Ja lekker, elke dag regen en vies etenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef DuTank het volgende:
Koop een huis in de Highlands in Schotland en je hebt ook geen zorgen!
Je maakt toch je eigen eten? Ik ben daar een week geweest laatst en heb er overal prima gegeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja lekker, elke dag regen en vies eten
Ontopic: de lagere school was inderdaad de meest gelukkige tijd
De meest zorgeloze tijd is een betere omschrijving.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef SeLang het volgende:
Ontopic: de lagere school was inderdaad de meest gelukkige tijd
Ik woon nu in Zuid Engeland en kan zo voor een fractie van het geld in de Highlands gaan wonen. Maar hoewel het daar prachtig is zou ik niet weten wat ik daar elke dag zou moeten doen, plus dat het bijna het hele jaar kutweer is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je maakt toch je eigen eten? Ik ben daar een week geweest laatst en heb er overal prima gegeten.
Vervlakking naar mate je ouder wordt geloof ik niet in. Je hoort heel veel dat naar mate je ouder wordt je je weer verwondert over de schoonheid van de normale dingen. En het is ook vooral een instelling. Wil je geestelijk nog steeds competatief blijven in het vinden van nieuwe dingen? Juist als je ouder wordt heb je meer tijd om nieuwe dingen te leren. Ik vind het leven veel te kort om alle aspecten van het leven te ontdekken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:10 schreef SeLang het volgende:
Het leven wordt dus steeds vlakker naarmate je ouder wordt. Je kunt dat minder erg laten zijn door steeds nieuwe dingen te beginnen, maar je kunt het nooit vermijden omdat het uiteindelijk toch meer van hetzelfde wordt.
Dit is wel waar, maar er is geen vervanging voor de eerste keer de zee zien, of de eerste keer een berg met sneeuw erop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef Heathen. het volgende:
Vervlakking naar mate je ouder wordt geloof ik niet in. Je hoort heel veel dat naar mate je ouder wordt je je weer verwondert over de schoonheid van de normale dingen.
Als iets onverwachts maakt het altijd wel een diepe indruk. Maar de eerste keer sex was voor mij in ieder geval niet echt indrukwekkend, vanwege de verwachting. Een keer een onverwachte kus krijgen terwijl je daarvoor al zo vaak elkaar had gekust maakte op mij een veel grotere onvergetelijke indruk. 'eerste keer' vind ik niet echt relevant hier in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar er is geen vervanging voor de eerste keer de zee zien, of de eerste keer een berg met sneeuw erop.
Dus sex is niet beter dan rukken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:22 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar de eerste keer sex was voor mij in ieder geval niet echt indrukwekkend, vanwege de verwachting.
Met beiden heb ik dat niet. Ik ben relatief dicht bij de zee geboren, dus die eerste keer is al zo vroeg geweest dat ik mij het niet herinner. En met bergen sta ik altijd weer versteld als ik er weer een paar zie na een paar maanden/jaren alleen maar vlakheid gezien te hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar er is geen vervanging voor de eerste keer de zee zien, of de eerste keer een berg met sneeuw erop.
Hoe je tot die conclusie komt is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dus sex is niet beter dan rukken?
ik denk dat er nog een heleboel dingen zijn die je nog voor de eerste keer moet zien, voelen, ruiken, proeven etcquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat ook tof is: kijken wat er van je oude klasgenoten is geworden. Ik heb er laatst weer een paar teruggevonden met http://www.wieowie.nl/. Niet dat ik contact heb opgenomen, maar het is wel tof om 30 jaar na dato opeens een foto te zien, of te weten waar iemand nu werk, etc.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:39 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik had een week geleden of zo nog gedroomt dat ik weer op de basisschool zat met de mensen met wie ik bevriend was toen.. Toen ik wakker werd had ik plotseling heimwee.
QFTquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:10 schreef SeLang het volgende:
Een ander mooi ding van je kinderjaren is de grote hoeveelheden 'eerste keer' ervaringen. Ik herinner me nog dat ik voor het eerst de zee zag. Oneindig groot! Naarmate je ouder wordt is het steeds meer been there done that... De hoeveelheid echt nieuwe opwindende ervaringen neemt steeds meer af.
Omdat je beweert dat sex eigenlijk tegenvalt vroeg ik me dat afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hoe je tot die conclusie komt is mij een raadsel.
Nee de sex valt niet tegen, maar de eerste keer is niet overal heilig. Ik neem aan dat jij later ook betere en indrukwekkendere sex hebt gehad waarbij 'de eerste keer' helemaal in het niet valt. Het bezichtigen van bergen, zee of bos heeft niet echt indruk op mij gemaakt aangezien ik mij de eerste keer er niet van kan herinneren. Later wel en die waren juist niet eenmalig. Volgens mij heeft het ook te maken met hoe open je ergens voor wil staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat je beweert dat sex eigenlijk tegenvalt vroeg ik me dat af
Ik zeg bouw zoveel hutten als je maar wilt en fuck the world. Voel je je erg opgelaten, dan leen je ergens een excuuskindje. Mag ook een meisje zijn, ik heb vroeger heel veel hutten gebouwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:25 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hier ook een wezenlijk verschil zit tussen een man en een vrouw. En aangezien jij een vrouw bent zal je toch anders naar dit soort dingen terug kijken. Ik denk niet dat veel vrouwen hutten gebouwd hebben, of met vuurwerk en vuur gekloot hebben e.d. Dat zijn juist dingen die je dan als man nog kan doen maar nu niet meer. En dat is toch soms wel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |