abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71815413
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef freecell het volgende:
Whehe Estrys
Je leert het vanzelf af. Witte shirts zijn hier ook geen optie meer. Ik heb een smoezelkind.

En hij loopt los Zomaar ineens de hele kamer door. Vanmorgen eerst 5 stappen en nu echt
Voor zijn verjaardag hoezee
(de enige reden voor hoezee is eigenlijk dat ik het fijn vind dat hij nu echt stevig kan lopen als ik met een hele dikke buik zit straks )
smoezelkind check! Was ik vroeger ook.

L
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71815755
Estrys, heb je een vaatwasser? Of vaatwasserpoeder of tabletjes? Doe een beetje poeder/schraapsel van tablet (alleen het witte!) in een emmertje warm water en broekje erbij. Mijn moeder is een echt vlekkenwonder en ze krijgt op deze manier zelfs rode wijn uit witte bloesjes, dus die wortelvlekken zouden toch ook moeten lukken.

* mefke79 sluipt hier weer weg, nog een paar weekjes wachten
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71815887
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:23 schreef Estrys het volgende:
dat krijg je als je alle andere broeken in de was hebt zitten ivm vakantie Morgen alles strijken

Dat zijn trouwens die goedkope broekjes van de HEMA, denk dat ik maar een potje textielverf ga kopen Want ze zijn wel erg fijn
ik verfde die broekjes eerst ook maar ze blijven afgeven en de naden blijven wit
pi_71816966
Innepin gefeliciteerd en welkom!!

Zo mijn vriend is weer begonnen met werken, dus ik heb nu ook weer wat meer tijd om hier mee te lezen!

Freecell wat goed zeg!!

Met Finn gaat het goed! Hij drinkt wel wat onrustig, maar blijkbaar wel goed want vandaag bij het wegen was hij 4400 gram (bij de geboorte 3100) en morgen is hij 5 weken.
Hij is al erg sterk in zijn nek en benen en kan zijn hoofd al aardig omhoog houden. Van de week rolde hiij zelfs van zijn rug naar zijn buik, ik denk dat het een foutje was want daarna heb ik het hem niet meer zien doen.
pi_71818515
Freecell, L. loopt! Ik zag ook nog in de snelligheid een filmpje van hem in actie.

Estrys, die broek, geweldig. Seb de dweil. Tis wel een heel beeldende bijnaam moet ik zeggen

Finn , wat groei je lekker!

Kobus heeft morgen een afspraak bij de fysio voor zijn afgeplatte hoofdje, ik ben benieuwd.
En verder is hij gewoon nog steeds heel lief
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:07:13 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71820041
Leander

Hier een fijne CB afspraak gehad (behalve dat we een half uur moesten wachten dan)!
Hannah is ruim vier maanden, 64,6 cm en 6510gr.
CB mevr. vroeg zelf al of ik tot 6 maanden volledige BV wilde geven en vanaf 6 maanden met bijvoeding geven? Ja dus. Helemaal goed, zei ze. En ze had zelfs van rapley gehoord, vond ze ook alleen maar goed.

Prikjes gingen ook weer goed, na de 2e beetje huilen, maar gelukkig snel getroost en nu zijn we daar voor een half jaar vanaf
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:59:28 #257
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71823190
Een mobile boven de box hebben we en dat vinden ze idd erg leuk (voor even...dat wel). Knisperuiltje oid is een idee!

Pfff vandaag weer een dag.... Ze hebben allebei sinds 10 uur twee keer 30 min geslapen, de rest van de dag dus niet geslapen. Tussendoor huilen en HONGER. Ze zitten alleen wel aan de max qua hoeveelheid nu. Heb ze nu maar eens boven gelegd, kijken of ze daar beter slapen dan beneden in de kinderwagen (hoewel er echt niet veel lawaai is beneden als ik alleen thuis ben...). Nu is t huilen geblazen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 augustus 2009 @ 17:19:55 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71823705
aan de max volgens hun gewicht mikoxx?? want dan zou je twee dingen kunnen proberen: vragen aan het cb of je toch mag verhogen óf nutrilon forte voor hongerige baby's gaan gebruiken. sterkte, het lijkt me behoorlijk zwaar iig...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:41:56 #259
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71824318
Hannah van de prikjes af

Agos, Kobus ook bij de fysio? Heb het niet helemaal gevolgd Oeke, maar heeft hij ook een beetje een voorkeurshouding dan? Joep is er nu bijna vanaf iig. Over een maand komt de fysio hier pas weer kijken.

Estys, die Seb
Niet mieten! Door gieten!
pi_71824604
hier gaat het echt super met roy, hij zit nu al ruim boven zijn geboortegewicht
3890 weegt meneer nu, en hij woog 3820 gram bij de geboorte.

zijn navelstompje is er gisteren vanaf gevallen.
En morgen alweer de laatste dag kraamzorg, is in overleg met ons gegaan normaal hadden we gewoon tot vrijdag kraamzorg, maar omdat het hier zo lekker loopt, besloten om het wat eerder stop te zetten.

Vannacht heeft hij geslapen van 24.00 tot 06.00 uur dus heb zelf ook weer wat bij kunnen tanken.
Net in de vooravond is meneer van het vele drinken (mama honger).
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71824695
Netjes Bar, wat fijn dat Roy het zo goed doet!

Hier gaat het ook goed Mevrouw heeft vandaag een ikwilnieslapen-dagje, ligt nu éindelijk te slapen (ze had sinds half tien vanmorgen een kwartiertje gedut en verder niets! Gek kind ). Bv loopt goed, ze was veel afgevallen maar is vandaag alweer wat aangekomen.

Eigenlijk verder niet zoveel bijzonders te zeggen behalve dan dat het supergoed gaat en dat ze geweldig is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71824841
lekker toch Innepin, geniet ervan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:07:34 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71825019
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef DJMO het volgende:
aan de max volgens hun gewicht mikoxx?? want dan zou je twee dingen kunnen proberen: vragen aan het cb of je toch mag verhogen óf nutrilon forte voor hongerige baby's gaan gebruiken. sterkte, het lijkt me behoorlijk zwaar iig...
Heb het cb even gebeld, ze zitten idd aan de max qua hoeveelheid volgens hun gewicht. Ze drinken vandaag de flessen alleen niet goed leeg (gister wel en de dagen ervoor ook wel). Het kan zijn dat ze gewoon zo moe zijn dat ze daarom niet genoeg drinken en in slaap vallen tijdens het drinken. Het vervelende is dat ze dan na een half uurtje wakker worden met honger.
Het kan ook zijn dat ze vochtbehoefte hebben, ik mag ze dan wat extra water geven. Ook kan het zijn dat het drinken te langzaam gaat (ze zijn 8 weken en drinken uit een 2-gaats speentje), en dat ze daarom te moe zijn om de fles leeg te drinken. Zelf denk ik dat het door te weinig slaap komt. We gaan maar eens uitproberen of het slapen in het eigen bedje misschien beter gaat, voor ik op andere voeding overstap. Dat vind ik namelijk ook wel een beetje rigoureus, maar ik zal t in mn achterhoofd houden DJMO. Dank voor je tip iig!
Al met al is het wel heel vermoeiend zo..... pfff! Ben t wel een klein beetje zat nu. Hopelijk morgen een betere dag. En als ze straks na de voeding van 19 u gaan slapen, zoek ik mijn mandje ook maar op denk ik!
pi_71829617
Kan me voorstellen dat dat vermoeiend is Mikoxx! Hebben flesbaby's eigenlijk ook 'regeldagen'?
Want dan zou dat het ook nog kunnen zijn, dan gaat het morgen wrs wel beter
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:05:55 #265
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71830094
Wow Freecell, L. loopt! Wat goed van hem en snel ! Lees ik nou dat hij nog maar 1 slaapje doet overdag? Dat is wel weinig (ik vind het nog zo heerlijk 's ochtends en 's middags even een uurtje voor mezelf)

Estrys, ahhh wat ziet dat eruit zeg haha. Wel zielig dat hij zo moest spugen. Een totaal oranje geworden slab heb ik in koud water geweekt en daarna met oxi spul ingespoten en gewassen. Schoon geworden.

Flesbaby's kunnen ook regeldagen hebben volgens mij. Alhoewel ik het nooit zeker wist of dat het euvel was ging het altijd wel vanzelf weer over. Maar met een tweeling is het natuurlijk lastiger om vaker ' op verzoek' de fles te geven.

Bar en Innepin, jullie klinken zo trots
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 augustus 2009 @ 21:31:01 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71831012
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:07 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Heb het cb even gebeld, ze zitten idd aan de max qua hoeveelheid volgens hun gewicht. Ze drinken vandaag de flessen alleen niet goed leeg (gister wel en de dagen ervoor ook wel). Het kan zijn dat ze gewoon zo moe zijn dat ze daarom niet genoeg drinken en in slaap vallen tijdens het drinken. Het vervelende is dat ze dan na een half uurtje wakker worden met honger.
Het kan ook zijn dat ze vochtbehoefte hebben, ik mag ze dan wat extra water geven. Ook kan het zijn dat het drinken te langzaam gaat (ze zijn 8 weken en drinken uit een 2-gaats speentje), en dat ze daarom te moe zijn om de fles leeg te drinken. Zelf denk ik dat het door te weinig slaap komt. We gaan maar eens uitproberen of het slapen in het eigen bedje misschien beter gaat, voor ik op andere voeding overstap. Dat vind ik namelijk ook wel een beetje rigoureus, maar ik zal t in mn achterhoofd houden DJMO. Dank voor je tip iig!
Al met al is het wel heel vermoeiend zo..... pfff! Ben t wel een klein beetje zat nu. Hopelijk morgen een betere dag. En als ze straks na de voeding van 19 u gaan slapen, zoek ik mijn mandje ook maar op denk ik!
ik gebruik difrx daddy's choice spenen. die heb je in s, m en l. hij gebruikt nu voor alles de l-speen, omdat het s en m hem echt te langzaam gaan maar dat jan zijn fles met 8 weken niet goed leegdronk, eigenlijk wat jij nu zegt/hebt, had hij dus ook. ik heb toen de m speen gehaald, en dat ging vanaf fles 1 een stuk beter!

en zitten ze trouwens niet net tegen die vijf kilo aan, dat ze omhoog mogen met de inhoud van de fles? dat probleem herken ik dan ook nl. Jan wilde ongeveer een halve kilo voor het mocht, al meer voeding. ik mocht dat toen ook gaan geven, omdat hij het aangaf nodig te hebben. misschien heb je hier nog iets aan

ik hoop dat ze inmiddels slapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71831218
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Wow Freecell, L. loopt! Wat goed van hem en snel ! Lees ik nou dat hij nog maar 1 slaapje doet overdag? Dat is wel weinig (ik vind het nog zo heerlijk 's ochtends en 's middags even een uurtje voor mezelf)
Eén slaapje inderdaad, twee lukt echt niet meer, maar één is wel wat aan de weinige kant hoor, zo rond een uur of 11 's morgens is hij echt niet vrolijk meer
Maar hij slaapt dan wel 2 à 3 uur
pi_71831498
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:

Estrys, ahhh wat ziet dat eruit zeg haha. Wel zielig dat hij zo moest spugen. Een totaal oranje geworden slab heb ik in koud water geweekt en daarna met oxi spul ingespoten en gewassen. Schoon geworden.

Flesbaby's kunnen ook regeldagen hebben volgens mij. Alhoewel ik het nooit zeker wist of dat het euvel was ging het altijd wel vanzelf weer over. Maar met een tweeling is het natuurlijk lastiger om vaker ' op verzoek' de fles te geven.

Bar en Innepin, jullie klinken zo trots
Seb doet ook maar 1 slaapje (van 1,5/2 uur ) overdag. Het spugen was in het begin heel zielig nu heeft hij er nauwelijks meer last van. Het komt omdat hij gewoon geen seconde stil zit. Dan krijgt hij eten en meteen daarna wil hij op zijn buik draaien, of half op zijn kop hangen uit de kinderstoel, niet gek dus dat hij het dan niet binnen kan houden. Ga zelf maar eens flink bewegen meteen na het eten...
pi_71831771
Merel is echt een slaapbuffel vergeleken met Sara. Ze doet 3 slaapjes per dag, 2 van ongeveer anderhalf uur en 1 van ruim 2 uur. Heerlijk!

Ze was vandaag flink mopperig volgens B. En toen ik thuiskwam was ze ook druk haar stem aan het uittesten (echt zo'n lage, harde stem heeft ze ). En kruipen lukt nu bijna, maar nog niet helemaal, dan wordt ze boos, gaat heel hard gillen en loopt dan rood aan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71831845
Aaaah Merel Eigenlijk zou je dat een keer moeten filmen

Maar lopen met een jaar is toch ongeveer normaal? Iedereen brult dat het vroeg is, maar ik vind het wel meevallen
pi_71832820
nah ja Freecell, loopt dat kind nou pas?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:20:24 #272
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71832928
Isis slaapt 2x per dag en heel soms 3x maar daarvan is er dan 1 maar 3 kwartier. Na zo'n 2,5 uur wakker is ze meestal ook echt wel klaar om even naar bed te gaan. Tenzij we ergens anders zijn. Het principe van kruipen heeft ze nog niet door, maar om- en doorrollen gaat ook prima. Speelkleden zijn er om vanaf te rollen Op dit moment zit ze in een tussenin fase. Niet meer willen liggen om te spelen, maar nog niet zelf kunnen gaan zitten.

Lopen, tja voor een jaar vind ik het lekker vlot, maar gek is het niet natuurlijk. Ik zie net dat L. al bijna jarig is! Spannend

Merel en Seb zijn ongeveer even oud als mijn dochter. Leuk he die geluidjes die ze kunnen maken vanuit hun tenen
pi_71833291
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Grasjes het volgende:
Isis slaapt 2x per dag en heel soms 3x maar daarvan is er dan 1 maar 3 kwartier. Na zo'n 2,5 uur wakker is ze meestal ook echt wel klaar om even naar bed te gaan. Tenzij we ergens anders zijn. Het principe van kruipen heeft ze nog niet door, maar om- en doorrollen gaat ook prima. Speelkleden zijn er om vanaf te rollen Op dit moment zit ze in een tussenin fase. Niet meer willen liggen om te spelen, maar nog niet zelf kunnen gaan zitten.

L aan de wandel!

Tyler kan ineens goed op zijn buik spelen. In de box is ook nog leuk gelukkig. en op de grond op/naast/tussen het speelkleed. En hij kruipt niet, maar verplaatst zich wel. Zitten zijn we druk aan het oefenen, vind hij nu wel heel leuk. En dan lekker kwijlen erbij want de boventand(en) komt er toch wel aan. Ooit ... 's nachts is hij er wakker van. Maar dentinox helpt best goed.
pi_71833397
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Grasjes het volgende:

Merel en Seb zijn ongeveer even oud als mijn dochter. Leuk he die geluidjes die ze kunnen maken vanuit hun tenen
Merel en Seb schelen bijna een maand
pi_71833451
Ohja estrys Tyler heeft dat ook, na eten snel weer op de buik liggen en dan kots. Dat ze dat niet snappen he.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:38:44 #276
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71833724
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Merel en Seb schelen bijna een maand
Mijn dochter zit er ongeveer tussenin
pi_71833760
dan is ze zo oud als Jan dus
pi_71833921
morgen om 9:15 op het CB zijn, zonder waterpokken dit keer
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:45:52 #279
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71833989
Ze is van de 19e en 4 weekjes te vroeg geboren. Ik merk ook in haar sprongetjes (voor zover je daarin gelooft natuurlijk) dat ze met sommige dingetjes net een maandje later is. Omrollen bv doet ze pas sinds 6 maanden, maar dan wel in 1 keer alle kanten op.

Nou zal ik er wel bijzeggen dat het me echt niet uitmaakt hoe snel of langzaam ze met haar ontwikkeling is hoor! Ik vind toch alles knap

Ingrid, ze komen overal ook zonder te kruipen he. Grappig vind ik dat
pi_71834219
Misschien kruipen ze stiekem als we niet kijken.

Ik vind de broer/zus liefde zo leuk he. Is hij een beetje aan het sippen, Kim komt langs bigsmile
Tyler zit bij papa op de ene bank, Kim bij mij op de andere. Roep ik hem, kijkt hij roept Kim kijkt hij
En Kim kijkt dan

Sorry, ik hou al op. En ga
pi_71834238
Hier ook een hummel die 4 weken te vroeg was, maar hij houdt zich wel gewoon aan de tijd van de sprongetjes ongeveer Alleen niet aan de inhoud
pi_71834342
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kruipen ze stiekem als we niet kijken.
vermoedelijk Ze weten zich op een gegeven moment razendsnel onder/achter/naast dingen te begeven als je even niet kijkt
We hebben L. ook wel eens beschuldigd van 'rennen als we niet kijken' toen hij die leeftijd had
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:00:53 #283
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71834487
dat gevoel heb ik ook weleens. En dan zit ze me ook nog met zo'n grote ondeugende lach aan te kijken.
Ik vind de ontwikkeling zo super om te zien en het gaat zo hard! Ze is geen klein babietje meer wat heerlijk tegen je aanligt Ze gaat harder dan mama soms.

Ingrid, dat is echt lief!!
pi_71835215
Elin heeft nu dat ze als bijzettafel gaat staan..de hele dag door.

kruipt naar de kast, gaat op voeten en handen staan en blijft zo ongeveer 3 minuten stil staan raarrr
pi_71835326
Hier ook heel lang geen geknuffel want meneer wilde alles zien en doen, maar nu hij wat ouder wordt komt het knuffelen terug En dan bewust van zijn kant Erg lief!

Dus er is nog hoop
pi_71835445
eet hij ook niet je gezicht op?

hier altijd een enorm kwijlerige HAB recht in mijn gezicht onder het mom van kusjes geven
pi_71835486
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
eet hij ook niet je gezicht op?

hier altijd een enorm kwijlerige HAB recht in mijn gezicht onder het mom van kusjes geven
Bijna niet meer Hij knijpt nu in mijn neus om te kijken of ik wel TOEOEOET roep
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft nu dat ze als bijzettafel gaat staan..de hele dag door.

kruipt naar de kast, gaat op voeten en handen staan en blijft zo ongeveer 3 minuten stil staan raarrr

Nuttig Schaal koekjes op zetten
pi_71835652
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Bijna niet meer Hij knijpt nu in mijn neus om te kijken of ik wel TOEOEOET roep
[..]

Nuttig Schaal koekjes op zetten
toet

mjah maar dan moet ik m elke 3 min. verplaatsen
T ziet er wel lollig uit ook dat geluid wat ze er dan bij maakt *NNrGGG*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 augustus 2009 @ 07:28:46 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71839871
grmbll wat een nacht heb ik achter de rug ... meneer heeft op zich redelijk goed geslapen, is alleen vijf keer wakker geweest ofzo, speen kwijt. één keer naast me genomen, maar na tien minuten snel teruggelegd, want hij dacht dat hij mocht gaan spelen. hij is nu klaarwakker, ik zit met wallen onder mijn ogen want bijna niet geslapen... nou ja, kijken of ik straks een paar uurtjes mee kan slapen met hem ..

pi_71840476
Ow Bleh, DJ, dat is zo vervelend! Hij slaapt dan wel snel weer, maar jij bent wakker!

hier beetje uitgeslapen zelfs En meneer zit nu lekker in de box te spelen!
Hebben jullie (mama's van de iets oudere kindertjes uiteraard) ook de box nog steeds staan? Ik doe hem er elke ochtend nog een poos in
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:09:41 #291
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_71840671
hier is de box heerlijk, zeker als je even zonder de aandacht an je zus wil spelen.
Ze is hier ook gek van haar zus, als Lotte Lola roept dan gaat ze ook helemaal lachen.
Ook als Lotte gaat springen of gek doen lacht ze het uit.
Knuffelen doet ze ook, idd van die grote natte happen, de rest wilde het eerst neit geloven toen ik vertelde dat ze kusjes gaf, maar het is toch echt zo!

Iemand een tip hoe je ze door kan gaan laten slapen? half 5 is zooo vroeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 augustus 2009 @ 10:08:13 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71841661
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Ow Bleh, DJ, dat is zo vervelend! Hij slaapt dan wel snel weer, maar jij bent wakker!

Hebben jullie (mama's van de iets oudere kindertjes uiteraard) ook de box nog steeds staan? Ik doe hem er elke ochtend nog een poos in
idd ... ik vraag me af of het aan het weer ligt, of dat hij voelt dat er een sprongetje aan komt over een week of vier het kan ook nog zijn dat hij overdag teveel geslapen heeft gisteren (drie keer ipv twee keer) en daarom snachts wakker werd. eens kijken of hij met twee slaapjes overdag vannacht beter slaapt

ik ben overigens wel van plan de box voorlopig nog te houden, zeker in dit huis. wel zo makkelijk als ik even in de keuken bezig ben. dan kan hij mij wel zien, maar hij kan dan nergens heen

donderdag 13 augustus 2009 @ 10:11:02 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71841735
Wij hebben de box nog steeds staan. B heeft er sinds een half jaar niet meer ingezeten maar het is handig om spullen in op te bergen waar hij niet altijd bij hoeft/mag komen. Als ik niet zwanger was geweest was de box wel weggeweest maar dus pas ruim na zijn 2e. Hij vond het een heerlijk plekje om in tot rust te komen en vroeg zelf vaak of ie er effe in mocht.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71841916
Ze zit nu ook in de box Vind ze heerlijk.
Ze is nu dus 14 maanden maar hij blijft nog wel even.
pi_71842477
terug van het CB

Seb is nu 70,2 cm en 7640 gram. Vorige keer was hij 7250 dus niet zoveel aangekomen. Het lijntje buigt ook af naar beneden nu. Maar dat is te verklaren doordat hij nooit stil zit. Hij krijgt wel genoeg binnen maar traint het er ook meteen weer af. De draaikont. Heeft hij natuurlijk net vandaag een blauwe plek op zijn voorhoofd ook al weet je dat je er zelf niks aan kunt doen, je begint je toch gelijk te verontschuldigen. Maar aan het einde van het consult begreep ze wel waar die plek vandaan kwam

Hij mag een boterham tussen de middag en 100 cc fles erbij. Eventueel mag hij 2 sneeën als hij dat wil.( ivm zijn workout is dat dan weer)

Advies is om hem minimaal 2 x een uur in de box te zetten en hem zelf te laten spelen. Nu ligt meneer lekker te pitten. Vanmiddag gaan we spelen bij een meisje van de gymgroep
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:05:24 #296
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71842955
Hé is het vandaag cb dag? Maarten en ik gaan vanmiddag heen voor een afspraak en nu heb ik lekker een extra vrije dag

Maarten zit (ik zet hem zittend erin om even te oefenen, tot hij omvalt en daarna ligt hij) ook nog regelmatig in de box te spelen. HIj vindt het ook niet erg en het is soms makkelijker dan 100x te moeten roepen: "Nee, Maarten, dat mag niet" en hem dan weer bij zijn speelgoed te leggen en dat meneertje zich weer omdraait en als een speer naar het verbodene gebied (lees: dvd, wii) te kruipen, zodat het riedeltje weer opnieuw begint!
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:14:41 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_71843215
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef freecell het volgende:

Freecell, zelfs Ruben zit nog regelmatig heerlijk in de box te spelen, alhoewel hij er nu wel zelf uit kan klimmen. Dus hij kan binnenkort omhoog gezet worden voor de tweede
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71843810
Hier ook CB vanmiddag en een enorme schram op zijn wang
Altijd net als ik naar het CB moet ziet hij er uit alsof ik hem graag van de trap gooi

Hij heeft ook heel vaak blauwe plekke op zijn schenen Hij heeft echt mijn huid, je wijst er naar en hij is blauw
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:40:51 #299
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71843954
Ik heb (nog) geen last van ondeugend gedrag, maar misschien komt dat omdat ik bijna alles toesta. Wil je met de muis van de laptop spelen? Okey, dan haal ik de batterijen eruit, en ga je gang. Wil je het touchpad onderzoeken? Mij best, maar dan zet ik hem wel even uit zodat ik er geen last van heb. Wil je rammen op het toetsenbord? Hier, een overgebleven exemplaar wat we toch niet meer gebruiken. Op een gegeven moment kent ze het spelletje wel en kan ik het omruilen voor een bal ofzo.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71844887
En met zo'n hoofd moet je dan naar het CB

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')