smoezelkindquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef freecell het volgende:
Whehe Estrys
Je leert het vanzelf af. Witte shirts zijn hier ook geen optie meer. Ik heb een smoezelkind.
En hij loopt losZomaar ineens de hele kamer door. Vanmorgen eerst 5 stappen en nu echt
Voor zijn verjaardag hoezee![]()
(de enige reden voor hoezee is eigenlijk dat ik het fijn vind dat hij nu echt stevig kan lopen als ik met een hele dikke buik zit straks)
ik verfde die broekjes eerst ook maar ze blijven afgevenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:23 schreef Estrys het volgende:
dat krijg je als je alle andere broeken in de was hebt zitten ivm vakantieMorgen alles strijken
Dat zijn trouwens die goedkope broekjes van de HEMA, denk dat ik maar een potje textielverf ga kopenWant ze zijn wel erg fijn
Heb het cb even gebeld, ze zitten idd aan de max qua hoeveelheid volgens hun gewicht. Ze drinken vandaag de flessen alleen niet goed leeg (gister wel en de dagen ervoor ook wel). Het kan zijn dat ze gewoon zo moe zijn dat ze daarom niet genoeg drinken en in slaap vallen tijdens het drinken. Het vervelende is dat ze dan na een half uurtje wakker worden met honger.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef DJMO het volgende:
aan de max volgens hun gewicht mikoxx?? want dan zou je twee dingen kunnen proberen: vragen aan het cb of je toch mag verhogen óf nutrilon forte voor hongerige baby's gaan gebruiken. sterkte, het lijkt me behoorlijk zwaar iig...
ik gebruik difrx daddy's choice spenen. die heb je in s, m en l. hij gebruikt nu voor alles de l-speen, omdat het s en m hem echt te langzaam gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:07 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Heb het cb even gebeld, ze zitten idd aan de max qua hoeveelheid volgens hun gewicht. Ze drinken vandaag de flessen alleen niet goed leeg (gister wel en de dagen ervoor ook wel). Het kan zijn dat ze gewoon zo moe zijn dat ze daarom niet genoeg drinken en in slaap vallen tijdens het drinken. Het vervelende is dat ze dan na een half uurtje wakker worden met honger.
Het kan ook zijn dat ze vochtbehoefte hebben, ik mag ze dan wat extra water geven. Ook kan het zijn dat het drinken te langzaam gaat (ze zijn 8 weken en drinken uit een 2-gaats speentje), en dat ze daarom te moe zijn om de fles leeg te drinken. Zelf denk ik dat het door te weinig slaap komt. We gaan maar eens uitproberen of het slapen in het eigen bedje misschien beter gaat, voor ik op andere voeding overstap. Dat vind ik namelijk ook wel een beetje rigoureus, maar ik zal t in mn achterhoofd houden DJMO. Dank voor je tip iig!
Al met al is het wel heel vermoeiend zo..... pfff! Ben t wel een klein beetje zat nu. Hopelijk morgen een betere dag. En als ze straks na de voeding van 19 u gaan slapen, zoek ik mijn mandje ook maar op denk ik!
Eén slaapje inderdaad, twee lukt echt niet meer, maar één is wel wat aan de weinige kant hoor, zo rond een uur of 11 's morgens is hij echt niet vrolijk meerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Wow Freecell, L. loopt! Wat goed van hem en snel! Lees ik nou dat hij nog maar 1 slaapje doet overdag? Dat is wel weinig (ik vind het nog zo heerlijk 's ochtends en 's middags even een uurtje voor mezelf)
Seb doet ook maar 1 slaapje (van 1,5/2 uurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Wow Freecell, L. loopt! Wat goed van hem en snel! Lees ik nou dat hij nog maar 1 slaapje doet overdag? Dat is wel weinig (ik vind het nog zo heerlijk 's ochtends en 's middags even een uurtje voor mezelf)
Estrys, ahhh wat ziet dat eruit zeg haha. Wel zielig dat hij zo moest spugen. Een totaal oranje geworden slab heb ik in koud water geweekt en daarna met oxi spul ingespoten en gewassen. Schoon geworden.
Flesbaby's kunnen ook regeldagen hebben volgens mij. Alhoewel ik het nooit zeker wist of dat het euvel was ging het altijd wel vanzelf weer over. Maar met een tweeling is het natuurlijk lastiger om vaker ' op verzoek' de fles te geven.
Bar en Innepin, jullie klinken zo trots
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Grasjes het volgende:
Isis slaapt 2x per dag en heel soms 3x maar daarvan is er dan 1 maar 3 kwartier. Na zo'n 2,5 uur wakker is ze meestal ook echt wel klaar om even naar bed te gaan. Tenzij we ergens anders zijn. Het principe van kruipen heeft ze nog niet door, maar om- en doorrollen gaat ook prima. Speelkleden zijn er om vanaf te rollenOp dit moment zit ze in een tussenin fase. Niet meer willen liggen om te spelen, maar nog niet zelf kunnen gaan zitten.
Merel en Seb schelen bijna een maandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Grasjes het volgende:
Merel en Seb zijn ongeveer even oud als mijn dochter. Leuk he die geluidjes die ze kunnen maken vanuit hun tenen
Mijn dochter zit er ongeveer tusseninquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Merel en Seb schelen bijna een maand
vermoedelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kruipen ze stiekem als we niet kijken.
Bijna niet meerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
eet hij ook niet je gezicht op?
hier altijd een enorm kwijlerige HAB recht in mijn gezicht onder het mom van kusjes geven
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft nu dat ze als bijzettafel gaat staan..de hele dag door.
kruipt naar de kast, gaat op voeten en handen staan en blijft zo ongeveer 3 minuten stil staanraarrr
toetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijna niet meerHij knijpt nu in mijn neus om te kijken of ik wel TOEOEOET roep
[..]
NuttigSchaal koekjes op zetten
idd ... ik vraag me af of het aan het weer ligt, of dat hij voelt dat er een sprongetje aan komt over een week of vierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Ow Bleh, DJ, dat is zo vervelend! Hij slaapt dan wel snel weer, maar jij bent wakker!
hier beetje uitgeslapen zelfsEn meneer zit nu lekker in de box te spelen!
Hebben jullie (mama's van de iets oudere kindertjes uiteraard) ook de box nog steeds staan? Ik doe hem er elke ochtend nog een poos in
Freecell, zelfs Ruben zit nog regelmatig heerlijk in de box te spelen, alhoewel hij er nu wel zelf uit kan klimmen. Dus hij kan binnenkort omhoog gezet worden voor de tweedequote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Ow Bleh, DJ, dat is zo vervelend! Hij slaapt dan wel snel weer, maar jij bent wakker!
hier beetje uitgeslapen zelfsEn meneer zit nu lekker in de box te spelen!
Hebben jullie (mama's van de iets oudere kindertjes uiteraard) ook de box nog steeds staan? Ik doe hem er elke ochtend nog een poos in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |