True, maar zouden ze dat ook vermelden zoals iemand die dat bij de sigarenboer op de hoek in Lutjebroek een lot heeft gekochtquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die automatisch meespeelt heeft het lot ook gekocht
Iedere keer als er een hoge Jackpot valt zie je in het Journaal etc altijd de sigarenboer waar het lot is gekocht. Dat een internetmeespeler wint heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die automatisch meespeelt heeft het lot ook gekocht
Geen idee. Leg ze de vraag eens voorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar zouden ze dat ook vermelden zoals iemand die dat bij de sigarenboer op de hoek in Lutjebroek een lot heeft gekocht
Mijn moeder eens 25k guldens. Dat vertelde ze pas nadat ze alles aan een goed doel had geschonkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ook nog nóóit iemand tegengekomen die 10.000 euro of nog meer heeft gewonnnen... Hier wel iemand![]()
Omdat het maximum tot en met mei 25 miljoen was, dit is dus de eerste keer dat ie op 27,5 miljoen staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
Als het maximum 27,5 is, waarom hoor ik dan toch zo vaak het woord "recordjackpot" voorbij komen? Of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
Mijn moeder eens 25k guldens. Dat vertelde ze pas nadat ze alles aan een goed doel had geschonken
en op NOS TT:quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Sander het volgende:
Hoe weten jullie dat-ie is gevallen in Utrecht?
Inmiddels op nu.nl
Alleen bekend, vanavond wordt de rest van de loten met prijzen bekend.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Is de hele trekkingsuitslag al ergens te vinden dan? Of alleen dat ie in Utrecht is gevallen?
Jepquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Maar over een maand gaat hij er dus weer gegarandeerd uit omdat het dan weer maxed out is?
Mijn voormalig zwager won jaren geleden 25.000 gulden. Binnen een jaar was het opquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ook nog nóóit iemand tegengekomen die 10.000 euro of nog meer heeft gewonnnen... Hier wel iemand![]()
25.000 koop je dan ook een kwart fatsoenlijke auto voor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn voormalig zwager won jaren geleden 25.000 gulden. Binnen een jaar was het op
Een normaal mens wel ja.. Hij ging niet eens op vakantie, hij zoop het letterlijk op met zn vriendjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:28 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
25.000 koop je dan ook een kwart fatsoenlijke auto voor.
Zou er ook niet van op vakantie gaan, maar investeren in een wietplantage ofzo, na 3 maanden je winst vertienvoudigdquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een normaal mens wel ja.. Hij ging niet eens op vakantie, hij zoop het letterlijk op met zn vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |