quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
lalalalala
Iemand?quote:[18:44:32] <&Forza[chefkok]> Hmm.
[18:44:38] <&Forza[chefkok]> Wat ik me altijd afvraag he.
[18:44:49] <&Forza[chefkok]> Er is er eentje dood die wat voor Ajax heeft betekend.
[18:45:05] <&Forza[chefkok]> Dan rollen ze zo'n fucking groot spandoek uit over 2 vakken.
[18:45:28] <&Forza[chefkok]> A, wat kost dat, om ff zo'n fucking groot doek te laten maken. B. Wat doe je na die ene keer met dat doek?
[18:45:38] <&Forza[chefkok]> C Bestaat zo'n doek uit 1 geheel?
[18:45:39] <~Busteraap`Joods> Bobby Haarms![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef Messenga het volgende:
BlackCardGreg on Twitter: Scrd vs RKc jewz.
RachidL:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef Messenga het volgende:
BlackCardGreg on Twitter: Scrd vs RKc jewz.
Sheotahul:quote:Als greg scoort gaat ie in de camera zegge: tonight at supperclub cruise 5th avenue be there hahahahha12 minutes ago from TwitterBerry
quote:Zometeeen Ajax Rkc watchin vdWiel doin is thing ya knowwwabout
1 hour ago from UberTwitter
De tekst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Shit, ik schaam mequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Royalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Heel triest! Superjosti's! Niet alleen vanwege de tekst. Dat hele Joden-gedoe is diep triest!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Dat dacht ik ook "quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Tis idd beschamend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Slechter dan Steppe kan niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wevers is echt verreweg de slechtste keeper van de competitie.
Ow my Godquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
Vader A. kan daar een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Israel hier ver vandaan!
lalalalala
NVS 6?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Heel triest! Superjosti's! Niet alleen vanwege de tekst. Dat hele Joden-gedoe is diep triest!
Ondertussen nog geen livestream gevonden!
Ik leef met je mee, zit hier in India maar niks werkt lijkt het wel en thuis heb ik gewoon ELquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:03 schreef Voltreffer het volgende:
Jezus.
Wat een pain in the ass trouwens om iets te volgen vanuit het buitenland. Iemand een goede pm?
Zuid Afrika was dat tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef Dynastic het volgende:
Rommedahl
Wat betreft die actie dan, doet me denken aan een kans van een land in de Confederationscup.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
Jullie snappen dit topic niet. Je zet er neer wat er gebuert voor de mensen die het niet zien. En niet 26 keer Rommedahlof OMG
Gelukkig snap jij het wel he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
Jullie snappen dit topic niet. Je zet er neer wat er gebuert voor de mensen die het niet zien. En niet 26 keer Rommedahlof OMG
Ik snapte dat Dennis een Rommedahltje uithaalde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
Ae. De Ceulaer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef Cheiron het volgende:
Daar werd Aldeirwereld even gedold door de Ceulear(?)
Ze komen iets in de wedstrijd niet echt kansen wel aanvallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef versteegrob het volgende:
Hoe speelt Ajax? Heeft RKC al kansen gehad?
Ik zoek gewoon een goede url.quote:
PM Mequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Barca het volgende:
Eindelijk een stream gevonden. Engels commentaar
link? (pm als je wilt) engels commentaar is opzich we loke.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Barca het volgende:
PM ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Barca het volgende:
Dan niet manquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een goede url.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:12 schreef Palmboom313 het volgende:
OMG hou eens op met dat stream vragen in dit topic
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:12 schreef Ad_rem het volgende:
NVS 6 doet het een stuk beter dan NVS 1.
(sopcastkanaal 74179)
Ik heb gvd voor mijn stream betaald, maar die krijg ik niet aan de gang.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:12 schreef Palmboom313 het volgende:
In topic streams worden ook geen url's gegeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik moet het er maar mee doen.quote:
Mag het verdomme hopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef Rikketik het volgende:
Netjes, RKC!
Maar Ajax schiet er nog wel één of twee in.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Merkie het volgende:
Wtf doet de Ajax-verdediging, het lijken net lantaarnpalen ofzo. Ze doen niks.
RKC heeft Metaj op hem gezet. Die volgt hem overal op het veld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:19 schreef TheArt het volgende:
Aissati speelt echt drama tot nu toe.
Idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ze laten gewoon steeds hun tegenstander aan de bal komen en zelfs daarna word er nog halfjes ingegrepen....
Veel te veelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef versteegrob het volgende:
Hoeveel kansen heeft Ajax nu gehad dan?
De Zeeuw dacht ik?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Superheld het volgende:
Wie verloor die bal op het middenveld bij de 1-1? Zag er ook niet best uit
4-0 ja, die tegengoal had nooit mogen vallenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Cheiron het volgende:
We hebben gewoon een topspits nodig. Zoveel schoten en kansen, het had al 4-1 moeten staan
Had je Berg moeten kopen he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Cheiron het volgende:
We hebben gewoon een topspits nodig. Zoveel schoten en kansen, het had al 4-1 moeten staan
En 28 miljoen voor Huntelaar en 23 miljoen voor sneijder en wij verkopen Drenthe voor 7,5 miljoen. En zie nu eens wie maakt het meeste kans maakt op een basisplaats bij Real. Juist ja Drenthequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef Merkie het volgende:
En die paupers achterin worden straks weer voor 8 miljoen verkocht ofzo. Ja, ik ben jaloers.
Aissati.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Superheld het volgende:
Wie verloor die bal op het middenveld bij de 1-1? Zag er ook niet best uit
Een beetje pech. Aanvallend is er niet zoveel mis met Ajax, de verdediging is alleen niet goed. Als het 1-0 zou staan en je schiet voor rust de 2-0 erin, dan kan je in de tweede helft uitlopen naar 5-0. Appeltje, eitje, tot de volgende week. Nu is het onnodig billenknijpen omdat er prutsers achterin staan die hoogstens subtopniveau zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Cheiron het volgende:
Daar had een topspits natuurlijk weinig tegen kunnen doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef Szura het volgende:
[..]
4-0 ja, die tegengoal had nooit mogen vallen
idd. same oldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Wilskracht het volgende:
Jol schrikt zich rot van het aantal kansen dat Ajax mist.
Wij zijn dat gewend.
Alles wordt recht op de keeper geschotenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een beetje pech. Aanvallend is er niet zoveel mis met Ajax, de verdediging is alleen niet goed. Als het 1-0 zou staan en je schiet voor rust de 2-0 erin, dan kan je in de tweede helft uitlopen naar 5-0. Appeltje, eitje, tot de volgende week. Nu is het onnodig billenknijpen omdat er prutsers achterin staan die hoogstens subtopniveau zijn.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En 28 miljoen voor Huntelaar en 23 miljoen voor sneijder en wij verkopen Drenthe voor 7,5 miljoen. En zie nu eens wie maakt het meeste kans maakt op een basisplaats bij Real. Juist ja DrentheHadden we veel meer voor moeten vragen
Gezien het aantal kansen...quote:
Dat is wel een beetje jammer. Suarez is ook geen echte afmaker wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Cheiron het volgende:
Alle
[..]
Alles wordt recht op de keeper geschoten
kuch*Vertonghen, Urby *kuchquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een beetje pech. Aanvallend is er niet zoveel mis met Ajax, de verdediging is alleen niet goed. Als het 1-0 zou staan en je schiet voor rust de 2-0 erin, dan kan je in de tweede helft uitlopen naar 5-0. Appeltje, eitje, tot de volgende week. Nu is het onnodig billenknijpen omdat er prutsers achterin staan die hoogstens subtopniveau zijn.
Het is Vertonghen hè!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Die Vertonghen heeft geen grip op de wedstrijd.
Als ze aan de ene kant niet vallen, dan vallen ze aan de andere kant he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:26 schreef Barca het volgende:
Straks wordt het nog 1 - 5.
Probeer eerst eens De Ceulaer de baas te blijven voordat je tegen Ronaldo gaat spelen.quote:Vertonghen: "Barcelona zou fantastisch zijn"
Bij het doelpunt tegen ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef Cheiron het volgende:
Alle
[..]
Alles wordt recht op de keeper geschoten
Zo typisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wielaert is weer eens aan het wijzen.
Beter dan die Vertonghen die als een zoutzak met een kater van jewelste over het veld loopt op dit momentquote:
Ja, als Ajax vandaag meer goals scoort dan RKC dan wint Ajax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef buddyb het volgende:
RKC kan hier gewoon winnen als ze het achterin een beetje dicht houden.
Wordt wel eens tijd ja met Stekelenburg wordt je nameljk normaal gesproken nooit kampioen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:31 schreef versteegrob het volgende:
Wanneer haalt Ajax is een keeper die punten pakt en normaal kan uittrappen.
Daar wil ik wel bij zijn, heb ook nog wel wat te zeggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef NoizEkick het volgende:
Jol moet zometeen even een helse donderpreek gaan geven in de kleedkamer.
Ik vind het er dramatischer uit zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef buddyb het volgende:
Verdedigend is het nog even dramatisch als een seizoen geleden.
Denk wel dat dat erin zitquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef NoizEkick het volgende:
Het is een wonder dat hij nog steeds bij RKC speelt. Bij Willem/Nec/NAC/Twente zou hij niet misstaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Ceulaer laat Vertonghen alle hoeken van het veld zien.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, als Ajax vandaag meer goals scoort dan RKC dan wint Ajax.
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef buddyb het volgende:
Dat is ze deze wedstrijd nog geen seconde gelukt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef buddyb het volgende:
RKC kan hier gewoon winnen als ze het achterin een beetje dicht houden.
ssstquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef Barca het volgende:
Wielaert speelt anders als enige verdediger wel aadig.
Tegen zo veel kwaliteitsgebrek valt niet te praten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef NoizEkick het volgende:
Het is dan ook Ajax hè!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef buddyb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |