Tja, hoe kun je dan in hemelsnaam op een doek zetten dat je wel even kampioen wordt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
2 keer, het kampioenschap van 1984 valt net buiten de laatste 25 seizoenen.
Fokkers die vragen... worden overgeslagenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maak je zo even tosti? I'm hungryyyyy
Je bedoelt het Gelredome neem ik aanquote:
Het is dus nog ergerquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
2 keer, het kampioenschap van 1984 valt net buiten de laatste 25 seizoenen.
Succes vanmiddag.quote:
Er lopen overal wel een paar retards hoor. Het is niet dat het hele stadion volhangt hiermee of dat het kampioenschap leeft bij de supporters. In tegendeel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, hoe kun je dan in hemelsnaam op een doek zetten dat je wel even kampioen wordt?
Feyenoord is een geweldige grote mooie club hoor (Mooiste in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord imo), maar ik vind Feyenoord eigenlijk al jaren een subtopper om eerlijk te zijn.
Hebben ze weer een reden om de overwinning van Heracles aan alles te wijten behalve het spel van Heracles.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:28 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk raar dat Heracles ook geen supporters mag meenemen, zij kunnen er immers niets aan doen.
Op hun aanhang na zijn ze in alle opzichten het contact met de top al lang kwijtgeraakt, beetje vergelijkbaar met clubs als Newcastle en FC Köln. Als ze in een sterkere competitie gespeeld hadden waren ze al lang een keer gedegradeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, hoe kun je dan in hemelsnaam op een doek zetten dat je wel even kampioen wordt?
Feyenoord is een geweldige grote mooie club hoor (Mooiste in het rijtje PSV, Ajax, Feyenoord imo), maar ik vind Feyenoord eigenlijk al jaren een subtopper om eerlijk te zijn.
Dat weet ik wel.. Ik doel ook op degene die dat doek heeft gemaakt..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er lopen overal wel een paar retards hoor. Het is niet dat het hele stadion volhangt hiermee of dat het kampioenschap leeft bij de supporters. In tegendeel.
NAC toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:31 schreef detulp050 het volgende:
Respect voor de trouwe Feyenoordfans
Vitesse met z'n lege stadion
En volgende week? En dan? En dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
En ik ben vandaag voor:
Heracles
Feyenoord
TWENTE!!!
FC Utrecht
VVV-Venlo!
Dan ben ik voor Ajaxquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En volgende week? En dan? En dan?
quote:
Oh nee dus... Zag die herhaling danquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
Was dat een penalty?
En ze bieden de spelers op dit moment nog betere salarissen dan de subtop, hoewel AZ en Twente ook steeds beter betalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op hun aanhang na zijn ze in alle opzichten het contact met de top al lang kwijtgeraakt, beetje vergelijkbaar met clubs als Newcastle en FC Köln. Als ze in een sterkere competitie gespeeld hadden waren ze al lang een keer gedegradeerd.
Sowieso, een spandoek met "we gaan proberen Europees voetbal te halen" is het ook weer niet echt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er lopen overal wel een paar retards hoor. Het is niet dat het hele stadion volhangt hiermee of dat het kampioenschap leeft bij de supporters. In tegendeel.
"Mario we degraderen niet"quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso, een spandoek met "we gaan proberen Europees voetbal te halen" is het ook weer niet echt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:36 schreef NoizEkick het volgende:
Van Dijk Timmert aan de weg. Dat is duidelijk.
Nee DK, nu krijg je geen gelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat die domme dravers van Vitesse zichzelf maar kapot lopen. In de 2de helft wordt het gewoon 0-5
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat die domme dravers van Vitesse zichzelf maar kapot lopen. In de 2de helft wordt het gewoon 0-5
"Gewoon 0-5"quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die Eredivisie-ballen zijn hard hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom komen die voorzetten 9 van de 10 keer niet aan? Zo moeilijk is dat niet hoor, gewoon richting 2e
paal.
Ga heenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die Eredivisie-ballen zijn hard hoor.
Als het 0-5 zou worden lijkt me dat juist heel ongewoonquote:
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?quote:
Feyenoord wint altijd in Arnhem.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het 0-5 zou worden lijkt me dat juist heel ongewoon.
is dat het nieuwe modewoord van 2009/2010? "Targetman"? Ik had het tot een paar weken terug nog nooit gehoord, en nu heeft iedereen het ineens over een "targetman". Wat is er mis met "aanspeelpunt"quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Jorwol het volgende:
Vitesse kijkt dit goed af van NEC, sterke targetman voorin en voor de rest vooral verdedigen wanneer Feyenoord aanzet.
True.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom toch altijd die korte corners. Rag die bal gewoon voor 't goal.
Moet je wat meer Football Manager spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
is dat het nieuwe modewoord van 2009/2010? "Targetman"? Ik had het tot een paar weken terug nog nooit gehoord, en nu heeft iedereen het ineens over een "targetman".
blijft het meest onbegrijpelijke fenomeen in voetbal, ik zie er zelden rendement uitkomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom toch altijd die korte corners. Rag die bal gewoon voor 't goal.
Oh, dat speel ik nooitquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je wat meer Football Manager spelen.
Joah.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?
Fucking kutgeluid.
Eens. Heb daar ooit nog eens een topic voor geopendquote:
Dat is een Vuvuzelaquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?
Fucking kutgeluid.
Ik snap het wel als je tijd moet rekken. Beetje bij de cornervlag ouwehoeren enzo, maar anders..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Heb daar ooit nog eens een topic voor geopend.
99 vd 100 lopen die corners in de soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |