Afl 4
Claudia (Francis's gf) Sexy. En leuk om Francis weer te zien
Jean-Phillipe (raar jochie) Nah! Niets voor mij. Je radar staat niet helemaal goed, Mal
Marie-Jose (zwarte rok rode bloemen) She knows how to work a skirt

sexy.
Yonni (schoen eraf gedanst) Lekker
Denys (paso contemporary) OMG

Een van de interessantste dansers die ik ooit gezien heb. En die blik

Oeh! En wat een muzikaliteit! Ik had het echt een beetje warm na deze auditie.
Sebastien (YES) My New Billy Bell

Of nou ja, eigenlijk meer een soort kruising tussen Billy en Jakobb Karr. Awesome. MINE

Het lijkt mij dat deze jongen dezelfde kant op kan gaan als Jakobb.. Als ie wat meer geluk heeft dan Billy.
Bellydancer, tja, ik heb buikdansen altijd een hoerige dans gevonden. Nooit mooi. Dus hier vond ik ook weinig aan.
Simon (de popper) Super. Eigenlijk de enige in al deze audities die een beetje kan poppen en locken.
Justin (de tapper) Heeft iets creepy-s over zich. Maar kan wel goed tappen EN op de maat.
Sarah (hiphop) het was ok.. Maar what is the hype about?

Wel een erg leuk meisje.
Jenny (tweeling) Pffff... Ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Ik denk niet dat ik wil dat ze doorgaat. Heb niet zo'n zin in nog een goedkope stoeipoes.
Luca (ill-abled) OMGWTFBBQ?! Hoe doet ie dat??? Wat een vent. Ongelofelijk. Dat ie dan doormag naar Toronto vind ik weer een beetje overdreven, want hoe kan ie ook maar iets doen daar. Maar wel een fijne ervaring voor hem.
Zo, ben er doorheen. Afl 5 zal ik nu niet kunnen kijken. Maar heb er wel zin in. Begin een beetje warm te lopen nu