Er zitten een paar

bij zeg! Wat ik erg leuk vind itt USA is dat zowat alle top 20 dansers aardig gevolgd zijn.. En ze kwam iig allemaal in beeld bij het kiezen van de top 20. Dat maakt het er vanaf het begin veel leuker op..
CorynneHeb ik nog niet zoveel mee. Komt nog wel mss.
NicolasGrappig mannetje, moet nog maar zien of ie me echt wat doet (heb dat vaak met B-boys).
Cody

(Tja, dat zat eraan te komen he

) Wat een schatje is dit! En qua stijl doet ie me ook erg denken aan Ivan van Season 2. Zelfde hiphop stijl als ik het wel heb en ook een babyface.. Ik moet nog maar zien of hij in andere stijlen zijn gezicht me niet gaat storen, maar voor nu..
MelanieTja.. Ik had liever Yana erin gehad
JaymeVond ik SUPER met haar tweelingzus! In haar eentje weet ik het nog niet zo goed..
Vincent

HOT!!! Wordt dit de Nico van 2009?? we moeten het nog maar zien natuurlijk, hoe hij zal doen in andere stijlen, maar wat een vent
AustinTja ik mag deze jongen wel.. Ondanks dat ie in de audities een beetje werd afgeschilderd als een kwal.. Ik denk dat hij best geliefd gaat zijn..
DanielHeb ik nog helemaal niets mee, doet me beetje denken aan Vitolio
AmyOok nog niet zoveel mee.
KimJaaaaah, Vincent's girlfiend!! Ze is een beetje weird, wat ik wel in haar mag. Verder erg sexy en ik heb zo het gevoel dat zij ver kan komen..
AnthonyWat is dat toch met de ballroomdansers en hun Richard Gere-oogjes (Vincent ook al)??

Ook al zo lekker. Ben heel benieuwd.
JennaHeb ik ook nog niet echt wat mee..
TaylorDeze jongen intrigeert me op een vreemde manier. Ik vind hem niet knap (die tanden) maar hij heeft iets deze jongen.. Mss dat ie zo geblokt is maar toch ongelofelijk elegant als ie danst? Ik ben heel erg benieuwd naar hem in deze competitie..
DannyHeeft iets heel onplezants in zijn gezicht. Maar dat kan schijn zijn..
NatalieTja, wat moet ik ervan zeggen.. Het is gewoon uniek dat er een krumper in SYTYCD zit, en dan ook nog zo'n meisje-meisje. Maar of ze hier iets te zoeken heeft...?
MelanieHeeft een gezicht that the crowd will love, denk ik. Ook een mooie danseres. Ben benieuwd naar haar.
TatianaWeet niet wat ik van haar moet zeggen. Vind haar echt niet knap, en haar stijl is ook niet de mijne..
Tara-JeanLeuk danseresje, weinig inhoud? we zullen het zien.
EmanuelJaaa hij zit er in haha. Ik heb giga respect voor deze man. Om zo publiekelijk op zijn muil te gaan vorig jaar en dan precies doen wat de judges hem hebben gevraagd, heel veel trainen en lessen nemen, terugkomen en dan op deze manier.. respect

Zijn attitude is ook compleet veranderd. Ik geef deze man een kans. Ben onwijs benieuwd naar wat ie gaat doen. En anders heeft ie altijd zijn abs nog
EverettJaaaah een tapper in de show!! Leuke jongen dit, dit wordt wel een favo van mij denk ik. Mss zelfs een nieuwe Evan?
Zo ik heb ze allemaal gehad. Kan niet wachten tot morgen! Als het tenminste een beetje snel online staat..
Nog even 2 uitspraken van Blake tijdens de audities:
"I can never have enough sex, you can be as sexy as you want"
(tegen Cody en partner) "You two are the cutest couple, if you ever break up, tell me and i'll date either one of you"
[ Bericht 1% gewijzigd door Saeramir op 25-08-2009 09:31:28 ]