Ja inderdaad lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op een dancefeestje? en waarom dan? en waarom boeit dat?

Ga er maar eens zo bijstaan in een flink publiek. Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Murmeli het volgende:

Ik werd opgehitst door 2 leuke vrouwtjes...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]

oh je kreeg wel een stijve, ik dacht dat je hem niet omhoog kon krijgen op een feestje. dus daar zag i khet probleem niet van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik werd opgehitst door 2 leuke vrouwtjes...
Stond lekker los te gaan, kwamen zij langs, beetje oogcontact.. kwam ze tegen me aan per ongeluk, en toen ging ze tegen me aan staan dansen.
En ik ongetraind dat ik was stond daar met m'n boner

Dat is dan toch ook een erectieprobleem?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh je kreeg wel een stijve, ik dacht dat je hem niet omhoog kon krijgen op een feestje. dus daar zag i khet probleem niet van.

nee dat wordt zo niet genoemd naar mijn ideequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook een erectieprobleem?

Qquote:

.
.

Ik ben er toch niet. Maar ben je geen single meer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Q
En de kans dat ik naar de singlesmeet kom is kleiner geworden.

Neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er toch niet. Maar ben je geen single meer?
 . Uitgenodigd voor een verjaardagsfeest waar heel veel mensen komen die ik al te lang niet heb gezien
. Uitgenodigd voor een verjaardagsfeest waar heel veel mensen komen die ik al te lang niet heb gezien  

whahaha ik vind het altijd briljant om te proberen zoiets te veroorzakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga er maar eens zo bijstaan in een flink publiek. Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt...
[ afbeelding ]

Dat moet ook gebeuren. Zegt men.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Uitgenodigd voor een verjaardagsfeest waar heel veel mensen komen die ik al te lang niet heb gezien

zo leuk kan het ook niet zijn daaro... Ik ben er nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Q
En de kans dat ik naar de singlesmeet kom is kleiner geworden.

hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahaha ik vind het altijd briljant om te proberen zoiets te veroorzaken
Maar ja ik ben dan ook gewoon niet zo aardig voor mannen

Hoiiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo leuk kan het ook niet zijn daaro... Ik ben er niet
 . Nog lekker gewerkt gisteren? Ik had vandaag de Boston, was keivol man die kist
. Nog lekker gewerkt gisteren? Ik had vandaag de Boston, was keivol man die kist  

Ja. En wat is een meet zonder Q?quote:
 .
.

Ik heb 2 vluchten gedraait met een kutploegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoii. Nog lekker gewerkt gisteren? Ik had vandaag de Boston, was keivol man die kist

(excl. babies)
 (excl. babies) 

Ey Venco.quote:

2 vluchten maar? Wat een luxe! Hoewel een kutploeg niet fijn is. Ik heb de laatste 5 kwartier wel mogen kaarten, maar verder viel het tegen wat betreft zitpauzesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 2 vluchten gedraait met een kutploeg
De meeste vluchten zitten nu behoorlijk...als in overboekt enzo.... als we pech hebben mogen we er 330 profilen terwijl er maar 299 in kan(excl. babies)
Maar nu heb ik lekker weekeind

Hahaha failquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:21 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ey Venco.
Bah ik ben vergeten eten te halen voor morgen, ik moet alsnog naar de C1000 terug. :/

Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb jellybeans
die zijn zo leuk en lekker!
Iemand proeven?
 lekker
 lekker   

quote:

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
2 vluchten maar? Wat een luxe! Hoewel een kutploeg niet fijn is. Ik heb de laatste 5 kwartier wel mogen kaarten, maar verder viel het tegen wat betreft zitpauzes
Heb bijna atlijd wel leuke ploegen, voordeel is dat onze planning onze verzoekjes betreft ploegjes vaak uitvoeren
Nog 1 dagje en dan heb ik er maar liefst weer 1 vrij. Joepie
 voor innemen van adv dagen!
 voor innemen van adv dagen! 

"Zou je haar geven"quote:

Echt veel moeite inderdaad zo'n berichtje typen. Meer moeite is het om naar de supermarkt te gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt verder niemand idd
de moeite van het berichtje typen waar tijn!

Oe, die zijn lekkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:51 schreef Skaai het volgende:
En ik moet altijd boeren als ik zo'n fuji appel heb gegeten

eensquote:

Hoe is het allemaal met jou?!quote:

ja wel okquote:

Fijn om te horenquote:

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |