abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:49:22 #1
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71710405
Hallo,
De vriendin van een vriend van mij wilt graag dat ik haar neuk, dit wil ik natuurlijk wel doen. Alleen wil de vriend dan tussendoor ook heel eventjes waarna ik weer verder mag uiteraard. Het is geen optie om het stiekem te doen want het meisje is financieel afhankelijk van de jongen.
Normaal heb ik er wat tegen om om de beurt een meisje te geven omdat het een beetje homo is en ik die jongen niet naakt of bezig hoef te zien. Maar het is zo'n lekker strak wijf dat ik het wel overweeg, bovendien krijg ik er geld voor en ik heb net m'n rijbewijs en wil graag een auto halen
Ik woon nog thuis dus heb niet veel vaste kosten, hoewel ik waarschijnlijk later een goed betaalde baan krijg wil ik op dit moment met een klein autootje beginnen. Ik heb mijn ogen laten vallen op een VW Golf maar ben nog steeds aan het rondkijken, meer dan 2500 wil ik niet betalen. De auto van mijn ouders lenen is ook geen optie want mijn moeder heeft al laten weten dat ze dit liever niet heeft, mede omdat ze laatst een nieuwe hebben gekocht en ik dus pas net een rijbewijs heb. Als ze er naast zit mag het wel maar daar zie ik geen lol in. Ik wil het voornamelijk gebruiken voor uitgaan want anders moet ik met die kk OV terug

Zijn er dingen waar ik op moet letten wanneer we om de beurt naar binnen gaan? Soa ofzo?
-x-

[ Bericht 0% gewijzigd door muay-toy op 08-08-2009 16:57:23 ]
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_71710416
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_71710432
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_71710438
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:49 schreef muay-toy het volgende:
Hallo,
De vriendin van een vriend van mij wilt graag dat ik zijn haar neuk, dit wil ik natuurlijk wel doen. Alleen wil de vriend dan tussendoor ook heel eventjes waarna ik weer verder mag uiteraard. Het is geen optie om het stiekem te doen want het meisje is financieel afhankelijk van de jongen.
Normaal heb ik er wat tegen om om de beurt een meisje te geven omdat het een beetje homo is en ik die jongen niet naakt of bezig hoef te zien. Maar het is zo'n lekker strak wijf dat ik het wel overweeg, bovendien krijg ik er geld voor en ik heb net m'n rijbewijs en wil graag een auto halen
Ik woon nog thuis dus heb niet veel vaste kosten, hoewel ik waarschijnlijk later een goed betaalde baan krijg wil ik op dit moment met een klein autootje beginnen. Ik heb mijn ogen laten vallen op een VW Golf maar ben nog steeds aan het rondkijken, meer dan 2500 wil ik niet betalen. De auto van mijn ouders lenen is ook geen optie want mijn moeder heeft al laten weten dat ze dit liever niet heeft, mede omdat ze laatst een nieuwe hebben gekocht en ik dus pas net een rijbewijs heb. Als ze er naast zit mag het wel maar daar zie ik geen lol in. Ik wil het voornamelijk gebruiken voor uitgaan want anders moet ik met die kk OV terug

Zijn er dingen waar ik op moet letten wanneer we om de beurt naar binnen gaan? Soa ofzo?
-x-

Als de auto gewoon apk heeft en niet teveel gelopen heeft tie geen beurtje nodig dacht ik zo.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:52:00 #5
158452 IQM
I am the one
pi_71710447
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71710467
Controle eerst ff haar kilometerstand dan weet je direct hoe groot de kans is dat je een SOA krijgt.
pi_71710472
pi_71710483
quote:
bovendien krijg ik er geld voor
Man-whore
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71710498
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:52 schreef IQM het volgende:

pi_71710510
Dat je op tijd opzij gaat als je vriend gaat beginnen... Anders zit je er zo tussen...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:56:18 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71710515
quote:
... dat ik zijn haar neuk ...
Dat plakt
censuur :O
pi_71710517
quote:
Hallo,
De vriendin van een vriend van mij wilt graag dat ik zijn haar neuk
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:57:40 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71710536
Anders wil ik het wel graag van je overnemen TS, het geld mag je houden!
PM bij interesse.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71710550
quote:
Hallo,
De vriendin van een vriend van mij wilt graag dat ik zijn haar neuk, dit wil ik natuurlijk wel doen.
Ik wist dat deze user een mongool was, maar dit slaat echt alles.

Ga lekker z'n haar neuken dan, imbeciel.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:58:44 #15
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71710557
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71710570
Pics? Eigenlijk had er al een slotje op gemoeten maar ik geef je nog een kans.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:01:03 #17
210679 muay-toy
pi_71710588
nog steeds geen reacties gehad op mijn vraag
pi_71710677
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef muay-toy het volgende:
nog steeds geen reacties gehad op mijn vraag
Ik ook niet.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:10:22 #19
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71710736
quote:
-x-
Dat je allebei een eigen condoom gebruikt ipv beurtelings dezelfde te delen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:13:05 #20
210679 muay-toy
pi_71710799
condoom snap ik wel en aan t einde is het de bedoeling datwe bukake doen op dr face
pi_71710877
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef muay-toy het volgende:
condoom snap ik wel en aan t einde is het de bedoeling datwe bukake doen op dr face
Helemaal veilig is om in het condoom klaar te komen, en dan over haar gezicht uit te knijpen. Succes!
We komen hard, zo hard.
pi_71710918
Volgens mij moet je voor bukake met meer dan twee zijn

Daarnaast: Dude!
pi_71710926
ONZ Topic
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:20:28 #24
210679 muay-toy
pi_71710951
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:16 schreef focal het volgende:

[..]

Helemaal veilig is om in het condoom klaar te komen, en dan over haar gezicht uit te knijpen. Succes!
dat vind ze denk ik niet opwindend ma kan wel vrage. thnx!
nog meer tips/hints?
pi_71711092
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71711151
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef muay-toy het volgende:

[..]

nog meer tips/hints?
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=72614.0;wap2
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:33:35 #27
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_71711211
Waarom staat dit topic in seksualiteit en niet in Planes, Trains & Automobiles
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:39:44 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71711326
Wat een verhaal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:48:25 #29
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_71711480
pi_71711586
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71711624
De tyfus...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:26:01 #32
210679 muay-toy
pi_71712126
heb het van dat haar neuken als aangepatst dus niet zeuren daaa over
pi_71712194
Doet me denken aan dat topic van "Help, mijn vrouw gaat vreemd" en die lakstift
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71712329
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef muay-toy het volgende:
heb het van dat haar neuken als aangepatst dus niet zeuren daaa over
Hier nog wat tips:"

The Pirates Treasure
Terwijl je jouw vriendin in haar kont neukt haal je jouw leuter af en toe naar buiten om te kijken of er geen kak aan zit. Op een gegeven moment trek je hem naar buiten met de lang verwachte, diep begraven bruine schat. Roep dan "Aaargh" als een echte piraat.

The Woody Woodpecker
Als vriendin op haar knieën je ballen likt sla je met je taaie lul in een snel tempo op haar voorhoofd. Taptaptaptap! Lol.

The Rear Admiral
Een heuse topper. Neem je vriendin van achteren terwijl je allebei staat. Zorg dat als ze voorover buigt ze niets aan kan raken. Dan ga je zover naar binnen dat je met je heupen tegen haar reet zit en begint haar vooruit te duwen. Het is natuurlijk lachen als je ze tegen een tafel of de muur duwt of zelfs voorover laat vallen met haar schedel op de grond. Maar dat telt niet. De status 'Rear Admiral' verwerf je door al neukende je vriendin door de kamer te manoeuvreren zonder iets te raken en zonder je handen te gebruiken.
pi_71712390
Als je zonder condoom neukt moet je erop letten dat jij eerder klaarkomt dan die vriend van je, anders zit je in zijn kwak te roeren.
pi_71712500
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef muay-toy het volgende:

[..]

nog meer tips/hints?
Dus je ma wil je niet haar auto lenen, maar ze wil wel aan een meisje vragen of jij een vol condoom over haar mag uitknijpen?

Om het meisje in de stemming te krijgen zou ik je overigens willen aanraden het verhaal over de auto uit de TS aan haar te vertellen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:51:24 #37
210679 muay-toy
pi_71712660
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:39 schreef Gesloten het volgende:
Als je zonder condoom neukt moet je erop letten dat jij eerder klaarkomt dan die vriend van je, anders zit je in zijn kwak te roeren.
dit vind ik ook een goede. thnx!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:18:55 #38
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_71713375
dat mensen zo wanhopig kunnen zijn.
pi_71713447
tvp
pi_71713713
quote:

Ik woon nog thuis dus heb niet veel vaste kosten, hoewel ik waarschijnlijk later een goed betaalde baan krijg wil ik op dit moment met een klein autootje beginnen.
Uit profiel TS:
opleiding: hoge opleiding
beroep: hoogopgeleide

VMBO schat ik zo?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71713883
Let erop dat er geen opnames van worden gemaakt.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:44:55 #42
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71715320
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Let erop dat er geen opnames van worden gemaakt.
Juist wel als je maar betaald wordt voor die auto!

Wat een verhaal zeg pffffff
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_71718474
quote:
Hallo,
De vriendin van een vriend van mij wilt graag dat ik haar neuk, dit wil ik natuurlijk wel doen. Alleen wil de vriend dan tussendoor ook heel eventjes waarna ik weer verder mag uiteraard. Het is geen optie om het stiekem te doen want het meisje is financieel afhankelijk van de jongen.

-x-
En toen werd je wakker of niet soms?

Maar mocht je er in je droom toch aan toe komen, gewoon met condoom neuken, dan komt het allemaal goed zolang je die condoom niet samen deelt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:56:10 #45
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71718511
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:54 schreef erodome het volgende:

[..]

En toen werd je wakker of niet soms?

Maar mocht je er in je droom toch aan toe komen, gewoon met condoom neuken, dan komt het allemaal goed zolang je die condoom niet samen deeld
deeld?
pi_71718527
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:56 schreef Rosbief het volgende:

[..]

deeld?
Ja ja ja, ik zag het al, kletsen en typen gaat niet goed samen, dit was zelfs voor mijn doen wel heel erg
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_71718624
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:36 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

...

The Pirates Treasure
Terwijl je jouw vriendin in haar kont neukt haal je jouw leuter af en toe naar buiten om te kijken of er geen kak aan zit. Op een gegeven moment trek je hem naar buiten met de lang verwachte, diep begraven bruine schat. Roep dan "Aaargh" als een echte piraat.
...
Ik ga helemaal kapot hier
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71718858
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:36 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Hier nog wat tips:"

The Pirates Treasure

The Woody Woodpecker
Als vriendin op haar knieën je ballen likt sla je met je taaie lul in een snel tempo op haar voorhoofd. Taptaptaptap! Lol.

The Rear Admiral
Een heuse topper. Neem je vriendin van achteren terwijl je allebei staat. Zorg dat als ze voorover buigt ze niets aan kan raken. Dan ga je zover naar binnen dat je met je heupen tegen haar reet zit en begint haar vooruit te duwen. Het is natuurlijk lachen als je ze tegen een tafel of de muur duwt of zelfs voorover laat vallen met haar schedel op de grond. Maar dat telt niet. De status 'Rear Admiral' verwerf je door al neukende je vriendin door de kamer te manoeuvreren zonder iets te raken en zonder je handen te gebruiken.
Post ze dan ook allemaal

Boze Draak Nadat je in de mond van een meisje bent klaar gekomen, sla je haar op het achterhoofd en laat je het zaad door haar neus eruit komen. Als ze nu overeind komt ziet ze eruit als een boze draak.

Arabische duikbrilEen zeer weinig voorkomende manouvre waarbij de man zijn testikels over de oogkassen legt terwijl hij gepijpt wordt. Anatomisch zeer moeilijk, maar dat is niets nieuws.

Het visgereiZeemannen gebruiken deze in de oude marinetijden. Voor men op een lange eenzame reis ging, nam men een grote pot, in zijn geheel gevuld met regenwormen. In tijden van eenzaamheid, open de pot en neuk een eind weg. De wormen zullen een glibberige stimulatiegeven en je proteinelading zal ze goed voeden.

Balzakken Deze is allen mogelijk voor de bevoorrechte genendragers, maar indien mogelijk, geweldig om te doen. Men trekt de balzak over het gezicht als pizzadeeg.

Berenklauw Synoniem voor extreem grote schaamlippen

Vleesgordijn De uitgewoonde toestand van de vagina na het oprekken ten gevolge van een uur of wat geneukt te hebben.

BierlulDit is wat de meeste mannen hebben na een goede avond drinken. Men zal proberen alles met een vagina te neuken onder de invloed van bierlul.

BlumpyVoor deze heb je wel een ranzig persoon nodig maar goed, het betreft een handeling waarbij de ene persoon de andere pijpt, terwijl de ander zit te schijten.

De wilde hengstJe begint op z'n hondjes en op het moment dat ze er echt begint van te genieten, grijp haar tieten zo hard mogelijk en roep namen van andere meisjes. Dit geeft het gevoel dat je een wilde hengst berijdt en dat deze wanhopig probeert je eraf te gooien.

Zak over de kop Soms zijn er wel eens meisje met een heerlijk lichaam, maar met het gezicht van een verlepte cokehoer. Verspil het lichaam niet ondanks je afkeer van haar lelijkheid. Neem een papieren zak en teken een smiley op deze zak, trek deze over haar hoofd en neuken maar!

Bruine stropdasAls je ongeveer halverwege je orgasme bent tijdens de anale sex, haal dan de penis uit de kont, in plaats van haar bruine anjer op te vullen met bulgaarse yoghurt, begin je haar te tietneuken, waarbij je een mooie bruine streep achterlaat tussen de borsten.

De dierenvriend Besmeer je geslachtsdeel royaal met pindakaas en roep de hond.

De stofzuigerTerwijl je een meisje op z'n hondjes neemt, bind haar armen vast achter op haar rug, til haar heupen op en ren door de kamer, haar gezicht duwende over het tapijt. Niet aan te raden bij zwaarlijvige dames.

De chili-dog Als je een lekkere warme drol op de borst van een meisje draait en haar daarna tietneukt.

Chocolade pizza Tijdens het baffen ontdekken dat de ander aambeien heeft.

De stoomstreep Het achterlaten van een strontvlek op de ribbenkast van een vrouw tijdens het tietneuken.

Cock-StuffingHet inbrengen van dunne, cilindervormige objecten (thermometers, draad e.d.) in het penisgaatje. Over langere periodes zal het gat oprekken en zullen steeds grotere objecten gebruikt worden, uiteindelijk met als doel dat een ander persoon dit gat kan "neuken".

Koude lunch Op iemands hoofd kotsen terwijl deze je pijpt.

Artistieke lichaamssappenTen eerste spuit je zaak overal op de vloer. Hiernaa lat je je vriendin menstrueren over je zaad. Roer het geheel met je vinger tot je een mooie rose mengsel hebt. Hierna beschilder je jezelf met dit mengsel en teken je de meest vreemde figuren, net als op de kleuterschool!

De Compton GangbangAls je een meisje ontmoet die zegt al een vriend te hebben maar toch met je meegaat voor een one-night-stand neem haar dan mee naar je huis. Bel je vrienden en zegt dat ze buiten je slaapkamer moeten wachten op je teken. Als het meisje bijna klaarkomt, roep je vrienden en laat ze haar in elkaar slaan. Dat zal haar leren om niet meer vreemd te gaan! (Dames kunnen deze handeling ook uitvoeren, iedereen heeft wel een dikke vriendin).

Donuts makenNeuk een meisje in de reet en spuit je lading over de oppervlakte van haar kont, die nu het uiterlijk heeft van een geglazuurde donut.

De kurkschroefKruis je vingers, middelvinger over de wijsvinger. Draai je pols naar voor en achter en duw deze in het gat van voorkeur. Na genoeg oefening zal je de kracht van een boor hebben opgedaan en kan je zelfs door hout heen.

MaisAls een meisje "mais" is bedoeld men dat ze zo ongelofelijk mooi is dat men met liefde en plezier de mais uit haar stront zou eten.

BankbatsenWanneer je een klein luchtdicht afsluitbaar boterhammen zakje met glijmiddel vult en dit tussen de kussen van het bankstel doet. Je gaat dan verder met de bank te neuken alsof het een vrouw zou zijn.

CoyoteDit komt voor als je 's morgens in het bed van een of ander lelijk wijf wakker wordt en af wil nokken. Je merkt dat je arm nog om haar heen geslagen is, omdat je haar zeker niet wilt wekken zit er niets anders op dan je eigen arm eraf te knagen.

Zaad container Doorgeneukte hoer

Zaadopboerende slikslet De actie die je maar een keer in je leven zal maken. Nadat je klaargekomen bent achterin de keel van een meisje, geef haar een grote fles van je favoriete sportdrank en laat het haar in een keer leegdrinken. Schud nu haar hoofd van voor naar achteren om het zaadopboerende slikslet effect te krijgen

Daisy kettingPersoon (A) is persoon (B) aan het beffen/ pijpen. Persoon (B) is weer partner (C) aan het beffen/ pijpen enzovoorts tot de laatste persoon, persoon (A) aan het pijpen/ beffen is.

Davey CrockettAlleereerst laat je wat spierverslappers in de vagina van het meisje lopen, doe een stuk van haar nertsenbontsjaal over je eikel en neuken maar.

Dirty SanchezNa het op z'n hondjes neuken, je vinger in de kont van het meisje steken en met de poepvinger onder haar neus door te halen. Hiermee laat men een mooie bruine snor achter waardoor het meisje lijkt op iemand met de naam Dirty Sanchez.

Duizelende draaikolkTerwijl je een meisje op z'n hondjes neemt vlakbij een toilet (bij voorkeur gevuld met stront, pis of beide) duw haar hoofd in de pot en trek door.

De hondenteilProberen je testikels in de anus van een meisje te proppen. Deze handeling heeft zijn naam te danken aan het feit dat dit ongeveer net zo moeilijk is als je hond in de teil houden onder het wassen.

Donkey PunchNeuk een meisje op z'n hondjes en net voor je klaarkomt steek je je pik in haar reet en sla haar achter in de nek. De klap op nek zal de spieren in de anus van de vrouw doen samentrekken en zodoende de penis afknijpen dat je het meest geweldige orgasme ooit beleefd.

Duct Tape Truc Een hamster in duct tape wikkelen zodat je deze veilig kan neuken zonder dat deze scheurt.

Hollandse oven Een lekkere scheet laten onder de dekens om deze vervolgens over het hoofd van je partner te trekken.

Hollandse verrassing Een hollandse oven met minder prettige afloop.

DVDA De benoeming voor de handeling "dubbel vaginaal-dubbel anaal". Deze term gebruiken we als een meisje 4 penissen neemt in 2 gaatjes.

De elektrische stoelTerwijl de man zit vastgebonden op een stoel wordt op ieder testikel een klem gezet, die op hun beurt weer verbonden zitten aan een stroombron (accu, batterij, adapter, enz.) dit zal er voor zorgen dat de man allerlei stuiptrekkingen, spasmen en spiersamentrekkingen krijgt. Hierna zal de vrouwelijke partner plaats nemen op de penis om ge-elektrocu-neukt te worden.

Felching Als men na een ander in de reet geneukt heeft en daarin is klaargekomen het zaad eruit zuigt, kan met maar ook zonder rietje.

VissenoogVan achter ram je beide vuisten in de anus, hierop zal de persoon zich omdraaien met een oog knipoogend, aangevend dat dit niets nieuws is.

Vishaak Nadat je de vinger in de kont hebt gestoken deze richting de vagina trekken.

Brandende amazoneNet voor het klaarkomen grijp je een aansteker en steek je het schaamhaar van de partner in brand waarna je dit uitmaakt door er over klaar te komen.

De grot doen overlopen De penis in de vagina brengen en volpissen.

De vliegende kameelTerwijl ze op haar rug ligt en je neukt haar, zittend op je knieen, ga je voorzichtig naar voren zonder je handen te gebruiken en steun je op je penis, die nog in de vagina zit. Maak een een snelle vliegbeweging met je armen en geeft een hoge brul als een vliegende kameel.

De vliegende hollanderTijdens het klaarkomen (in wat voor sexuele handeling dan ook) roepen "Hier kom de vliegende hollander" de mensen in de omgeving of de partner heeft geen idee waar het over gaat maar het kan wel leuke neveneffecten hebben.

De fonteinTerwijl je op haar gezicht zit en zij je bruine anjer likt, begin dan te rukken als een bezetene, bouw zoveel mogelijk druk op en spuit als een fontein over haar gezicht, nek en tieten.

Haarbal Als je tijdens het beffen van een meisje met een kokosmat van de HEMA tussen de benen een pluk haar in je keel krijgt.

De Rocheltunnel Rochel een zo groot mogelijk projectiel bij elkaar. Trek met 2 handen de anus van je partner open en spuug je rochel in de anus en laat je handen los.

Golden Shower Elke vorm van pis op je partner laten spetteren.

Pritten Met zaad de oogleden van je partner dichtplakken

Broodje Ham-kaasNadat je klaar bent gekomen over de vagina, de vrouw gaan beffen, een smakelijke combinatie van haar vlees en jou gesmolten kaas.

Slippende snelweg Tijdens het kontneuken warme diaree tegen komen en gewoon doen alsof het glijmiddel is.

Hoge duikDe kunst van de gehele penis uit het gat te halen waar deze zich momenteel in bevindt en deze in een beweging met brute kracht terug te rammen in het gat waar hij uit kwam.

De HindenburgAls een meisje zo slecht is in orale sex dat je gewoon wel moet roepen "De kwelling!" terwijl haar tandje het vlees van je lul afschrapen.

Biggetje rijdenTijdens dronkenschap of pure wanhoop. Zoek het dikste mokkel wat je kan vinden en bereid haar als een biggetje. Leukste in gezelschap van vrienden.

Hole In One De kunst om je eigen penis in de anus te krijgen. Vermijd erecties als je erin zit of je krijgt een gruwelijke klapper.

Hotdog op de gangTijdens het neuken ontdekken dat je nog niet eens de wanden van haar kut niet raakt, net als een hotdog op de gang gooien. Veel voorkomend met het buurtsletje of bij een enorm kleine penis.

Hete Karl Dat de vrouw de man pijpt die een moment eerder tot zijn ballen in haar vagina zat.

Warme Lunch Een drol in de mond te schijten.

NeukienTijdens het pijpen neuriet degene die aan het pijpen is zijn favoriete liedje, de vibraties die hierdoor ontstaan voelt men langs de penis en zal zeker een gezond orgasme teweeg brengen. Leuk voor verjaardagen.

De jagersbijeenkomst Elkaar onderschijten tijdens standje 69

Penisprikkeldraad Degene die je aan het pijpen is zal haar handen stevig om de penis houden en proberen je prikkeldraad te geven.

Jedi master Onder het neuken herhaaldelijk schreeuwen "ik ben je niet aan het neuken!"

De Jam-donutIemand een facial geven en vervolgens op de neus slaan. Dit resulteerd in een mengsel van bloed en zaad dat het gezicht het aanzicht geeft van een jam-donut.

Mexicaanse bonensausTijdens het neuken steek je je duim in het poepgaatje (zorg wel dat je duim goed nat is) dan steek je je duim in haar mond en duw je duim onder haar tong zodat ze de volle robuuste smaak ervaart van de mexicaanse bonensaus.

HamsterdoucheSpaar tijdens het beffen zoveel mogelijk vaginaal vocht op in je wangen, indien genoeg schud hevig van links naar rechts met je hoofd tussen haar benen terwijl je het uit je mond laat spetteren.

Schopfokken Sexuele bevrediging vinden in het herhaaldelijk in de aars getrapt worden.

De landhaaiDe vrouw gaat naakt, met het gezicht naar de muur, de handen op de muur, gespreid en zodanig gebogen dat haar kont uitsteekt. (sommige vrouwen is het aan te raden hoofdbescherming te dragen i.v.m. letsel) Nu gaat de man, naakt, met erecte penis aan de andere kant van de kamer staan, houdt zijn handen met de palmen tegen elkaar boven zijn hooft (als een haai) en doet de muziek van jaws na. Na een vooraf gesproken seintje sprint de man richting de vrouw op volle snelheid met zijn bekken naar voren en ramt hem achter in haar reet.

De scheurklemTijden de anale sex knijpt de vrouw zo strak mogelijk haar billen bij elkaar en begint wild op en neer te gaan met haar kont, trachtende de penis eraf te scheuren.

De mentholGepijpt worden door een vrouw die kort daarvoor een gematigde hoeveelheid hoestpastilles heeft gegeten, dit zorgt voor een plezierig, tintelend gevoel op de eikel.

De meloenenduik Kopstoten geven tegen de grote tieten van een vrouw. Altijd leuk.

De apenstaart De vrouw trekt de penis van de man tussen de benen door en pijpt hem.

De transferJij en je partner verbinden elkaars anus met een holle pijp. Persoon 1 schijt in de pijp, deze doorgevend in de anus van persoon 2.

De brommer Een meisje dat leuk is om te rijden tot je vrienden je er op zien.

De Mork Bekend geworden vanwege de serie Mork & Mindy. Steek je pink en ringvinger in de anus van het meisje, dan ram je je middel en wijsvinger in haar kutje.

Moses Een man die er op geilt ongestelde vrouwen te beffen. Verwijzend naar het feit dat mozes de rode zee scheidde.

De moterboot Tijdens het beffen de clitores tussen de lippen nemen en het geluid van een motorboot nadoen, zeer stimulerend.

Muffe plaaggeestVinger, lik, kus, enz. een meisje tot ze smeekt om sex, ga dan met je penis rond haar vagina tot ze haar hoogste punt van frustratie heeft bereikt stop je en trek je jezelf af. Als je klaar bent loop de kamer uit zonder een woord te zeggen.

De lunchtrommel Tik een vrouw op de kop die al een dag of 2-3 dood is. Doe je mond wijd open voor haar vagina en laat een vriend op haar maag springen, probeer zoveel mogelijk wat eruit komt te vangen!

Bulgaarse bisquitSoort van spelletje. Leg een koekje op de grond en ga met je vrienden in een kring om het koekje heenstaan. Nu dient iedereen zich af te trekken en moet proberen op het koekje klaar te komen. De laatste die klaarkomt is de gelukkige die het koekje op mag eten.

De vleeshaak Een vinger in de anus van je partner steken onder het neuken en voelend aan de baarmoedermond.

De taco Elke keer dat je zo dronken was dat je tijdens het beffen haar kut onder kotste.

De Oester De testikels worden verdoofd met ijs, deze neemt het meisje in de mond en kauwt erop.

Onder de tafel ligt een briefje..Als je een meisje van achteren neemt terwijl een vriend door haar gepijpt wordt speel je een spelletje "onder de tafel ligt een briefje.." Dit doet je denken aan je jeugd en veraangenaamd het aanzicht van je klaarkomende vriend.

De huur betalenEen standje waarin de vrouw op haar rug ligt met de knieen boven de schouders, terwijl de man de achterkant van haar enkels vasthoudt en met veel geweld stoot.

Boterham met pindakaas en jam Schijt op de kut van een vrouw als ze ongesteld is en begin haar te beffen.

Parelketting Als je op de nek of decollete van de vrouw klaarkomt neemt dit de vorm aan van een parelketting.

Het varkensspit Als je een meisje van achteren neemt terwijl ze iemand anders pijpt, dit oogt als een varken op het spit. Roteren is te proberen maar niet aan te raden.

Roze handschoenAls een meisje niet nat genoeg is tijdens de sex, als je er uiteindelijk uitkomt zitten er stukjes van de binnenkant van haar vagina op de penis, de roze handschoen.

De piratenschatTijdens de anale sex stuit je op een enorme lading stront. Na het ontdekken van deze schat in haar kontje roep je "Argh!" als een piraat.

Platen Neem een heldere plaat glas (of plexiglas) en houd deze boven het gezicht van je partner. Dit geeft het een mooi uitzicht van het geheel zonder de rotzooi achteraf.

De porcornbeker Neem je vriendin mee uit naar de bioscoop, koop een beker popcorn en wacht in de bios tot het licht uitgaat. Maak voorzichtig een gat in de bodem en doe je lul erdoor, bied je liefje wat popcorn aan. Als ze nu graait komt ze een aangename verrassing tegen, wie houdt er nu niet van beboterde popcorn?

Puerto ricaanse mistbank Tijdens standje 69 een natte scheet laten in de neus gaten van je partner.

De ram Terwijl je een meisje van achter neemt ritmisch haar hoofd tegen de muur bonzen, dit zou diepere penetratie mogelijk maken.

Admiraal van achterenStaand een meisje van achteren nemen, laat haar niets grijpen om aan vast te houden, nu duw je je heupen in haar achterste en duw haar rond. Het doel is haar tegen een muur of tafel te duwen. Je bereikt de status admiraal pas als je haar rond de kamer kan duwen zonder iets te raken en zonder je handen op haar heupen te houden.

Rode vleugels Tijdens het beffen je tong in de vagina steken en ontdekken dat ze ongesteld is.

BeademingAls een meisje slaapt, open voorzichtig haar mond zodat ze niet wakker wordt, hurk boven haar gezicht en zorg dat je kontgat precies boven haar mond zit. Laat nu de meest gruwelijke scheet die je ooit hebt gelaten en kijk of ze er wakker van wordt.

De rodeoGelijk aan de wilde hengst. Je neemt het meisje van achteren en op een afgesproken tijdstip grijp je haar staart en komen je vrienden binnen. Wie het 8 seconde volhoudt is een ware cowboy!

De rozensluiper Ga verleidelijk met een roos over de nek, borsten en de binnenkant van de dijen van je vriendin, ga zachtjes met de roos over haar lichaam terwijl je haar teder kust over haar hele lichaam. Als je haar in de stemming hebt voor een hartstochtelijke sexpartij, haal je lul tevoorschijn en rag hem in haar reet alsof je haar wilt straffen terwijl je met de roos als een zweep op haar billen slaat en vies tegen haar praat.

De roestige trombone Als een iemand met zijn tong rondwiebelt in je poepgat net als een trombonespeler.

ZandzakTijdens sex op het strand (met name goed te beoefenen op vakantiebestemmingen in Spanje e.d.) onopvallend het condoom afdoen en doorneuken tot je in haar klaarkomt. Als je er nu vanaf komt grijp je een handvol zand en gooi je deze in haar ogen om vervolgens hysterisch lachend weg te rennen terwijl zij verblind, poedelnaakt en waarschijnlijk zwanger achterblijft. (bij voorkeur op de laatste vakantiedag proberen).

De eenhoorn Plaats een strap-on dildo op het voorhoofd bind en bevredig je partner als een dolle eenhoorn.

De gordel Als een homo een andere homo pijpt en zelf ook gepijpt wordt

Shirley Temple Giet een blikje 7-up over je een meisje haar kut als ze ongesteld is en bef haar.

Pinkje rokenAls je je middel en wijsvinger in de vagina steekt en je pink in de anus. Na een paar minuten haal je je vingers eruit, ruik je aan je middel en wijsvinger en vervolgens zuig je een keer goed op je pink, allemaal in een vloeiende beweging.

Industriele stofzuiger Als een meisje je lul en ballen in de mond neemt en je een pijpbeurt geeft met geweldige zuigkracht.

Garnalen De tenen van de partner likken of zuigen.

Ski-en 2 mannen gaan tegen over elkaar staan, een meisje in het midden trekt hen beide af, net alsof ze aan het ski-en is.

Inwendige centrifuge De drollen van je partner met je lul door zijn/haar darmen bewegen.

Sneeuwbal Nadat een meisje je gepijpt heeft en het zaad in je mond spuugt.

De snuffelaar Neuk je ongesteld vriendin en veeg je pik af aan haar gezicht.

De vreemdeling Op je hand gaan zitten tot deze slaapt en vervolgens aftrekken, geeft het gevoel dat iemand anders het doet.

De vriezende vreemdeling Je hand laten slapen door deze in een emmer ijs te steken om vervolgens af te trekken.

De vreemdeling in de nacht Als 2 homo's beide hun handen verdoven en elkaar aftrekken. Het gevoel dat iemand anders het doet door iemand anders.

AchterklapAls een meisje niet de moeite waard is om te neuken, trek haar broek naar beneden, laat haar voorover buigen en trek je af om vervolgens over haar reet klaar te komen.

Ongewilligheids oplossingAls je probeert een meisje zover te krijgen om met je te neuken maar je weer de bekende verhalen te horen krijgt als "ik doe niet aan sex voor het huwelijk", "zo'n meisje ben ik niet" of "ik doe niet aan sex op het eerste afspraakje" enz… Haal je lul uit je broek en neuk haar oksel, elleboog, knieholte of een ander gewricht naar keuze.

Surfen De golvende effecten op de buik van een dikke snol doe tijdens het neuken ontstaan.

Zwemmers oor Als een meisje je een goede pijpbeurt geeft en je net voor je klaarkomt je lul eruit haalt en haar oor volspuit.

TheezakjeLeg het meisje plat op haar rug en ga gehurkt met je handen op je knie-en boven haar zitten. Nu sop je met je zak in en uit haar mond.

3-oogige schildpad Als je gepijpt wordt door een meisje, de duim in haar reet en de rest van de vingers in haar kutje.

De schildpad Als je een meisje beft dat nog geen schaamhaar heeft.

Salade maken Als een persoon de anus uitlikt met behulp van gelei, siroop, olijfolie, enz.

Tropische storm Als je gebaft wordt een ramharde scheet laten.

Gesmolten tonijn Als je aan het beffen bent en tot ontdekking komt dat ze ongesteld is.

Geflipte geliefdeLaat je dominante vriendin zich in een zwart leren outfit hijsen met bijpassende laarzen, je handen boeien achter je rug. Ze dwingt je op je knie-en met je kont in de lucht en parkeert ze haar leren laarzen in je anus.

Vegetarische warme lunchVariatie op de warme lunch. De etende legt een paar lagen versfolie over haar mond zodat wel het gevoel van de drol er is maar er geen direct contact mee is.

De wekkerMidden in de nacht wakker worden met een ongelofelijk harde lul, draai je naar je vriendin toe en geeft haar een ramharde neukpartij in haar reet zonder te bevochtigen.

De walrus Na dat je in de mond van een meisje bent klaargekomen knijp je haar lippen in het midden bij elkaar en knijp je haar neus dicht. Het zaad loopt nu uit haar mondhoeken lijkend op de slagtanden van een walrus.

Rodeo greep Aftrekken met je hand omgekeerd zodat je duim naar je toe wijst, rodeorijders gebruiken deze techniek om zich vast te houden.

De specht Als een meisje je ballen zuigt met je pik op haar voorhoofd tikken.

Het zombiemaskerAls je gepijpt wordt net voor je klaarkomt zeggen dat je wil dat ze je aankijkt, nu spuit je de complete lading over haar gezicht. Er zal wat in haar ogen belanden waardoor deze dichtknijpt en met de armen vooruit de kamer rondstrompeld kreunend als de levende doden.
pi_71719186
Too long, did not read.
pi_71719211
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef Derek010 het volgende:
Too long, did not read.
http://www.frontantibreezah.tk/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: