abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:43:06 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71707026
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef DuTank het volgende:
Koop een huis in de Highlands in Schotland en je hebt ook geen zorgen!
Ja lekker, elke dag regen en vies eten

Ontopic: de lagere school was inderdaad de meest gelukkige tijd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71707095
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja lekker, elke dag regen en vies eten

Je maakt toch je eigen eten? Ik ben daar een week geweest laatst en heb er overal prima gegeten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_71707117
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef SeLang het volgende:

De meest zorgeloze tijd is een betere omschrijving.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:54:24 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71707234
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:46 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je maakt toch je eigen eten? Ik ben daar een week geweest laatst en heb er overal prima gegeten.
Ik woon nu in Zuid Engeland en kan zo voor een fractie van het geld in de Highlands gaan wonen. Maar hoewel het daar prachtig is zou ik niet weten wat ik daar elke dag zou moeten doen, plus dat het bijna het hele jaar kutweer is.

Ow, en haggis
Mijn reisverslagen
pi_71707324
Basisschool tijd was ruk!
Middelbare school tijd... vanaf mijn 15de ge-wel-dig!!! Maar als ik eerlijk ben, zaten er ook mindere tijden tussen. Ik denk dat iedereen gewoon een periode uit zijn leven heeft die hij/zij gaat idealiseren omdat daar de meeste leuke herinneringen aan zijn.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:10:22 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71707551
Eén van de mooie dingen van je kinderjaren is dat de mogelijkheden dan nog oneindig lijken. Alle jongetjes willen piloot worden of astronaut, miljardair worden, in een ferrari rijden, met een beroemde actrice trouwen, op een berg in de Rocky Mountains gaan wonen en op een paard als een cowboy over de prairie te zwerven, etc. Naarmate je ouder wordt ga je steeds meer wegstrepen en liggen steeds meer dingen buiten je bereik.

Een ander mooi ding van je kinderjaren is de grote hoeveelheden 'eerste keer' ervaringen. Ik herinner me nog dat ik voor het eerst de zee zag. Oneindig groot! Naarmate je ouder wordt is het steeds meer been there done that... De hoeveelheid echt nieuwe opwindende ervaringen neemt steeds meer af.

Het leven wordt dus steeds vlakker naarmate je ouder wordt. Je kunt dat minder erg laten zijn door steeds nieuwe dingen te beginnen, maar je kunt het nooit vermijden omdat het uiteindelijk toch meer van hetzelfde wordt.
Mijn reisverslagen
pi_71707564
Ik zit niet te springen om de basisschool opnieuw te doen, maar het was wel iets prachtigs om op terug te kijken. De verplichtingen van toen zijn er gelukkig niet meer en je hebt nu meer vrijheid. Die zorgeloosheid die je had, had wel een prijs; je vrijheid en zelfstandigheid.
pi_71707611
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:10 schreef SeLang het volgende:
Het leven wordt dus steeds vlakker naarmate je ouder wordt. Je kunt dat minder erg laten zijn door steeds nieuwe dingen te beginnen, maar je kunt het nooit vermijden omdat het uiteindelijk toch meer van hetzelfde wordt.
Vervlakking naar mate je ouder wordt geloof ik niet in. Je hoort heel veel dat naar mate je ouder wordt je je weer verwondert over de schoonheid van de normale dingen. En het is ook vooral een instelling. Wil je geestelijk nog steeds competatief blijven in het vinden van nieuwe dingen? Juist als je ouder wordt heb je meer tijd om nieuwe dingen te leren. Ik vind het leven veel te kort om alle aspecten van het leven te ontdekken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:14:52 #34
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71707614
Ze moeten de basisschool gewoon tot groep 12 ofzo door laten lopen zodat je er langer van kunt genieten.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71707637
Het grappige is dat als je iemand tegenkomt uit je (basisschool) klas , dat je deze pesoon op de zelfde manier ziet als voorheen, voorbeeld: als je al kind van 8 verliefd was op deze persoon je nog steeds bloost.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:16:32 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71707645
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef Heathen. het volgende:
Vervlakking naar mate je ouder wordt geloof ik niet in. Je hoort heel veel dat naar mate je ouder wordt je je weer verwondert over de schoonheid van de normale dingen.
Dit is wel waar, maar er is geen vervanging voor de eerste keer de zee zien, of de eerste keer een berg met sneeuw erop.
Mijn reisverslagen
pi_71707760
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit is wel waar, maar er is geen vervanging voor de eerste keer de zee zien, of de eerste keer een berg met sneeuw erop.
Als iets onverwachts maakt het altijd wel een diepe indruk. Maar de eerste keer sex was voor mij in ieder geval niet echt indrukwekkend, vanwege de verwachting. Een keer een onverwachte kus krijgen terwijl je daarvoor al zo vaak elkaar had gekust maakte op mij een veel grotere onvergetelijke indruk. 'eerste keer' vind ik niet echt relevant hier in.
Dus als ik op een dag geheel onverwachts sneeuw tegen kom kan dat net zo'n grote indruk maken.
Als volwassene moet je veel meer dingen plannen, dat maakt het leven af en toe vlakker. Zodra je meer tijd hebt kan dat het leven dus mooier maken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:25:03 #38
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71707806
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:22 schreef Heathen. het volgende:

[..]
Maar de eerste keer sex was voor mij in ieder geval niet echt indrukwekkend, vanwege de verwachting.
Dus sex is niet beter dan rukken?
pi_71707960
quote:

[..]

Met beiden heb ik dat niet. Ik ben relatief dicht bij de zee geboren, dus die eerste keer is al zo vroeg geweest dat ik mij het niet herinner. En met bergen sta ik altijd weer versteld als ik er weer een paar zie na een paar maanden/jaren alleen maar vlakheid gezien te hebben.

Het is wel zo dat je als volwassene veel minder snel ergens echt de schoonheid van ziet. Als je die tijd en rust wel neemt en hebt dan kan je net zo van het natuurschoon genieten als dat je deed als een kind.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71708063
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Dus sex is niet beter dan rukken?
Hoe je tot die conclusie komt is mij een raadsel.
pi_71708064
quote:

[..]

ik denk dat er nog een heleboel dingen zijn die je nog voor de eerste keer moet zien, voelen, ruiken, proeven etc
pi_71708086
Ik had een week geleden of zo nog gedroomt dat ik weer op de basisschool zat met de mensen met wie ik bevriend was toen.. Toen ik wakker werd had ik plotseling heimwee.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:53:21 #43
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71708331
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:39 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik had een week geleden of zo nog gedroomt dat ik weer op de basisschool zat met de mensen met wie ik bevriend was toen.. Toen ik wakker werd had ik plotseling heimwee.
Wat ook tof is: kijken wat er van je oude klasgenoten is geworden. Ik heb er laatst weer een paar teruggevonden met http://www.wieowie.nl/. Niet dat ik contact heb opgenomen, maar het is wel tof om 30 jaar na dato opeens een foto te zien, of te weten waar iemand nu werk, etc.
Mijn reisverslagen
pi_71708698
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:10 schreef SeLang het volgende:

Een ander mooi ding van je kinderjaren is de grote hoeveelheden 'eerste keer' ervaringen. Ik herinner me nog dat ik voor het eerst de zee zag. Oneindig groot! Naarmate je ouder wordt is het steeds meer been there done that... De hoeveelheid echt nieuwe opwindende ervaringen neemt steeds meer af.
QFT

Wilde dit net typen.
pi_71708724
naar de mcdonalds gaan was echt iets waar je je op verheugde, buitenspelen verveelde nooit, eerste keer verliefd was alsof er een orkaan door mn lichaam ging, de oude nintendo met vriendjes spelen, je eerste fiets, ik kan eiiiindeloos doorgaan zo...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:20:02 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71708803
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Hoe je tot die conclusie komt is mij een raadsel.
Omdat je beweert dat sex eigenlijk tegenvalt vroeg ik me dat af
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:33:18 #47
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_71709024
geen last van, naar mate ik minder afhankelijk ben van andere, voel ik me eigenlijk juist veiliger en onbezorgder....

maar als de bassischooltijd coowl was, kan het me enigszins wel voorstellen en hoor het ook vaak
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_71710632
Ik mis de tijd voor groep 5 en 6, toen had je nog niks door van sociale druk. Daarna moest je er opeens 'bij horen', toen al. Ik mis mijn jeugd, maar niet mijn klas: die was naar.
pi_71710714
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Omdat je beweert dat sex eigenlijk tegenvalt vroeg ik me dat af
Nee de sex valt niet tegen, maar de eerste keer is niet overal heilig. Ik neem aan dat jij later ook betere en indrukwekkendere sex hebt gehad waarbij 'de eerste keer' helemaal in het niet valt. Het bezichtigen van bergen, zee of bos heeft niet echt indruk op mij gemaakt aangezien ik mij de eerste keer er niet van kan herinneren. Later wel en die waren juist niet eenmalig. Volgens mij heeft het ook te maken met hoe open je ergens voor wil staan.
pi_71710718
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:25 schreef Gehannes het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat hier ook een wezenlijk verschil zit tussen een man en een vrouw. En aangezien jij een vrouw bent zal je toch anders naar dit soort dingen terug kijken. Ik denk niet dat veel vrouwen hutten gebouwd hebben, of met vuurwerk en vuur gekloot hebben e.d. Dat zijn juist dingen die je dan als man nog kan doen maar nu niet meer. En dat is toch soms wel jammer.
Ik zeg bouw zoveel hutten als je maar wilt en fuck the world. Voel je je erg opgelaten, dan leen je ergens een excuuskindje. Mag ook een meisje zijn, ik heb vroeger heel veel hutten gebouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')