quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef DuTank het volgende:
Tja, had je maar niet in de rimboe moeten gaan wonen..
Oh verrek, goed punt, ik vraag direct even UPC aan met een 100mbit verbinding!quote:
quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef DuTank het volgende:
Tja, had je maar niet in de rimboe moeten gaan wonen..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:10 schreef DJSmiley het volgende:
En vodafone?
Koop een prepaid kaart, zet er 10 eur op, koop een internet blox. 30 dagen a 3.6Mbit. (afhankelijk van je bereik uiteraard) en gaan....
http://www.vodafone.nl/pr(...)x/zorgeloosinternet/
In het ergste geval een nieuwe prepaid sim halen
Ik weet niet of je HTC simlockvrij is, dan kun je die gebruiken.
En anders kun je een 2e telefoontje kopen als modem, of een losse dongle. Een htc Tytn bv (<100 eur op marktplaats?) laat je prima internet delen via usb of bluetooth. Dan kun je 'm ook nog een beetje bij het raam leggen voor betere ontvangst.
Een dongle kun je zowel pcmcia als usb kopen, ik zou voor USB gaan, dmv verlengkabel kun je 'm dan altijd zo gunstig mogelijk plaatsen.
Met een beetje handigheid kun je ook een betere antenne op je dongle solderen
Schotel is geen optie. Duur en traag, met name de eenmalige kosten.
http://www.bysky.nl/index.php/Product_overzicht
2200 eur excl btw eenmalig, 30 eur per maand ex voor 1024/512
Ook heb je hoge pingtijden (heen- en weer naar de satteliet)
Een KPN-Dongel heb ik nog wel liggen, maar ik vrees dat deze niet te gebruiken is met een Vodafone simkaart? (iig niet met een T-mobile kaartjes)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:10 schreef DJSmiley het volgende:
En vodafone?
Koop een prepaid kaart, zet er 10 eur op, koop een internet blox. 30 dagen a 3.6Mbit. (afhankelijk van je bereik uiteraard) en gaan....
Ik weet niet of je HTC simlockvrij is, dan kun je die gebruiken.
En anders kun je een 2e telefoontje kopen als modem, of een losse dongle. Een htc Tytn bv (<100 eur op marktplaats?) laat je prima internet delen via usb of bluetooth. Dan kun je 'm ook nog een beetje bij het raam leggen voor betere ontvangst.
Een dongle kun je zowel pcmcia als usb kopen, ik zou voor USB gaan, dmv verlengkabel kun je 'm dan altijd zo gunstig mogelijk plaatsen.
Met een beetje handigheid kun je ook een betere antenne op je dongle solderen
Schotel is geen optie. Duur en traag, met name de eenmalige kosten.
http://www.bysky.nl/index.php/Product_overzicht
2200 eur excl btw eenmalig, 30 eur per maand ex voor 1024/512
Ook heb je hoge pingtijden (heen- en weer naar de satteliet)
Euuh, dan hoop ik niet dat dit je eerste maand is en je een basisabonnementje hebt waarbij alles boven de 200mb gewoon in rekening gebracht gaat wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb ook een dongel van Vodafone, abbo van 200mb per maand erbij genomen, maar daar wordt niks geknepen hoor. Ook niet als ik over die 200mb of 500 mb kom. Gewoon 3,6 tot 7,2 mbs
Incidenteel kwam ik boven die 200mb uit en moest ik bijbetalen ja. Dat wist ik en kon ik doorberekenen.quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 12:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh, dan hoop ik niet dat dit je eerste maand is en je een basisabonnementje hebt waarbij alles boven de 200mb gewoon in rekening gebracht gaat worden.
Whehehe, ik heb destijds (in de begindagen van consumenten-20mbit) toen ik nog voor Tele2 werkte de Pringles-truuk daadwerkelijk in de officiële Klantenservice-procedure op laten nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Tijn het volgende:
Je kan ook een dealtje sluiten met het dichtstbijzijnde huishouden met ADSL en daar een Pringles powered wifi booster installeren. Even op je caravan richten en goan met die banoan
Nou, na 17:00 nog een foonshop vinden was onmogelijk, maar gezien mijn ongeduld met veel pijn en moeite ergens bij een achteraf flatje nog een Vodafone simkaartje kunnen regelen van een frauderende Phonehouse-medewerker die kennelijk nog een complete voorraad had liggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:10 schreef DJSmiley het volgende:
En vodafone?
Internet wel goed ingesteld op je toestel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, na 17:00 nog een foonshop vinden was onmogelijk, maar gezien mijn ongeduld met veel pijn en moeite ergens bij een achteraf flatje nog een Vodafone simkaartje kunnen regelen van een frauderende Phonehouse-medewerker die kennelijk nog een complete voorraad had liggen.
Even 20 euro beltegoed gehaald bij het tankstation, internet blox aanschaffen en gaan met die banaan!
Of niet natuurlijk.. Krijg namelijk simpelweg geen verbinding.
Verbinding blijft ie eindeloos zoeken en proberen totdat ik de melding krijg dat de verbinding af is gebroken door de andere partij. Voor de duidelijkheid: Telefonie werkt wel gewoon, puur de internetverbinding komt niet tot stand.
Kreeg de internet instellingen automatisch opgestuurd van Vodafone... Hadden ze me idd de verkeerde gestuurdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Internet wel goed ingesteld op je toestel?
http://www.vodafone.nl/pr(...)en?#settingslocation
yez goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Je kunt ook vrij eenvoudig gewoon je MAC spoofen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop