.
Jouw OP was zo mooi geschreven, maar ik was het vergeten om het te bookmarken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
Mee eens: God's meest waardeloze creatie: insecten.
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn spinnen ook insecten eigenlijk?
Want die zijn wel nuttig.
Dat heb ik dus net gezien in de huiskamer, was al op 5 plekken gestokenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |