abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:18:30 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71801084
hihi... Jan!

Als ze wakker zijn heb ik idd het idee dat ze 'vermaakt' willen worden. Ze kunnen alleen zelf nog niets vasthouden. Even in de box is soms oke, soms niet. Speen is vaak wel welkom, maar ook die kunnen ze niet zo goed vasthouden, wat resulteert in speen in speen uit, naar de ander: speen in speen uit, naar de ander: speen in speen uit en zo ben je enorm snel je zwangerschapskilo's kwijt
pi_71801094
Jan het smaakt goed zo te zien. Hier nog niet geprobeerd. Zou niet weten hoe ik het ertussen moet proppen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:23:24 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71801270
gewoon vlak voor de middagfles een paar stukjes proberen een idee ingrid?

Mikoxx een knisperuiltje van de hema is best leuk voor die kleintjes, knispert al als ze hem maar per ongeluk aanraken, en een mobile boven de box?? dan hebben ze wat om naar te kijken en het maakt nog geluid ook, werkt mooi afleidend!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:38:27 #229
5428 crew  miss_sly
pi_71801790
Hier wilde ik innepin en Willow nog welkom heten

En innepin, geniet van je roze wolk Wat is het geweldig he
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71802276
Wij hebben voor Graeme ook van die knisperdingetjes, en van die polsrammelaartjes, sokrammelaartjes etc, maar dat vind hij allemaal nog niet boeiend... Het enige wat hij leuk vind is de mobile boven zijn box. En wat hij soms ook leuk vind, als er een klein knuffeltje binnen handbereik hangt, zodat hij ertegenaan kan slaan. (wij hebben zo´n zonnetje met een gezichtje en aan de andere kant een spiegeltje van zo´n boxspiraal van Woezel en Pip afgehaald, en die hangen we dan los op). Misschien vind de tweeling zoiets ook leuk?
Of wat hij ook leuk vind, op schoot zitten (nou ja, meer liggen) en dan zeg ik steeds Oooo, dat vind hij super leuk, en dat gaat hij dan ook nadoen. Of liedjes zingen terwjil hij aandachtig naar mn mond kijkt (oh wat is mijn baby toch leuk! )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71802777
Innepin, welkom!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71803122
Welkom Innepin, gefeliciteerd ook nog! Willow, wat een leuke naam, zeg.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71803168
Tessie, Graeme en Kobus houden van dezelfde dingen Leuk he, die aandachtige blik als je o zegt.
Oja, Kobus houdt ook van heel hard trappelen met zijn beentjes, in galop gaan noemen we dat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71804004
In galop
pi_71805152
Graeme trappelt alleen met zn beentjes als hij boos is Dan begint ie met een beetje te stampen, en dan gaan de armpjes meezwaaien, dan gaat ie knorren (ja écht knorren ) en dan begint ook zn andere beentje mee te trappen en dan issie echt boos
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:30:10 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71805373
@Miss_sly, overdag slaapt Roy z'n middagslaap (rond de klok van 12) in z'n bedje, eventuele andere slaapjes tot de late avond voeding in de box.
En snachts in de kinderwagenbak bij ons op de slaapkamer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71809314
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef tessie het volgende:
Graeme trappelt alleen met zn beentjes als hij boos is Dan begint ie met een beetje te stampen, en dan gaan de armpjes meezwaaien, dan gaat ie knorren (ja écht knorren ) en dan begint ook zn andere beentje mee te trappen en dan issie echt boos
pi_71809323
Hier trouwens nu al een WAAAAH dag.
Meneer was om 6:30 wakker (van zijn papa's wekker op onze kamer ) daarna borst en daarna NIET meer slapen.
En aangezien hij nog maar één slaapje op een dag krijgt heb ik nu een boos jongetje tot een uur of 12
Ik wil niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 augustus 2009 @ 07:36:30 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71809339
en een extra slaapje doen freecell? of trapt hij daar niet in?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71809516
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 07:36 schreef DJMO het volgende:
en een extra slaapje doen freecell? of trapt hij daar niet in?
Jawel hoor, dan tukt hij heerlijk van half 10 tot 11

(en is de rest van de dag boos en wakker als hij 's morgens slaapt vertikt hij zijn middagslaapje)
pi_71810122
Innepin en Willowwelkom

Ingrid ik zag ergens je vraag over het ineens niet meer kunnen terugrollen van Tyler, ik herken het niet maar hij zal het vast wel weer gaan doen. Trouwens,volgens mij heeft Ruben wél zoiets gehad, nadat hij was begonnen met rollen heeft hij het ook een tijdje niet gedaan.Komt vanzelf weer terug dus.

Wij zin gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een echo van Ruben zijn buik. Hij vondt het allemaal prima en lag maar te sjansen en lachen tegen de verpleegkundige die zijn handen vasthield. De uitslag krijgen we via de huisarts. En steeds als ik denk dat het wel weer beter gaat met spugen spuugt ie weer
Gisteravond wilde hij niet ligggen en niet slapen, pas om eenuur of elf na anderhalf uur aanmij vastgeklonken te liggen was hij in slaap. Verder nog een onrustigenacht gehad, hijheefthet grootste gedeelte bij ons in bed geslapen/gedronken/geslapen/gespeeld met het puntje van mijn kussen/gedronken/geslapen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71810201
Nou maar hopen dat de uitlag er een beetje snel is Jelief

Ingrid: L. leert alles met hupjes. Ineens doet hij iets en dan weer tijden niet. Als hij dat weer begint blijft hij het ook doen
pi_71812379
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:57 schreef Jelief het volgende:
En steeds als ik denk dat het wel weer beter gaat met spugen spuugt ie weer
Ik mag van mijn lief niet meer zeggen dat het veel verbeterd is want gegarandeerd krijg je dan ineens weer een golf over je heen...
pi_71812772
Krijgen jullie de uitslag snel. Jelief?

Spugen doet ze hier ook regelmatig, vind ik zo zielig. Vannacht was ze ook best onrustig, maar gelukkig vindt ze liggend gevoed worden ook fijn en kan ze erg fijn slapen op mijn buik En daar geniet ik dan ook weer van.

Ow ja, dat echte harde persen doet ze eigenlijk vooral 's nachts, tegen een uur of 4-5. Overdag ook wel eens wat, maar niet zo erg en zo lang als 's nachts. Herkenbaar voor iemand? Iets tegen te doen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71812922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:48 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik mag van mijn lief niet meer zeggen dat het veel verbeterd is want gegarandeerd krijg je dan ineens weer een golf over je heen...
haha, hier hetzelfde. En dan denk je dat het met vast voedsel beter moet gaan... Niet dus en ik kan je vertellen... wortel en een witte broek is geen goede combinatie... nou ja WHAT was i thinking!! om dat kind een witte broek aan te trekken naar het kdv

zijn bijnaam op het kdv is 'de dweil'
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71814045
Jelief het zit in de lucht dan want Tyler spookte ook aardig vannacht. (Kim de hele avond en paar keer 's nachts wakker, ik ben brak) Weer terug op zijn rug doet hij nog steeds niet meer, maar zal vanzelf wel weer goedkomen.
Maar hij kan wel uit een tuitbeker drinken! In 1x goed.

DJMO ik ga van de week weleens gewoon stukje brood proberen, wie weet gaat dat beter dan de broodkorst.
Die broek
pi_71814175
ja lach maar Ik heb er dus nog twee liggen die er zo uit zien
pi_71814725
Wijze les dus, geen witte broeken meer. Hier laatst een spuitluier met witte broek aan...
pi_71815142
dat krijg je als je alle andere broeken in de was hebt zitten ivm vakantie Morgen alles strijken

Dat zijn trouwens die goedkope broekjes van de HEMA, denk dat ik maar een potje textielverf ga kopen Want ze zijn wel erg fijn
pi_71815199
Whehe Estrys
Je leert het vanzelf af. Witte shirts zijn hier ook geen optie meer. Ik heb een smoezelkind.

En hij loopt los Zomaar ineens de hele kamer door. Vanmorgen eerst 5 stappen en nu echt
Voor zijn verjaardag hoezee
(de enige reden voor hoezee is eigenlijk dat ik het fijn vind dat hij nu echt stevig kan lopen als ik met een hele dikke buik zit straks )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')