Ga heenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die Eredivisie-ballen zijn hard hoor.
Als het 0-5 zou worden lijkt me dat juist heel ongewoonquote:
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?quote:
Feyenoord wint altijd in Arnhem.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het 0-5 zou worden lijkt me dat juist heel ongewoon.
is dat het nieuwe modewoord van 2009/2010? "Targetman"? Ik had het tot een paar weken terug nog nooit gehoord, en nu heeft iedereen het ineens over een "targetman". Wat is er mis met "aanspeelpunt"quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Jorwol het volgende:
Vitesse kijkt dit goed af van NEC, sterke targetman voorin en voor de rest vooral verdedigen wanneer Feyenoord aanzet.
True.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom toch altijd die korte corners. Rag die bal gewoon voor 't goal.
Moet je wat meer Football Manager spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
is dat het nieuwe modewoord van 2009/2010? "Targetman"? Ik had het tot een paar weken terug nog nooit gehoord, en nu heeft iedereen het ineens over een "targetman".
blijft het meest onbegrijpelijke fenomeen in voetbal, ik zie er zelden rendement uitkomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom toch altijd die korte corners. Rag die bal gewoon voor 't goal.
Oh, dat speel ik nooitquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je wat meer Football Manager spelen.
Joah.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?
Fucking kutgeluid.
Eens. Heb daar ooit nog eens een topic voor geopendquote:
Dat is een Vuvuzelaquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb jij ook dat achterlijke gezoem?
Fucking kutgeluid.
Ik snap het wel als je tijd moet rekken. Beetje bij de cornervlag ouwehoeren enzo, maar anders..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Heb daar ooit nog eens een topic voor geopend.
99 vd 100 lopen die corners in de soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |